וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכרים נכס? כך תציגו אותו לרוכשים באפס מאמץ

בשיתוף Geemaps

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 15:13

רוצים לשפר את סיכויי המכירה של הנכס שלכם? סוכנות הצילום "Geemaps" מתמחה בצילום בטכנולוגיית תלת ממד, אשר מאפשרת ללקוחות לחוש את הבית החדש שלהם ישירות מהספה באמצעות סיור וירטואלי, מדויק ומלא חיים

צילומי תלת מימד לדירה. Geemaps,
צילומי תלת מימד לדירה/Geemaps

בימינו, כל מתווך שמכבד את עצמו, מציג נכסים באמצעות צילום וירטואלי. לאור עידן הקורונה בו אנשים המעיטו לצאת מהבית, עלה הביקוש לטכנולוגיה המציגה תמונה מלאה ומדויקת של הנכס המצולם ב-360 מעלות. צילום וירטואלי משפר את סיכויי המכירה של כל נכס, וחוסך זמן הן למתווך והן לקונה. הלקוח מקבל תמונה מייצגת של הנכס, יחד עם היכולת למדוד ולהבין את חלוקת החדרים בו.

זו בדיוק ההתמחות של סוכנות Geemaps, העוסקת בצילום וסיורים וירטואליים של חללים בטכנולוגיית תלת ממד, החל מדירות של 5 מ"ר ועד לווילות רחבות ידיים ופרויקטים של עשרות אלפי מטרים.

להרגיש בפנים ולהיות בחוץ

לצד מתווכים, משתמשים בשירות המיוחד של הסוכנות גם לקוחות מסחריים שעובדים עם נכסים גדולים יותר: "קניונים ומרכזי קניות מזמינים את הסוכנות לצלם סיור וירטואלי לצורך תכנון שיפוץ טוב יותר, ועבודה שוטפת מול יועצים וספקים שונים. בזכות רמת דיוק של 99.99% במדידות, הספקים יכולים לתת ייעוץ בלי לבקר פיזית בשטח", מספר יוסף סודרי, הבעלים של Geemaps.

כלי אידיאלי להעלאת סיכויי המכירה

היתרונות של צילום תלת ממד החלו לשמש גם בעלי דירות פרטיים. "בעלי דירות הבינו שיש כאן דרך מצוינת לחשוף את הבית שלהם לקונים פוטנציאליים. זה כלי שעוזר ללקוחות לקבל החלטות, לשתף את הנכס יחד עם חברים ומשפחה, ומפחית את הביקורים החוזרים באופן משמעותי. בתקופת הקורונה היו מי שביצעו מכירות ורכישות כשהם ביקרו בנכס פעם אחת בלבד, ובשאר התהליך הם חוו אותו דרך הסיור הווירטואלי".

הסיור הווירטואלי עובד בטכנולוגית HTML 5, המאפשרת להציג את הסיור בכל מכשיר, בין אם בטלפון נייד, מחשב, משקפי מציאות מדומה VR או אפילו טלוויזיה חכמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
צילומי תלת מימד לדירה. Geemaps,
צילומי תלת מימד לדירה/Geemaps

צוות צלמים מנוסה ומקצועי

סוכנות Geemaps כוללת צוות של ארבעה צלמים מנוסים בתחום. עד שנת 2011 יוסף סודרי צילם צילומי פרסום ואופנה - תחומים שדורשים מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. "כצלמים מקצועיים, לכל אחד מהצוות שלנו יש את העין להבחין בפרטים הקטנים, שעושים את כל ההבדל בצילום. למשל, כל הנושא של בחירת תאורה. היה לנו נכס שלכאורה נראה יפה בתאורת יום. הגענו בצהריים, אבל הנוף שנשקף מהוויטרינה הגדולה גרם לנו להרגיש שזה יהיה פספוס לצלם בשעות היום, אז חיכינו לערב וזה השתלם ללקוח בגדול; הנוף הלילי נראה יפה יותר ומלוא הפוטנציאל של הנכס התממש. הוא הפך יותר מרשים ומעניין, הגענו לתוצאה שאפשר להגיע אליה רק בתאורת לילה".

שאלנו את הצוות: מהם הדברים שבעל דירה חייב לדעת לקראת צילום וירטואלי?

1. הבית צריך להיות נקי ומסודר, בדגש על ניקיון החלונות, מכיוון שחודרת שמש לתוך הבית ומבליטה אותם.

2. לרוב, מומלץ לפתוח חלונות ותריסים ולצלם באור יום. אולם כדאי לבחור לצלם בשעות בהן השמש לא תהיה ישירה בחלון. כך נקבל אור יחסית ניטרלי שדומה לראייה טבעית, מה שמאוד עוזר ללקוח לקבל תמונה שקופה ומייצגת של הבית.

3. הסתירו את כל הדברים האישיים שלא תרצו לחשוף, כמו למשל תמונות אישיות או חשבונות, הרבה יותר קל למכור נכס כשהוא ניטרלי. בסופו של דבר, הרוכש הפוטנציאלי שמגיע לראות את הנכס רוצה לדמיין את עצמו בפנים.

4. המקומות החשובים שצריך לתת עליהם דגש ברמת הסדר והניקיון, הם הסלון והמטבח. מבדיקה שעשינו גילינו שלקוחות מתעכבים הכי הרבה באזורים האלו, כך שהם מאוד חשובים בבחירת הנכס.

5. על מנת לייצר תמונה ברורה, שקופה ומדויקת של הבית, על המצלמה להסתובב סביב עצמה וסביב המרחב, כך שתיווצר תמונת 360 מעלות. לכן, מומלץ שבעת הצילום יהיו בבית כמה שפחות אנשים.

צילומי תלת מימד לדירה. Geemaps,
צילומי תלת מימד לדירה/Geemaps

חלוצת המהפכה הנדל"נית

Geemaps היו הראשונים בישראל שהחלו לצלם סיורים וירטואליים תלת ממדיים. במהלך 4 שנות קיומה, הסוכנות יצרה מוניטין של חברה אמינה ומקצועית בתחום, שכן על פי פידבקים מהלקוחות, ניכר כי מדובר בצוות אנושי, ששם את השירות בראש מעייניו, ומסייע ללקוח להפיק את המרב מהפלטפורמה.

בעקבות הקורונה נרשם צעד ענק לחברה: שוק הנדל"ן על כל השחקנים בו - מתווכים, מוכרים ורוכשים - התאהבו בכלי פורץ הדרך. הטכנולוגיה המתקדמת וההצגה היוקרתית והמרשימה, מקרינות גם על המוכרים וגם על הנכס עצמו ערכים של קדמה ויוקרה, ומשדרגות את האטרקטיביות של כל עסקה נדל"נית.

היכנסו לאתר Geempaps והתרשמו מהטכנולוגיה החדשנית, או בקרו בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין

צרו קשר במייל או בטל' 03-9030525 / 0542163229

בשיתוף Geemaps
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully