וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקץ לכאבים בעזרת קאמי פרידמן

בשיתוף קאמי פרידמן

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 8:36

קאמי פרידמן הוא אוסטאופת מומחה, בעל קליניקות בתל אביב ובבית חנן. ואם גם אתם לא ממש מכירים את התחום ורוצים לדעת עוד על הטיפולים השונים, הישארו עימנו לראיון איתו

קאמי פרידמן, אוסטאופת/אולפן הנבחרים

הכירו את קאמי פרידמן, אוסטאופת מומחה בעל קליניקה בבית חנן. הוא מגיע מעולם הספורט, עסק שנים רבות ביוגה, אומנויות לחימה. הוא חוקר ועוסק בתחום הטיפולי, בשיקום מפציעות ספורט ובתנועה בכלל, כבר למעלה מ-25 שנה.

לאילו טיפולים מסייעת האוסטאופתיה?

"הטיפולים יכולים לסייע במגוון רחב של פתולוגיות ותסמינים ולהציע הקלה משמעותית בכאבים ומתן פתרון לבעיות רבות בשלד כגון: כאבי גב, כאבי צוואר, פריצות דיסק, כאבי כתף וכו'. הטיפול נמצא יעיל גם במתן פתרון להפרעות עיכול, או תופעות הורמונליות ועצביות שונות. בנוסף האוסטאופתיה מוכרת ומומלצת על ידי ארגון הבריאות העולמי ככלי הטיפולי האיכותי ביותר שקיים בתחום הרפואה המשלימה ומדורגת במקום הראשון במרפאות של קופות החולים".

מה ההבדל בין אוסטאופתיה לכירופרקטיקה?

"לאוסטאופת יש כלים לאבחן מחלות שונות ומגוונות ויש ברשותו כלים נוספים לעבודה על השלד מהרקמות הרכות שמחזיקות את השלד שלנו".

לסיום, מה מאפיין אותך?

"אני מאמין מאוד בחיבור בין גוף ונפש - הטיפולים שלי ממוקדים בהיבט הרגשי באמצעות 'שטיפה אנרגטית' על פי שיטתו של ד"ר נאדר בוטו, המיועד להסרת החסמים בפן הרגשי - מנטלי".

אז אם אתם סובלים מבעיות וכאבים שונים, הטיפולים של קאמי פרידמן יכולים לעזור לכם מאוד, צרו עימו קשר ולא תתחרטו.

0508115050

אתר

בשיתוף קאמי פרידמן
  • עוד באותו נושא:
  • אוסטאופת
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully