וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צריך לטוס עד לטורקיה כדי לזכות בשיער שופע

בשיתוף ד"ר זידאן דאהר

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 11:55

לא מעט אנשים סובלים מהתקרחות ושיער דליל, כשרבים מהם פונים לפתרון המדהים של השתלת שיער. כדי להבין כיצד ניתן להפוך את שיערכם למלא, שופע ובריא שיעניק לכם תחושה של עוצמה וביטחון, ישבנו לשוחח עם ד"ר זידאן דאהר, רופא מומחה להשתלות שיער בארץ

ד"ר זידאן דאהר. Amany photo art,
ד"ר זידאן דאהר/Amany photo art

שיער מלא ושופע הוא חלומם של אנשים רבים. הוא מעניק מראה מטופח ואסתטי, ויכול לשפר פלאים את תחושת הביטחון העצמי של כל אדם. למרבה הצער, ישראלים רבים סובלים מבעיות התקרחות ודלילות של השיער, כשיותר ויותר אנשים מתעוררים בכל בוקר לגלות מפרצים בצדדים, דלילות בכתר הראש או מאפרה במרכז הפדחת שמבשרים את הנורא מכל. בין אם מדובר בהתקרחות תורשתית או כזו שנובעת בעקבות מחלה או טראומה לגוף, השתלת שיער היא הפתרון האולטימטיבי והיעיל ביותר שיחזיר לשיערכם את המראה הטבעי לצמיתות.

כיום, השתלת שיער נחשבת לפסגת הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית הודות ליתרונותיה הרבים, וביניהם צפיפות שיער גבוהה, מראה טבעי, ללא כאבים וזמן החלמה קצר. בזכות תוצאות יפות וטבעיות, הביקוש לטיפולי השתלות שיער שמשדרג באופן משמעותי את המראה החיצוני ממשיך לעלות. אחד מהרופאים המובילים בתחום שמציעים טיפולים להשתלת שיער בארץ הוא ד"ר זידאן דאהר, שהקדיש מזמנו להסביר לנו מדוע היום כבר לא צריך לטוס לחו"ל כדי ליהנות מטיפולים רפואיים ברמה גבוהה ובמחירים נוחים שנגישים לכל כיס.

המרפאה של ד"ר זידאן דאהר. יח"צ,
המרפאה של ד"ר זידאן דאהר/יח"צ

הכר את המומחה

הכירו את ד"ר זידאן דאהר, רופא מומחה להשתלות שיער בטמרה שבצפון הארץ, בעל ניסיון של שנים רבות בתחום. ד"ר דאהר מתמחה ברפואה פנימית וברפואה להשתלת שיער, ומומחה בכל הטכניקות והשיטות המתקדמות בעולם, ביניהן שיטת FUE-DHI המובילה, שיטת CHOI, שיטת ושיטת Sapphire. במהלך השנים הוא צבר מיומנות בהשתלות שיער וכיום הוא מבצע את הטיפול תוך הקפדה על דיוק גבוה, תשומת לב לפרטים, הבנה בכיווני צמיחת השיער, בעומק ובזוויות הדרושים להשגת תוצאות טובות. בזכות הניסיון המוכח, ד"ר דאהר מתחייב לתוצאות מושלמות לטווח הארוך לשיער חזק וטבעי, ומבטיח לכל מטופל הצלחה של למעלה מ-95% בצמיחת השיער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

שיטת FUE-DHI להשתלת שיער

כאמור, שיטת הטיפול המובילה והמתקדמת בעולם להשתלת שיער היא שיטת FUE-DHI (Direct Hair Implantation), בה מתמחה ד"ר דאהר. הוא מסביר כי מדובר בשיטה עדינה המבוססת על הליך פולשני מינימלי שנעשה ללא כאבים וללא סיכונים, ואינו גורם לצלקות מטרידות, דימומים ונפיחות. השתלת שיער בשיטת DHI היא החלופה המתקדמת ביותר היום בענף השתלות השיער, ונחשבת לשיטה הטובה ביותר להשתלת זקיקי שיער בצפיפות גבוהה וללא צורך בגילוח השיער הקיים.

"בשיטת DHI ניתן להשתיל כמות זקיקים גדולה ביום טיפול אחד, אשר לרוב מספקת את צרכי המטופלים שלנו בצורה הטובה ביותר. הזקיקים מושתלים בזה אחר זה באופן מבוקר תוך יצירת מראה טבעי לחלוטין בזכות כך שההשתלה מבוססת על שימוש בשיער של המטופל", מסביר ד"ר דאהר. "בנוסף, ניתן להגיע לתוצאות יפות מאוד כבר בתוך כחצי שנה מהטיפול עם מראה שיער טבעי וצפוף במיוחד".

היא מתאימה למטופלים שסובלים מבעיית התקרחות מסיבות גנטיות הורמונליות, ולבעלי שיער דליל המעוניינים בשיער מלא ושופע. בזכות העובדה שלא מצריכה גילוח של השיער, שיטה זו מיועדת גם לנשים הסובלות מהתקרחות מקומית קלה ודלילות של השיער. לכן, היא מתאימה גם לכאלה שמעוניינות במילוי נפח השיער והדלת הצפיפות שלו.

מרכז רפואי יוקרתי במחירים נגישים

ד"ר דאהר מנהל את אחד מהמרכזים הרפואיים הגדולים בארץ שנחשב למרכז היוקרתי ביותר להשתלות שיער. המרכז הרפואי פתוח לכל האוכלוסיות והדתות, ומציע מחירים נגישים שכל ישראלי יכול להרשות לעצמו. "אני מאמין שהיום כבר לא צריך לחשוב פעמיים אם לעשות השתלת שיער או לא, ושאלת המחיר זה בטח לא הסיבה לוותר על הטיפול ההכרחי הזה. זו הסיבה שהחלטתי להשוות מחירים לטיפולים המוצעים בטורקיה, וזאת על מנת שישראלים רבים יוכלו לקבל את הטיפול הטוב ביותר בארץ".

טיפול של ד"ר זידאן דאהר לפני ואחרי. יח"צ,
טיפול של ד"ר זידאן דאהר לפני ואחרי/יח"צ

השתלה על ידי רופא מומחה

השתלת שיער היא פעולה פולשנית ורפואית לכל דבר, לכן מחייבת להתבצע רק על ידי רופא מומחה בתחום. במרכזים רפואיים רבים בארץ ובעולם (ביניהם טורקיה), מי שמבצעים את השתלת השיער הם טכנאים שאינם מורשים לבצע פעולה זו, מה שעלול להוביל לטעויות, ולגרום לצלקות, זיהומים או פגיעה עצבית שנגרמת לרקמת העור. רק במרכז הרפואי של ד"ר דאהר תוכלו לקבל טיפול ישירות מהרופא המיומן בעל ניסיון רב בתחום.

קרוב לבית

השתלת שיער במרכז רפואי בישראל עדיפה משום שהיא מתנהלת באזור הנוחות של המטופל, שיכול לדבר עם הצוות הרפואי בשפה שלו ובגובה העיניים. אין דבר טוב יותר מאשר לעבור את השתלת השיער בארץ ולחזור באותו היום חזרה לבית לאותה מיטה נוחה. בנוסף, הליך רפואי המתבצע בארץ מאפשר להפעיל את ביטוח הבריאות במקרים חריגים ולהתנהל בצורה מסודרת מול המרכזים הרפואיים בארץ, דבר שלא יתאפשר לכם במדינות זרות.

מעקב מתמיד

חשוב להבין שתהליך השתלת השיער הינו ארוך וממושך, לכן ביצועו בארץ מבטיח לכם מעקב מתמיד על ידי רופא מומחה שיהיה זמין עבורכם בכל מקרה של סיבוכים וסיכונים כגון צלקות, כך שיש על מי לסמוך. "המעקב מאוד חשוב אחרי הניתוח כי מדובר בתהליך שלוקח שנה עד קבלת התוצאות. בשנה הזאת כל מטופל מוזמן כל חודש לביקור בקליניקה לסדרת טיפולים, מה שלא ניתן לעשות אם ביצעתם את הטיפול בחו"ל", אומר ד"ר דאהר.

המרפאה של ד"ר זידאן דאהר. יח"צ,
המרפאה של ד"ר זידאן דאהר/יח"צ

ליווי צמוד

בנוסף, תוכלו לקבל ליווי לאורך כל הדרך - החל משלבי ההכנה להשתלה ועד לשלב שיהיה לכם שיער מלא ושופע, מה שלא בטוח תוכלו לקבל במדינות אחרות. בקליניקה שלי אני מתנהל עם כל הלקוחות בצורה המקצועית והאיכותית ביותר ומציע תנאים טובים ונוחים.

טיפולי PRP להמשך התהליך

כדי להאיץ את תהליך ההחלמה ולהבטיח תוצאות טובות, מומלץ לעבור טיפולי PRP נוספים. בטיפול PRP מתבצעת החדרה של טסיות דם והורמוני גדילה לזקיקי השערה החדשים. הטיפול מעודד החלמה מהירה על ידי כך שהוא מאיץ את צמיחת זקיקי השיער המושתלים, מפחית את נשירת השיער ומגדיל את עובי השיער הדליל. ד"ר דאהר מבצע את הטיפול בשיטת החדרה לתוך הקרקפת של דקירות קטנות ללא כאבים על מנת להעצים את התוצאה. טיפול PRP הוא טיפול אידיאלי עבור מטופלים שעברו הליך השתלת שיער, אך מתאים גם למטופלים המתמודדים עם נשירה הגורמת לירידה בצפיפות השיער ולמראה שיער דק וחסר נפח.

לסיכום, אם גם אתם חולמים על מראה שיער צפוף וטבעי, הצטרפו לאלפי מטופלים מרוצים ובואו לשמוע על טיפולי השתלת שיער במרכז הרפואי הגדול והמתקדם ביותר בארץ עם צוות רפואי מיומן ומנוסה. ד"ר דאהר וצוות המרפאה ישמחו לסייע לכם בכל התהליך ויעברו אותו יחד איתכם החל משלב פגישת הייעוץ ועד השלב שבו תוכלו לאסוף את שיערכם לקוקו גולש.

טלפון: 04-8866-777

WhatsApp: 050-444-9929

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ד"ר זידאן דאהר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully