וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחשבו חיובי: ב-Dogo תמצאו את כל מה שטוב באמת עבור הכלב שלכם

בשיתוף Dogo

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 16:29

אם אתם אוהבים את הכלב שלכם, ורוצים גם להתייחס אליו בהתאם, הגעתם למקום הנכון

אין צורך לריב. יח"צ,
אין צורך לריב/יח"צ

אלו מאיתנו שהם בעלי כלבים, יודעים שאין כמו האהבה הטהורה של כלב. הרגע הזה שבו אנחנו נכנסים הביתה אחרי העבודה, מביא את הכלב להתפרצות של שמחה והתרגשות, שהגוף שלו כמעט ולא יכול להכיל. כלבים רואים בבעלים שלהם את מקור האושר שלהם ובמובן מסוים את תכלית קיומם. משום כך, ראוי שנתייחס לכלבים שלנו בכבוד ובאהבה שבאמת מגיעים להם. כדי לעשות זאת, עלינו ללמוד מה טוב באמת לכלב שלנו, איזו תזונה תהיה המתאימה לו ביותר, ואיך נלמד אותו לחיות איתנו ביחד מבלי לגרום לו לכאב מיותר. כדי לתת כבוד ואהבה לכלב שלנו, כנראה שאנחנו צריכים את Dogo, חנות מתקדמת לשיווק של כל מה שצריך לגידול נכון של כלבים.

באו מאהבה

Dogo הוקמה לפני עשר שנים על ידי אלי צ'רנובילסקי, שהיה כבר אז מאלף כלבים מנוסה ובת זוגו נועה. בהמשך הדרך נועה הוחלפה על ידי יבגני פוקולב, גם הוא מאלף כלבים. יבגני ואלי באים מאסכולת האילוף המכונה "Force Free" "אילוף חיובי" או "הגישה החיובית" לאילוף כלבים. בקליפת אגוז ובהפשטה גסה, גישת 'האילוף החיובי' היא גישה לפיה יש לאמן את הכלבים להתנהגויות מסוימות, על ידי שימוש בחיזוקים חיוביים בלבד, ללא 'תיקונים' (משיכות פיזיות ברצועה), ללא קולרי חנק, ללא הפחדה של הכלב וללא גרימת כאב, תוך רתימת המוטיבציה של הכלב להתנהגויות מסוימות. ההנחה שעומדת בבסיס הגישה, היא שלא רק שהיא מונעת כאב וסבל מהכלבים, אלא גם שהיא יותר יעילה ואפקטיבית בהכוונת הכלב להתנהגויות רצויות. לפי אלי ויבגני, Dogo קמה מתוך זיהוי של חוסר בשוק הישראלי של ציוד אילוף מקצועי ומתקדם, מוצרי תזונה באיכות גבוהה, ומוצרים נוספים אשר מתאימים לבעלי כלבים, שרוצים לגדל את הכלבים שלהם לאור ידע מתקדם באימון התנהגות לכלבים וגישה חיובית.

יצא עם שלל. יח"צ,
יצא עם שלל/יח"צ

"לא חסרות חנויות למכירת ציוד לגידול כלבים ובעלי חיים בישראל", אומר אלי. "עם זאת, רובן הגדול של החנויות לא פועלות מתוך ידע, מקצועיות ואחריות בתחום של גידול חיות מחמד כמונו. כשלקוח מתייעץ איתנו לגבי מוצר, כמו למשל איזה מזון לתת לכלב שלו, אנחנו מקשיבים באמת לצרכים שלו ושל הכלב. יפית, מנהלת החנות שלנו, הינה בעלת ניסיון רב בהתאמת תזונה לכלב, והיא מחלוצות אנשי התזונה הטבעית בארץ. יפית והצוות שלנו נותנים לכל לקוח שבא להתייעץ בנושא תזונה המון תשומת לב, כדי לתת ללקוח מה שהוא צריך באמת".

"העדיפות העליונה שלנו בדוגו היא להוציא את הלקוח מרוצה, ולא בהכרח למכור לו", אומרת יפית. "בדרך כלל אם מדובר בלקוח שמתעניין במזון שהכלב שלו אף פעם לא התנסה בו, אנו נבחר לתת ללקוח דוגמיות של מזון לניסיון, במקום לקנות לקנות שק או ארגז של תזונה טבעית. אנחנו לא פעם הולכים עם הלקוח יד ביד בתהליך שיכול לקחת גם חודשים, עד שראינו ובדקנו את התגובות של הכלב למזון כזה או אחר, ואנחנו ביחד עם הבעלים מרגישים שמצאנו את המזון שבאמת מתאים לכלב.

"במכירה של מוצרים לבעלי חיים יש לא מעט אחריות, כמו למשל לא לתת לכלב מזון שיכול להזיק לו, לא למכור חס וחלילה מוצרי הדברה שיכולים להיות מסוכנים או רעילים עבור הכלב והחתול וכדומה. אנחנו תמיד מקשיבים באמת ללקוח ולמה שהוא צריך: השירות אצלנו הוא מאד חשוב, והזמינות שלנו ללקוחות היא באמת מעל ומעבר, גם מתוך הבנה של ערך השירות, וגם מתוך רצון שלנו להיטיב עם כלבים וחתולים בישראל".

Dogo. יח"צ,
Dogo/יח"צ

אתר מוביל למוצרי בעלי חיים

דוגו הפכה לאבן שואבת גם עבור לקוחות מקצועיים, כגון וטרינרים, עמותות לכלבים, ובעיקר מאלפים ובתי ספר לאילוף בגישה חיובית, ולחנות יש כיום מספר שיתופי פעולה והנחות למאלפים מוכרים (יש בדוגו אגף שלם למוצרים המיועדים עבור מאלפי כלבים). בנוסף, לחנות שיתופי פעולה עם מספר קבוצות פייסבוק וקהילות מקוונות בנושא כלבים, כגון "קבוצת התמיכה לבעלי כלבים רגישים", "האקדמיה להתנהגות הכלב" ועוד.

"היות ואנחנו לגמרי באסכולה של האילוף החיובי, לקוחות שירצו לקנות קולרי חנק או קולרים חשמליים לא ימצאו אותם אצלנו", אומר יבגני. "במקום זאת, הם יוכלו למצוא דברים שבאמת טובים לכלב שלהם, כגון ריתמות Freedom שהן נוחות ונעימות לכלב, והן ללא תיקון מכאיב בהליכה של הכלב. הם יוכלו למצוא רסנים שמאפשרים לכלב להלחית (לקרר את עצמו על ידי הוצאת לשון), ושיהיו גם נעימים לכלב ומתאימים לאילוף חיובי. כל המוצרים שאנו מוכרים, הם מוצרים שאנחנו יודעים שהם פרי של פיתוח ותכנון מסוים שנעשו לטובת הכלב, והם נוסו ונבדקו על ידינו, בעלי החנות, מנהלת החנות ושאר צוות העובדים. כלומר, אין מוצר בחנות שהצוות לא יוכל להגיד את הדעה הכנה והאמיתית שלנו לגביו. בנוסף, אנחנו משיגים ציוד מתקדם לרתימה וביגוד לטיולי אקסטרים, שאין כמעט במקומות אחרים בארץ, היות ויש לנו שיתופי פעולה עם יצרנים בחו"ל. אנחנו עובדים עם חברות בארה"ב, אנגליה ופינלנד".

Dogo. יח"צ,
Dogo/יח"צ

"בקרוב אנחנו עוברים לחנות חדשה בפתח תקווה, שתהיה חנות גדולה, נוחה ומובילה בתחום של ציוד לגידול כלבים", אומר אלי. "עם זאת, אנחנו קודם כל אתר אינטרנט למכירת מוצרים אונליין בתחום בעלי חיים. מי שהתנסה בקניות באינטרנט בתחום של מוצרים לכלב ולחתול, יודע שאין לנו מתחרים בארץ. האתר שלנו כולל מגוון ענק של מוצרים, אבל בעיקר השירות שלנו איכותי, אנחנו זמינים לשאלות, והמוצרים מגיעים במהירות ולכל הארץ".

חנות דוגו נמצאת כעת בסוקולוב 23 ברמת גן, ובאפריל תעבור לרחוב המפעלים 7, פתח תקווה. ניתן להיכנס לאתר של דוגו, לדף הפייסבוק, עמוד האינסטגרם, או טלפון 03-6005510. דוגו לגמרי ישמחו את תקראו את הביקורות המדהימות שכתבו עליהם בדף הפייסבוק או בעמוד העסק בגוגל.

בשיתוף Dogo
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully