וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוחש לריחות: הכירו את נמרוד נחמן - האיש שדואג לריחות וניחוחות נעימים בבית, בעסק, בגוף או בכל מקום אחר שתרצו

בשיתוף נמרוד נחמן

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 15:24

נמרוד נחמן הוא סוכן ריחות, המייבא מפיצי ריח שונים לכל דורש - מהסלון וחדר השינה, דרך הרכב ועד לקניונים ובתי מלון

נמרוד נחמן. ליאב פלד,
נמרוד נחמן/ליאב פלד

כבר לפני עשר שנים, הבין נמרוד נחמן שיש ביקוש גדול בתחום הריח, והתחיל לייבא ארצה ולשווק קרמים, נרות, שמנים ובשמים, תחת הפצה ומיתוג ייחודי משלו. בתחילת הדרך הציע נמרוד את המוצרים לחברים ולמשפחה, וכשהשמועה עברה מפה לאוזן, ואנשים התחילו להכיר אותו, הוא החל לעבוד עם לקוחות גדולים יותר והגדיל את קשת המוצרים והמגוון שלו.

ממערכות ריח מיוחדות ועד למוצרי טיפוח טבעיים

היום עובד נמרוד עם יבואנים וחברות גדולות שמספקות סחורה לכל חלקי הארץ, כשההתמחות הייחודית שלו היא ייבוא מוצרים מיוחדים שלא נמצאים בחנויות המוכרות. "אני דואג לייבא מוצרים שאין אצל אחרים ושהם לא מוצרי מדף מוכרים לצרכן הישראלי. את המוצרים שאני מייבא, לא ניתן למצוא ברשתות הגדולות או אצל סוכנים אחרים", מספר נמרוד.

בין המוצרים אפשר למצוא מפיצי ריח מכל הסוגים והמינים: מפיצי ריח אוטומטיים הפועלים לפי זמנים מתוכנתים מראש, מערכות ריח חשמליות שעובדות על אידוי מים, מפיצי ריח לרכב ולבית, מפיצי ריח עם מקלות במבוק, מבשמי בדים, נרות ועוד. בין מוצרי הטיפוח שמציע נמרוד - שמנים אתרים, סבוני פנים וגוף, חמאת שיאה, קרמים, בשמים ועוד.

נמרוד נחמן. יח"צ,
נמרוד נחמן/יח"צ

פתרונות ריח לעסקים גדולים ולאנשים פרטיים

נמרוד עובד במקביל גם מול לקוחות פרטיים וגם עם עסקים גדולים ורשתות, וביניהם חנויות, בתי מלון, חדרי כושר, בנקים, קניונים ועוד. נמרוד מומחה במציאת פתרונות לכל סוגי החללים והעסקים, ובחללים גדולים כמו בתי מלון, משרדים או קניונים, הוא משתמש במפיצי ריח שונים, כשהפופולרי שבהם הוא "תותח ריח" - מכשיר חשמלי המפזר ניחוחות ברדיוס של עד כ-600 מ"ר.

משלוח עד הבית או קנייה ללא מע"מ

באתר האינטרנט Nimrod Scent ניתן למצוא את כל המוצרים שמציע נמרוד לצד כל סוגי הריחות. את המוצרים ניתן להזמין במשלוח עד הבית או במשלוח זול יותר לנקודת איסוף מרכזית בקרבת היעד הנבחר.

מתוקף היותו תושב אילת, נמרוד מציע מחירים מיוחדים לכל מי שמגיע לעיר, עם אפשרות לרכוש ממנו את המוצרים ללא מע"מ ובמחירים אטרקטיביים יותר מאשר המחירים שהוא מציע במרכז הארץ.


לאתר

נמרוד נחמן. יח"צ,
נמרוד נחמן/יח"צ

One man show

השירות שמציע נמרוד הוא שירות אישי, ללא מתווכים, הוא זה מקבל את ההזמנה והוא זה שמטפל בהזמנת המוצר, במשלוח ובשירות כולו: "חשוב לי לציין, שאני נותן דגש גדול מאוד על השירות. אני תמיד זמין ותמיד נכון לעזור בכל שלב של ההזמנה. מדובר בעסק שלי, שאני יודע ומבין בו הכול, לא צריך לשלוח מיילים או לקבל אישורים, הכול מהיר וישר ולעניין. בסופו של יום, אצלי ניתן למצוא מוצרים איכותיים ושונים, שלא נמצאים על המדפים בחנויות המוכרות, וכל זה עם שירות טוב, אדיב ואחריות מלאה לכל מוצר".

לפייסבוק

בשיתוף נמרוד נחמן
  • עוד באותו נושא:
  • ריחות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully