וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו להתרגש מתספורת אצל "המרגש"

בשיתוף המרגש

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 16:02

אין ספק כי שגרת הטיפוח והלוק המוקפד בעידן המודרני הביאו לכך שגברי ישראל מבקרים אצל הספר לעיתים תכופות ביותר. אחד מהשמות העולים בקרב מעצבי השיער בישראל הינו ''המרגש'', שלמתחם ה''ברבר שופ'' שלו ביהוד עולים לרגל מידי יום עשרות לקוחות נרגשים

המרגש, ברבר שופ, יהוד/אולפן הנבחרים

כבר מגיל בר המצווה נמשך עידו גלמידי, למספריים ומכונת תספורת, לכן אין זה פלא שכיום עולים אליו לרגל הרבה לקוחות מרוצים בדרך לתספורת של אלופים אצל "המרגש".

מה זה למעשה "ברבר שופ"?

"ברבר שופ זו למעשה מספרת גברים, המטפלת בגבר מא' ועד ת'. אצלי עוברים טיפול זקן מוקפד ביותר, עיצוב שיער כמובן, אם זה לדאוג שהפנים של הגבר לא יהיו שומניות. הכל באווירה צעירה וקלילה, מוזיקה, שתייה חריפה וקלה, כל מה שצריך כדי שהלקוח יצא מרוצה על הצד הטוב ביותר".

מה הייחודיות שלך?

"אצלי הלקוח לא מבקש תספורת, אני עושה לו מה שנראה לי לפי הפנים שלו. אני מסובב אותו עם הפנים בכיוון ההפוך למראה ומספר אותו, לאחר שסיימתי אני מצלצל בפעמון ומראה לו איך התספורת יצאה. עוד לא קרה שהלקוח לא היה מרוצה ממה שהוא ראה במראה".

מוכנים להתרגש? אתם מוזמנים לקבוע תור אל המספרה הכי לוהטת במרכז. בנימה אישית - ממליצה שתמהרו, התורים נחטפים יותר מהר מכרטיסים להופעה של עומר אדם.


0545216903

אתר

אינסטגרם

בשיתוף המרגש
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully