וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו הזמן לקחת משכנתא בעזרת גיא מזור

בשיתוף גיא מזור

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 9:44

האם ידעתם שבנק ישראל העביר לאחרונה חוקים חדשים בנושא המשכנתא? גיא מזור, יועץ מומחה בתחום, יסביר לנו בריאיון איתו כל מה שצריך לדעת על החוקים הללו, כדי שלא תמצאו את עצמכם בבעיות שונות ומשונות. אז כדאי שתהיו מרוכזים

גיא מזור, יועץ משכנתא/אולפן הנבחרים

החוקים החדשים של בנק ישראל הביאו חלק מלוקחי המשכנתאות לחישוב מסלול מחדש. מי שבא לעשות לנו סדר בדברים בראיון הבא הוא יועץ המשכנתאות, גיא מזור.

איך השפיעה תקופת הקורונה על המשכנתאות?

"תקופת הקורונה הייתה מאתגרת ומפתיעה מכמה סיבות. מצד אחד לא מעט אנשים יצאו לחל"ת או פוטרו ממקום עבודתם, מה שהביא לקושי של לא מעט משפחות לעמוד בהתחייבויות שלהן. מצד שני הקורונה הביאה עימה הזדמנות אמיתית, מכיוון שהיום ריבית המשכנתאות מאוד אטרקטיבית, דבר המאפשר להמון משקי בית להקטין את ההחזר שלהם בהתאם למצב החדש שנראה בתקופת הקורונה. בנק ישראל איפשר למנף משכנתא קיימת עד 70% משווי הנכס, דבר שלא היה קיים קודם לכן, וזהו שינוי גדול. הדבר מאפשר לתושבים רבים להתאים את ההחזר החודשי שלהם למצב הקיים, לפרוש את המשכנתא להחזר חודשי המתאים להם".

האם זו תקופה טובה למיחזור משכנתא?

"זו אולי התקופה הטובה ביותר למיחזור משכנתא. ריבית המשכנתאות נמצאת היום בשפל היסטורי מה שמהווה הזדמנות חד פעמית אפילו לבעלי משכנתא קיימת להוזיל את ההחזר החודשי שלהם. אני ממליץ לכל מי שיש לו משכנתא קיימת לעשות בדיקה פשוטה של כמה דקות כדי לבדוק האם כדאי לו למחזר משכנתא, ב-90% מהמקרים יהיה כדאי יותר למחזר בתקופה זו".

אם גם אתם חושבים על ההשקעה הגדולה בחייכם, רכישת דירה, כדאי שתעצרו לרגע ותיעזרו בשירותיו של יועץ, בעיקר בתקופה הזו. גיא מזור, יועץ משכנתא מהשורה הראשונה, יפתור לכם המון בעיות, כולל כאלו שאולי לא חשבתם עליהן.


0508355244

אתר

בשיתוף גיא מזור
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully