וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניקס - המוצרים שמשנים חיים!

בשיתוף אוניקס

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 17:23

תקופה הקורונה הביאה אל החיים של כולנו לא מעט שינויים, חלקם טובים, חלקם מצחיקים ובעיקר יש את אלו שמציקים

אוניקס. רועי מזרחי,
אוניקס/רועי מזרחי

בשנה האחרונה כולנו מצווים להסתובב עם מסכה על הפנים. בעוד זו אמורה להגן עלינו מפני חיידקים כאלה ואחרים, באותה הנשימה היא גורמת לגירודים, דלקות עור, אדמומיות ופצעונים. זו הסיבה שקיבלנו אינספור פניות מצד קוראים לחפש עבורם את המסכות הכי בטוחות, נעימות וטובות לפנים. קיבלנו על עצמנו את המשימה וגילינו עולם מופלא, "אוניקס".

"אוניקס" הגתה ופיתחה במהלך חמש השנים האחרונות מוצרי טקסטיל חכמים, פעילים ואנטי בקטריאליים המיוצרים כולם בישראל-כחול לבן. המוצרים והתהליכים נרשמו כפטנטים בארץ ובעולם וזוכים לביקורות נלהבות וחוות דעת מעולות.

לפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-6424022, או לבקר באתר הבית: https://onyxradiance.co.il/

מפיקה חברת המערכת הגיעה אל משרדי החברה בכיכר המדינה בתל אביב, היא שמעה מבעלת החברה, גליה הירש, על המוצרים העשויים מטקסטיל חכם פעיל, המועשר במינרלים בטכנולוגיה ייחודית, אשר משנים חיים.

לפני כחמש שנים, לאחר שנחשפה לבעיית הזיהומים בבתי חולים ובכלל, פיתחה גליה את הרעיון של טקסטיל אנטי בקטריאלי פעיל. המוצרים הראשונים אותם פיתחה גליה בחברת "אוניקס" כוונו לתת מענה לשעות המשמעותיות ביותר לבריאות האדם והן שעות השינה, למתן סביבת שינה אנטי בקטריאלית הגיינית ונקייה מזיהומים בעיקר לאזור הנשימה.

ידוע, כי אנחנו מבלים כשליש מחיינו במיטה. מחקרים מראים כי שעות אלו לא מיטיבות עם הבריאות ולא מיטיבות עם עור הפנים, מכיוון שבשעות ארוכות אלו אנו חשופים לרמת זיהום גבוהה הנמצאת בין הסדינים ובחדר השינה.

אוניקס. מיכאל טופיול,
אוניקס/מיכאל טופיול

לפי המומחה פיליפ טיירנו מבית הספר לרפואה באוניברסיטת ניו יורק, המצעים שלנו סופגים עד 100 ליטר זיעה וחצי קילו של עור בשנה. בנוסף לזיהומים נוספים כגון: פטריות, בקטריות, ליחה וכדומה. כתוצאה מכך, גם אנשים שאין להם אלרגיות יכולים לפתח תגובות אלרגיות מהמצעים שלהם.

ציפית יוני הכסף האנטי בקטריאלית -קוסמטית של אוניקס עשויה מכותנה עילית (500 (Thread count מועשרת בתרכובת של יוני כסף התורמת לפעילות אנטיאייגינג, להתחדשות העור, לשיפור מרקם העור, להפחתת קמטים וקמטוטים, העלמת פצעונים ודלקות, הטבה בפיגמנטציה, הפחתה בנשירת שיער ואף שיפור משמעותי בתסמיני אלרגיה ומיגרנה.

ציפית האבץ האנטי בקטריאלית - קוסמטית של אוניקס, עשויה גם היא מכותנה עילית (500 (Thread count המועשרת בתרכובת אבץ ייחודית המשפרת משמעותית בעיות אקנה, סבוריאה,אטופיק דרמטיטיס, פסוריאזיס, אקזמות וקשקשת בעור הקרקפת.

כל מה שעליכם לעשות הוא לפרוס את הציפית ולישון, זה הכל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוניקס. מיכאל טופיול,
אוניקס/מיכאל טופיול

את המוצרים של אוניקס ניתן למצוא בחנות האינטרנטית: https://onyxradiance.co.il/, ולפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-6424022


הקוסמטיקאיות הנבחרות בישראל הצמאות למוצרים חדשים נחשפו גם הן למוצרים המהפכניים של "אוניקס" ומשתמשות בהם כמוצרים משלימים לטיפולים הקוסמטיים ללקוחותיהן.

מעיון בפלטפורמות השיווקיות של "אוניקס" התרשמתי מריבוי הפידבקים החיוביים של לקוחות החברה, בחלקן אף מרגשים שתארו אותם כ"מוצרים משני חיים", המעידים בנוסף לשיפור במראה עור הפנים גם על שיפור והקלה בתסמינים רבים בחייהם כגון: הקלה במיגרנות, העלמת אלרגיות, הקלה בגלי חום, הפחתה בנשירת שיער, שינה ונשימה טובה יותר ואחרים, אכן מרשים ביותר.

ומה לגבי מסכות לפנים שאלתי? גליה חייכה וסיפרה לי: "עוד הרבה לפני הקורונה ייצרתי מסכה מיוחדת לפנים, מסכה אנטי בקטריאלית עבור מי שטסים במטוסים או נמצאים באזור שיש בו זיהום אוויר. אני זוכרת שאנשים הרימו גבה כאשר סיפרתי להם על מסכה לפנים, אבל רצה הגורל וכיום כולם זקוקים להן. מסכת יוני הכסף האנטיבקטריאלית קוסמטית, מנקה את הפנים מפצעונים ודלקות עור ותורמת להתחדשות עור הפנים.

אוניקס. רועי מזרחי,
אוניקס/רועי מזרחי

מעבר לתכונות הייחודיות של המסכות שלנו בהיותן אנטי בקטריאליות עם אחוזי חסימה גבוהים ביותר של 99.9% בחסימת חלקיקים בגודל של 5 מיקרון במסכה הלבנה, ו96.6% חסימת חלקיקים בגודל של 5 מיקרון במסכה השחורה. זאת על פי בדיקת מעבדה חיצונית בלתי תלויה והיותן נושאות תווי תקן בינלאומיים מחמירים כגון ISO 20743 ו 100 ,TEX OEKO standard

הרי שהמסכות של "אוניקס" הן קוסמטיות והינן חידוש ובשורה מהפכנית לטיפוח ושמירת עור הפנים, בניגוד גמור למסכות האחרות הגורמות לגרויי עור קשים, פצעונים ,דלקות ופריחות חמורות בעור הפנים, כלומר, להבדיל ממסכות אחרות, חבישת מסכת אוניקס משפרת ומיטיבה עם עור הפנים.

מסכות "אוניקס" קוצרות הצלחה עצומה בקרב משתמשים בארץ ובעולם המעידים על הטבה משמעותית במצב עור הפנים כתוצאה מהשימוש במסכה ועל נשימה טובה וקלה עם מסכת "אוניקס", כמו גם אפשרות התאמת המסכה למבנה הפנים בעזרת רצועות מתכווננות.

המסכה הינה רב פעמית ועמידה ל- 50 כביסות ביתיות, כך שהיא ידידותית לסביבה ואינה מזהמת כמו מסכות חד פעמיות.

מה לגבי המוצרים הבאים שאלתי את גליה לפני סיום? היא השיבה: "נכון להיום פיתחנו שלושה מוצרים חדשים:

אוניקס. מיכאל טופיול,
אוניקס/מיכאל טופיול

1.חולצת טי שירט מועשרת בתרכובת אבץ, המיועדת לבעיות עור בגב, בבטן, בחזה ובזרועות.

2.כובע לשיער מועשר בתרכובת אבץ המיועד לבעיות עור בקרקפת, לחיזוק שורשי השיער ולמראה שיער יפה ובריא יותר.

3.סט מצעים מלא מכותנה עילית מועשר ביוני כסף המעניק סביבת שינה אופטימלית ואנטי בקטריאלית".
אכן מוצרים משני חיים! אני בהחלט הולכת לעקוב מקרוב אחר החידושים של "אוניקס",

לפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-6424022

או לבקר באתר הבית: https://onyxradiance.co.il/

בשיתוף אוניקס
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully