וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב מי יודע

בשיתוף TAMIDOT

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 9:47

תמי לפידות, עומדת מאחורי המותג TAMIDOT קונספט עיצובי ייחודי. עכשיו עם חבילה מיוחדת לפסח, לקבלת שולחן סדר מעוצב ושיקי, גם לבעלי ידיים שמאליות ועוד שפע של מתנות יפיפיות ומקוריות לחג, למביני עניין ולמי שיש לו הכל

תמידות. יח"צ,
תמידות/יח"צ

קרה לכם שראיתם במגזין או בחנות שולחן מעוצב מהמם, כל כך התלהבתם שרציתם 'בדיוק כזה', רכשתם את המפה והפריטים, ובסוף, אצלכם בבית זה אפילו לא הזכיר את המקור? אתם לא לבד. במיוחד עבורכם הומצא הקונספט המדליק של "תמידות", לקבלת שולחן חג מדוגם בדיוק כמו בתמונות ובאפס מאמץ.

תמי לפידות היא מעצבת מחוננת, מוכשרת ואלופה בפתרונות עיצוביים כוללים. היא בכלל אדריכלית ומעצבת פנים עם רזומה מפואר, על הדרך היא גם מעצבת גרפית, מעצבת מוצר, מומחית במיתוג ואשה של מילים. האמת, היא מישהי שהייתי רוצה שתהיה חברה שלי.
ואחרי שתראו את הקונספט שיצרה לרגל החג, גם אתם תרצו.

עיצוב שולחן החג

חולמים לשמוע "וואו" מהאורחים שיגיעו אליכם לסדר? אתם זקוקים לערכות הפסח, מתוך מספר אפשרויות לבחירה תמצאו בכל ערכה 20 דפים נתלשים מנייר המשמשים כפלייסמנט. מעטפות חומות עליהן הדפסים ברוח החג, עם מקום להוסיף את שם האורח, כך שיש לכם כבר סידור הושבה. בתוך המעטפות מניחים את הסכו"ם והמפית. הערכה מגיעה עם מקבץ פרחים יבשים ואטב להצמיד למעטפה בדיוק כמו בתצלום. בנוסף 6 הגדות מעוצבות כך תשמרו על מראה שולחן הרמוני, ולא כפי שקורה לעיתים, אחרי שהשקענו בסידור שולחן מניחים עליו גבב הגדות שהורסות את המראה. בחלקן, אף תמצאו "הוראות הפעלה" -כיצד להניח כל דבר, כדי שיצא בול כמו בז'ורנל. כולל המלצות של לפידות כמו לשלב מעט ירוק שקטפתם סתם בחוץ, או ענפי צמחי תבלין בין הפרחים היבשים לקבלת מראה אביבי.

"תמיד צילמתי שולחנות שערכתי וקיבלתי תגובות נלהבות לכל מה ששמתי על השולחן, היו שואלים אותי עד רמת העוגייה ששמתי על הצלחת מאיפה זה. בראש השנה האחרון, כשהיה ידוע כבר שיהיה סגר, החלטתי לייצר מארזים מוכנים לשולחן החג, קראתי לזה "קפסולות", זה היה אקטואלי. בניתי ערכת אירוח מושלמת למארחים ללא כל מאמץ.

"בראש השנה היה דיון כל הזמן האם יפתחו ואיך נחגוג בסגר עם פיג'מה, ברגע האחרון כשהתחילו להבין שיהיה חג בבידוד, אנשים פתאום הבינו שהם רוצים להרגיש חג למרות הכל והערכות עפו בטירוף, זה משדרג את השולחן במינימום מאמץ לאפקט מקסימלי", היא מספרת.

ערכות פסח, בסיס או כולל מפת שולחן, בכפוף לסוג וגודל המפה 185-399 שקל.

תמי לפידות. יח"צ,
תמי לפידות/יח"צ

עיצוב קונספטואלי מקיף

הסגנון של לפידות אורבני וייחודי. עיצוב עכשווי, מודרני עם נגיעות של נוסטלגיה והרבה כבוד לחומר החשוף ולמילה הכתובה המהווה חלק אינטגרלי מהקונספט העיצובי. יש בו הומור ועומק. הגישה הזאת מאפיינת את העיצובים שלה, בין אם מדובר בעיצוב של מבנה שלם או בשטיחון למטבח.

אם אתם מחפשים מתנה ייחודית, משהו שבטוח אין לכולם, למישהו שמעריך עיצוב וסגנון, באתר תמידות תמצאו מגוון, בקטגוריות:

"על הקיר" -הדפסים גרפים, תמונות ויצירות שונות.

"על השולחן"- הצעות לעיצוב שולחן, מתנות ייחודיות כמו פלייסמנט זוגי שיכול להשתלב בדרכים שונות ועוד.

"על הרצפה" - שטיחים מיוחדים לכל פינה בבית ולמטבח.

"על הנייר"- מוצרים משתנים וערכות אירוח.

המוצרים בחנות האון ליין, בוטיקים ונישתיים לחובבי הז'אנר. מקורי ואישי משלב הרעיון ועד הביצוע, הייצור בהזמנה והתאמה ללקוח. "אין לי חנות ומחסן, הייצור בהתאם לצרכים והביקוש" היא מסבירה.

מי שמתאהב בסגנון שלה, הוא בגדר 'הציץ ונפגע', חוזרים גם כדי שתעצב את הבית, תמתג את העסק ועוד. "כל קנייה מרגשת אותי, לא מובן לי מאליו שאנשים בוחרים ביצירה שלי. שמישהו צורך את האומנות שלי, זה מרגש".

תמידות. יח"צ,
תמידות/יח"צ

איך אדריכלית מגיעה ליצור פלייסמנט?

"אני מגיעה מאדריכלות. ינקתי את המקצוע, כבת יחידה לאדריכלית. כשכל הילדות חלמו להיות שחקנית או מורה, אמרתי שאהיה אדריכלית. למדתי אדריכלות וקרוב לעשרים שנה עבדתי כאדריכלית. תמיד נמשכתי יותר לפן העיצובי. תכננתי וניהלתי פרויקטים גדולים, במשך היום עסקתי בתכנון מבני ציבור, חינוך וכו', ובערב עיצבתי דברים לנשמה, לעצמי, דברים שמלאו אותי התרגשות. כשנולד בני הבכור עיצבתי תמונת לחדר שלו, כי לא מצאתי בשוק את מה שרציתי, אנשים התלהבו אז התחלתי לתת כמתנות ואז למכור. אני מאד אוהבת לארח, וכשהעליתי תמונות של שולחנות שלי לרשתות החברתיות פנו אלי בבקשות אז התחלתי לעשות דברים וזה תפס.


"לפני כשלוש שנים קיבלתי פרויקט שהיווה עבורי נקודת מפנה. עיצוב מחודש של מלון קיים בתל אביב, 108 חדרי אירוח, וטרקלינים ומסעדת ארוחת בוקר. הפרויקט הזה היווה נקודת מפגש בין כל העולמות שלי. העיצוב היה הוליסטי עד אחרון הפרטים.

מיתוג -בחירת שם ועיצוב לוגואים למלון ולמסעדה. עיצוב כרטיסי ביקור עד לרמת המפתח, המעטפות ופתקים למזוודות...

עיצוב חלל- שדרוג תכנון החדרים, החללים המשותפים והמעברים.

עיצוב מוצר -תמונות ענק ללובי,. טפטים גרפיים לקירות החדרים, עיצוב ותכנון פרטי ריהוט , שילוט ,שטיחים ותאורה עד רמת פלייסמטס למסעדה.

"הבנתי שזה "המקום הנכון" שלי. המקום בו אני מביאה את עצמי למקסימום בכל אחד מהמימדים. הבנתי שאני רוצה להמשיך בעיצוב מלונאי קונספטואלי. ואכן עד מהרה זכיתי לעצב פרויקט מלונאי נוסף.

"בתחילת שנת 2020 עזבתי את משרד האדריכלות ויצאתי לדרכי החדשה והמבטיחה. ואז הגיעה הקורונה ועימה הקפאה מיידית של עולם התיירות. אני מאמינה שכל קושי הוא הזדמנות ובכדי לייצר לעצמי תעסוקה ועניין, הקמתי ועיצבתי לי אתר אינטרנט ובו חנות און -ליין למוצרים בעיצובי. התחלתי למכור.

"נדהמתי מהביקוש. ככל שעבר הזמן עלו רעיונות וצרכים חדשים. כמו הקפסולות לעיצוב שולחן. באמצעות האתר ,אנשים שמגיעים לחנות נחשפים דרך המוצרים לעשייה העיצובית הרחבה יותר, עיצוב חלל ועיצוב מותג. אני מעצבת בנשמתי, זה לא משנה אם מדובר במבנה או מפית".

הדברים הקטנים שעושים את ה"לוק"

"אני מאמינה בהתחדשות, יש בהלבשת הבית יכולת להטעין אנרגיה. עיצוב יוצר אווירה לכן נכון להתאים אותו לעונות השנה, לחגים. לא צריך ללכת לקנות שולחן חדש, מספיק 'להלביש' אותו אחרת ולהרגיש שהתחדשנו, ככה גם הקיר וכו'. תפיסה דינמית ומשתנה של הסביבה שלנו יוצרת עניין והתרגשות .

"אני אדם של מילים הגרפיקה שלי תמיד תכלול מילה, או משחק משמעויות, איזו נקודה למחשבה, לעצירה, לחיוך, עיצוב שיש בו ערך מוסף. יש שכבתיות בדברים, לא כולם מבינים הכל באותו זמן, הדברים מתחברים בשלבים".

תמי לפידות, 054-4854754 עקבו בפייסבוק>>, אינסטגרם>>, פינטרס>>

לאתר וחנות און ליין>>

משלוחים לכל הארץ. או באיסוף עצמי.

בשיתוף TAMIDOT
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully