וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרחי אמיר - הפרחים הכי יפים בעיר

בשיתוף פרחי אמיר

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 15:17

כבר כילד נהנה אמיר מסארו לטפל בגינה בביתו. בהמשך חייו, החל לעצב את האירועים המשפחתיים ולהוסיף להם ניחוחות וצבעים. הצטרפו אלינו כדי לשמוע את סיפורו על חנויות הפרחים שלו, "פרחי אמיר", בטייבה וטירה

אמיר מסארו, פרחי אמיר/אולפן הנבחרים

הכירו את אמיר מסארו, כבר מילדות אהב מאוד לטפל בגינה שהייתה בביתו, שתל צמחים ופרחים רבים. באירועים השונים של המשפחה הוא היה מעצב את האולם ואת הרכב ומקשט אותם בפרחים שונים. התאהב בתחום והחליט להקים חנות פרחים בטייבה ומאז היא הפכה להצלחה מסחררת ובעקבותיה פתח לפני כשנה סניף נוסף בטירה.

מה ניתן למצוא בחנויות שלך?

"ניתן למצוא בחנות פרחים הנבחרים אחד אחד ונקטפים משדות ומחממות בארץ, תוך הקפדה על איכותם וגודלם, בהתחשב בעונות השנה ובאקלים הישראלי. בנוסף לפרחים, בחנות ישנם צמחי בית, עציצים ואריזות מתנה שונות לאירועים מגוונים".

מהם הפרחים הנמכרים ביותר?

"הפרחים הפופולריים היום במגזר הערבי הם פרחים אדומים, במגזר היהודי הזרים הפופולריים כוללים פרחים בצבע לבן. בתקופה האחרונה אוהבים מאוד חמניות ושילובים של כותנה בזרים. אני מבצע עיצוב זרים בעיצוב אישי לפי בחירת הלקוח: למשל זר רומנטי יכלול פרחים ייחודיים שקשורים לרומנטיקה ויקושטו בהתאם, פרחי אבל יכללו פרחים שמתאימים לאבלות וכו'. ניתן להזמין בחנות אונליין גם מגשי פירות המתאימים לאירוח ואף שולחנות 'בופה' של פירות לאירועים".

אז אם אתם רוצים להפתיע את בת או בן הזוג בפרחים יפים וצבעוניים, זה הזמן ליצור קשר עם "פרחי אמיר", אל תשכחו להודות לו.


0525585190

אתר

בשיתוף פרחי אמיר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully