וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת היהלום לחופש ועצמאות כלכלית

בשיתוף שרון רוזנטל

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 12:40

כנגד כל הסיכויים: 'המלאך הישראלי' שמחלץ משפחות מ"הבוץ הפיננסי" ומראה להן איך להשיג ביטחון כלכלי תוך 60 יום בלבד

שרון רוזנטל, יועץ פיננסי/אולפן הנבחרים

שרון רוזנטל (50), מנכ"ל "קבוצת רוזנטל" האקדמיה לחינוך פיננסי חדשני. מאמן לכלכלת המשפחה ועסקים ומומחה למינוף ההון האישי.

מאות כבר עשו את זה

רוזנטל, ליווה כבר קרוב לאלף משפחות ויחידים בישראל אשר נאבקו במינוסים ובהלוואות ויצר עבורן חיים של ביטחון כלכלי. לטענתו: "ניתן להשתחרר ממינוסים כבדים, הלוואות ואפילו תקיעות כלכלית בלי קשר לרקע, לתחום העיסוק ולמצב הפיננסי שלכם ואת כל זה, ניתן לעשות ב60 יום בלבד".
נשמע טוב מידי? בדקנו עבורכם איך זה עובד.

יוקר המחייה בארץ

ידוע שהחיים בארץ יקרים. למשל, משפחה נורמטיבית, הורים ושני ילדים קטנים, עוד לפני שהם עושים אפצ'י, שרפו כמעט את כל הכסף. נכון ל - 2021, השכר הממוצע במשק הוא 10,551 שקלים.

בפועל רוב המשכורות עומדות על 8,000-9,000 שקלים, וזה במקרה הטוב ובלי להביא בחשבון את נזקי הקורונה למשק הבית והחל"ת. מכאן, שזוג כזה ירוויח יחד 15,000 בחודש, לכאורה מכובד.
אם נבדוק הוצאות קבועות חודשיות ממוצעות למשפחה עם 2 ילדים קטנים: שכירות/משכנתה - 4,500 ש"ח, גן ילדים - 3,500 ש"ח (במקרה הטוב), קניות בסופר - 3,000 ש"ח, דלק - 2,000 ש"ח, אחזקת רכב - 500 ש"ח, ארנונה, מים, חשמל וגז - 950 ש"ח טלוויזיה, אינטרנט ותקשורת - עוד 300 ש"ח.
הכל יחד 14,750 שקלים. זה אומר שלאחר ההוצאות הקבועות שלהם, הם נשארו עם 250 שקלים בלבד. לא כולל ביגוד והנעלה, אירועים, חגים, רופא שיניים, בלת"מים כמו מוסך, אנחנו כבר לא מדברים על איזו חופשה, או חיסכון, ביטוחים, או סיוע בעתיד לילדים ועוד. לכל אלה ועוד, יאלצו לקחת הלוואה... וכאן רק יתחילו הצרות שלהם.

חופש כלכלי תוך 60 יום, האומנם?

רוזנטל, טוען שבהחלט אפשר לשנות את המצב. "המתכון להשגת חופש וביטחון כלכלי עשוי משני מרכיבים: ניהול נכון של תקציב המשפחה והגדלת הון אישי באמצעות השקעות מגוונות".
המתכון הזה מוגש אליכם באמצעות תוכנית מיוחדת שאני בונה במיוחד עבור כל משפחה".

מה זה אומר תוכנית מיוחדת?

"מדובר בתוכנית כלכלית המבוססת על שיטה שפיתחתי "שיטת היהלום". השיטה מחולקת לשלושה מפתחות זהב עיקריים: תודעת שפע ואושר. יציבות כלכלית. מינוף ההון האישי" .

הוא מסביר "כאשר אני ניגש לתכנון התוכנית הכלכלית אני מתבסס על שני דברים עיקריים:המצב הפיננסי הקיים של המשפחה והיעדים והמטרות הכלכליים שלה (למשל קניית רכב, חופשה בחו"ל וכו...)
הדבר הראשון שאנחנו עושים הוא לבנות תוכנית כלכלית אישית. הכוללת תקציב חדש ומאוזן.
לאחר מכן אנו משנים את התפיסה הכללית שלך בנוגע לכסף ולומדים איך לנהל את תקציב המשפחה בהתאם למטרות והיעדים הכלכליים שלה".

איך זה קורה בפועל?

"אחרי שיש תקציב חדש ואחרי שעבדנו על שינוי התפיסה, מתחילים להגדיר משימות כלכליות ספציפיות. לצורך העניין, אם יש לך הלוואה גדולה שאתה רוצה להיפטר ממנה או תכנון לקנות נכס חדש, אעזור לבנות 'מפת חשיבה ויעדים', יחד נתכנן שורת יעדים צעד אחרי צעד שיוכלו לאפשר לך להשיג את המטרות האלה בהדרגה.

לקבלת שיחת ייעוץ אישית ללא עלות משרון רוזנטל לחצו כאן.


יש הוכחות שזה עובד?

"בוודאי. תראה התכתבויות שלי עם אנשים שעזרתי להם בדרך הזו. כל אחד מהם הגיע אליי עם צרות כלכליות מורכבות, אבל אחרי שבנינו תקציב מסודר ומאוזן ועשינו רשימת משימות ויעדים שאנחנו רוצים להשיג, זה עבד כמו 'קסם'. הם הצליחו לצאת ממעגל המינוסים וההלוואות ולהשיג חופש כלכלי תוך 60 יום בלבד".

האמת? נראה מבטיח. אז כל העניין בעצם זה לנהל תקציב נכון?

"ניהול תקציב נכון הוא המפתח להשגת חופש כלכלי. אבל בדרך אליו יש עוד שלב חשוב: השקעות.
בזכות ניהול התקציב, תצליח להביא את עצמך לפלוס בחשבון ועם הזמן יהיה לך יותר כסף. עכשיו, ברגע שאתה לוקח את הכסף ושולח אותו 'לעבוד בשבילך' בהשקעות - תוכל לייצר לעצמך עוד כסף ואז באמת יהיו לך חופש וביטחון כלכלי. שיטת היהלום מלמדת איך לגרום לכסף לעבוד עבורנו. על ידי צבירת נכסים שמכניסים הכנסה קבועה ורציפה מבלי שנצטרך לעבוד לקיומנו. זאת תכנית משנה חיים".

כל מה שאתה עושה זה לבנות תקציב ומשימות ומכאן ממשיכים לבד?

"ממש לא. אני דואג ללוות אותך לכל אורך הדרך. אני הולך איתך יד ביד ומוודא שתעשה את מה שצריך, כדי להצליח להשיג את היעדים שלך".

ההצלחה מובטחת

שיטת "היהלום" והליווי הצמוד, מאפשרים לי להבטיח הצלחה לכל מי שירצה בכך ויעשה את המטלות וההנחיות. לא חשוב מאיזה מצב מגיעים, אפשר לצאת מזה. התקציב שאני בונה יותאם בדיוק למציאות הפיננסית שלך ואם תדאג ליישמו מובטח חופש כלכלי, המשפחה תהיה מגובשת, לא יהיו לחצים וריבים סביב הכסף ותזכו לנחת ושקט נפשי. אבל זה דורש מחויבות, להיות '100% בפנים'. רק כך אפשר ליצור שינוי".

השיטה לא רק מביאה לאיזון כלכלי, אלא משחררת לחיים טובים יותר, להגשמה ותודעת שפע, זה הבסיס מאחורי שיטת היהלום שייסדתי בשני ידיי".

שרון, שכנעת אותי, אני בפנים! איך מתחילים??

"דבר ראשון, חשוב לי שתכיר את התהליך יותר לעומק. אז בדיוק בשביל זה הכנתי עבורך סרטון הדרכה שבו אני מסביר הכל. מה שאני כן יכול לספר לך בינתיים, זה שהתהליך להשגת חופש כלכלי מורכב מ 12 צעדים חשובים ושאני אדאג ללוות אותך לאורך כל הדרך, עד שתצליח להשיג אותו!"

לחץ כאן, לכניסה לסרטון, בהרשמה פשוטה וחינמית תקבל גישה מידית לצפייה".

אם אתה מרגיש מוכן, ורוצה להצטרף כבר עכשיו למחזור הבא של התכנית הצטרף אלינו מכאן לתכנית "משחק הכסף"

*בנוסף כל משתתף זוכה בשתיי שיחות ייעוץ אישיות עם שרון במהלך התכנית וליווי אישי ממנטור מוסמך לכלכלת המשפחה.*

תלמידים מספרים

לקבלת שיחת ייעוץ אישית ללא עלות משרון רוזנטל לחצו כאן.

לעזרה או שאלות צרו קשר: info@sharonrozental.com

בשיתוף שרון רוזנטל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully