וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לי גלידה הכי טובה

בשיתוף גלידת אנדריי

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 16:40

אם יש משהו שישראלים קנו בתקופת הקורונה, זה גלידה. לאור ההתעוררות בשוק, יצאנו לבקר באחד המוסדות הוותיקים בארץ - גלידת אנדריי ברמלה. שמענו כיצד הסניף משמר את המעמד המיתולוגי שזכה לו ומרחיב את קהל הלקוחות, למרות הצמיחה בהיצע

גלידת אנדריי. יח"צ,
גלידת אנדריי/יח"צ

גלידת אנדריי ברמלה נוסדה בשנת 99' והייתה לסניף הראשון של הרשת. האחים בהא ואיימן מנהלים ביד רמה את העסק, שהוא הרבה יותר מגלידריה מן השורה; ב-22 שנות הפעילות, דורות של משפחות מאזור רמלה-לוד ומכל הארץ - תושבי אבו גוש, ירושלים, רחובות, באר יעקב - מגיעים מדי שבוע ליהנות מהטעמים שהפכו לסמל של העיר.

הגלידריה התרחבה הרבה מעבר לעסקי הגלידות הקלאסיות. בגלידת אנדריי תוכלו למצוא פרוזן יוגורט, שמי שחובב את המאכל כמוני, יודע שכבר קשה למצוא מקום שנשאר נאמן לוורסיה הכי מוצלחת של השילוב בין יוגורט לבין פירות. לצדו נמצא היוגורט הלבן עם התוספות שהאחים הולכים ורוכשים בשוק כל בוקר מחדש, טרי-טרי.

מגוון קינוחים מעולמות אחרים

המקום מציע מגוון רחב מאוד של קינוחים מעולמות קצת אחרים: החל מקלאסיקות כמו וופל בלגי, סופלה וקרפים, כלה במלבי, בוואריה, קדאיף וסחלב. אולם גולת הכותרת הן עוגות הגלידה המיוצרות במקום. פרט בונוס: גלידה אנדריי היו הראשונים לייצר עוגות גלידה; "אנשים גילו אצלנו את עוגות הגלידה לפני שנים, והיום בעידן האינסטגרם, אנשים מעלים את העוגות לרשת והן תפסו תאוצה אפילו יותר".

גלידת אנדריי. יח"צ,
גלידת אנדריי/יח"צ

לרשת יש הרבה יתרונות והיא מנוף שיווקי נהדר, והובילה למפץ בעולם הגלידות, שעושות קאמבק ונחשבות לטרנד המתוק של הזמן האחרון. אולם הביקוש הגדול הביא איתו תחרות.

איך משפיעה עליכם התחרות הגדולה בשוק?

"בשוק הגלידות יש בזמן האחרון תחרות חסרת תקדים, והיא מטלטלת את כל השחקנים. יש גלידה חדשה בעיר, מה לא נקפוץ? אין אחד שלא אוהב לנסות משהו חדש, אבל בסוף כולם חוזרים אלינו. התחרות עושה לנו רק טוב, אנשים מעריכים אותנו יותר אחרי שהם ניסו מקום אחר. מזה שנים אנחנו מחזיקים בתחום הזה ובלי קיצורי דרך. אנחנו מתחזקים את המקום ביד רמה והעיקר הוא שכל לקוח נכנס ויוצא עם חיוך".

"אספר לך סיפור", פונה אלי בהתרגשות איימן, "לפני בערך 13 שנה החלה להגיע אלינו לסניף לקוחה, בחורה צעירה ומקסימה שכל שבוע מחדש פקדה את הסניף והייתה קונה קילו גלידה הביתה. היא אמרה לי 'התינוקת שלי תתמכר', וכך היה - היום, 13 שנה אחרי, אותה תינוקת היא כבר נערה שמגיעה כל שבוע לסניף, בלי לפספס הזדמנות".

הטעם המוכר והאהוב לצד טעמים חדשים

לצד טעמים חדשים, גלידה אנדריי מקפידים לשמור על רמה אחידה של הטעמים הקלאסיים, ונשארים נאמנים לטעם המוכר והאהוב של הגלידה, שמיוצרת בטריות ובאהבה כבר 40 שנה במפעל הידוע ביפו. "מה שמחזיר את הלקוחות כל פעם מחדש זה שהם יודעים בדיוק מה הם הולכים לקבל. אין פלטות ואין שינוי ברמה של המוצר או בטעם".

גלידת אנדריי. יח"צ,
גלידת אנדריי/יח"צ

לא בכדי הסניף ברמלה הוא מוקד עליה לכל אוהבי הגלידה בארץ. אין בכלל ספק - אנשים מתאהבים בגלידה אנדריי. זה מתחיל בטעם הייחודי ובמרקם הקטיפתי, ממשיך בשירות הלבבי והאדיב של האחים שמשרה אווירה נעימה וחמימה במקום, בישיבה בפנים, בגינה הנעימה בחוץ, ויש אפילו שירות משלוחים למי שרוצה ליהנות מהגלידה הכי טובה באזור, בלי לקום מהספה.

גלידה אנדריי

הרצל 87, רמלה
יפת 138, יפו
בן גוריון 2, רמת גן
סחרוב 8, ראשון לציון

להזמנות חייגו - 08-9961111 או בקרו בעמוד הפייסבוק של גלידת אנדריי סניף רמלה

בשיתוף גלידת אנדריי
  • עוד באותו נושא:
  • גלידה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully