וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודיו נועם - בדרך לעוד לקוחה מרוצה

בשיתוף איה שמשון

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 11:58

מי מאיתנו לא מתגעגע לתקופה שלפני הקורונה, בה לא היינו צריכים לעטות מסכה שמסתירה את הפנים שלנו? איה שמשון, בעלת קליניקת בוטיק לאסתטיקה מתקדמת בשם "סטודיו נועם", תגרום לכם עוד יותר לחכות לרגע בו אפשר יהיה להשאיר את המסכות מאחור ולחשוף את הפנים

איה שמשון, קוסמטיקה/אולפן הנבחרים

הכירו את סטודיו נועם: קליניקת בוטיק לאסתטיקה מתקדמת של הגוף והפנים בבעלותה של איה שמשון. אחרי שהבינה כמה היא אוהבת את תחום היופי והחליטה לעשות רק מה שהיא אוהבת, איה פתחה עסק קטן בקריית שמונה, כשהיא בת 22.

משם ועד היום, המשיכה ללמוד ולהתפתח במטרה להביא את המרכז לצפון ואת הטוב ביותר ללקוחותיה. היום, היא בעלת סטודיו המתמחה באסתטיקה של הגוף והפנים, עם הטיפולים המתקדמים ביותר שיש לשוק הזה להציע בהתאמה אישית לכל לקוחה. גם היום, כשהיא כבר ביססה את הסטודיו וצברה קהל לקוחות ותיק ונאמן, היא ממשיכה עם אותה מטרה ושואפת קדימה, תמיד לטוב ביותר. הצטרפו אלינו לראיון שכולו על טהרת הביוטי.

אילו טיפולים את מעניקה בקליניקה שלך?

"אני מעניקה מגוון טיפולי פנים מתקדמים ופתרונות לבעיות עור שונות: בניית ציפורניים באקריל ולק ג'ל,ידיים ורגליים, פדיקור מקצועי, עיצוב גבות ועוד. אני מתמחה בעיקר בבעיות עור שונות באזור הפנים: חטטים, אקנה, צלקות, אנטיאייגינג. נוסף על כך אני מעניקה טיפולי ice21 המסת שומן בקור וצמצום הקפים באמצעות מכשיר חדשני עם אלקטרודות חשמליות המוזרמות לשריר וממיסות את השומן".

על מה את נותנת דגש במיוחד?

"אחד הדברים החשובים ביותר מבחינתי בטיפול הוא שלב האבחון - עוד בטרם אני ניגשת לטפל - מבצעת אבחון מעמיק על מנת להבין מהו הגורם של הבעיה: במקרים מסוימים יש צורך להפנות לרופא עור".

לסיום, תני לנו טיפ מקצועי?

"שגרת הטיפוח בבית חשובה מאוד - כמו שאנשים שרוצים להשיג גוף מחוטב הולכים לחדר כושר באופן קבוע, כך מי שמעוניין בעור מטופח עליו להתמיד יום יום בטיפול ובשיקום שלו. אפשר לעשות זאת על ידי שימוש בחומצות לחידוש העור, רצוי להיעזר בקוסמטיקאית שלנו כדי להבין ממנה אילו תכשירים מתאימים לסוג העור שלנו. בנוסף, רצוי להשתמש בקרם לחות ושטיפת פנים עם סבון באופן קבוע".

כפי שראיתן, איה שמשון מקצוענית בתחומה. בפעם הבאה שאתן זקוקות לטיפול אסתטי מפנק, צרו עמה קשר.

0527065570

אתר

בשיתוף איה שמשון
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully