וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאפרת העל שגורמת לכל כלה להדהים את כולם

בשיתוף לנה זינמן

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 9:51

לנה זינמן המאפרת המבוקשת, מעניקה לכל אחת מראה ייחודי המותאם לה. עכשיו פורצת גם בליין משלה. הכירו את הקוסמת שהופכת כל אישה למהממת

לנה זינמן. ולד לימר,
לנה זינמן/ולד לימר

בשיחה אישית עם לנה זינמן ביקשנו ללמוד על תפיסת עולמה באיפור ועל הדרך שהביאה אותה כל הדרך לפסגה. לנה זינמן (34) בעלת סטודיו לאיפור כלות וערב בחיפה. כבר 14 שנים בהן איפרה מאות נשים וכלות לאירועים המשמעותיים בחייהן. מובילת דעה ואושיה בתחום האיפור. עכשיו היא החלה גם לייצר ולשווק קונסילרים בליין משלה.

"תמיד אהבתי לאפר. זאת היתה התשוקה שלי מילדות" היא נזכרת. "הייתי יכולה להסתכל שעות על אמא שלי איך שהיתה מתאפרת. הייתי מתגנבת ומשחקת לה באיפור. כמתבגרת התחביב האהוב עליי היה לאפר את החברות שלי ידעתי שזה מה שארצה לעשות כשאהיה גדולה" מספרת לנה.

(צילום: אביב משיח)

בשלב מאוחר יותר היא לקחה את זה צעד אחד קדימה והלכה ללמוד איפור באופן מקצועי והפכה את התחביב למקצוע. עם סיום הלימודים, החלה את דרכה כמדריכת סדנאות איפור. במקביל במשך שנים הוזמנה לאפר בסלוני כלות ומספרות והפכה לאחת המאפרות המוכרות והעסוקות בתחום. כיום היא מקבלת בסטודיו שלה, אבל "אם כלה תרצה אגיע עד אליה למקום ההתארגנות".

למרות הביקוש הרב לידיה המיומנות של זינמן, היא עדיין לא מתפשרת ומקפידה להצדיק את המוניטין שלה: "איפרתי מאות כלות אבל לכל אחת זה האירוע היחיד וככה אני מתייחסת לזה. הכלות שלי יודעות שתשומת הלב היא נטו עליהן. אני לא מקבלת יותר משתי כלות ביום. מפנה מספיק זמן כדי שהכלה תרגיש שהייתי שם עבורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מה כוללת החבילה שלך לכלות?

"אני מציעה שתי חבילות: חבילת בסיס הכוללת איפור ניסיון שנעשה על חצי פנים, וחבילה מורחבת שנוצרה בעקבות טרנד הצילומים לפני החתונה. בחבילה המורחבת במקום איפור ניסיון הכלה מקבלת איפור מלא ליום הצילומים.

"אם יש משהו שאני לא מתפשרת עליו זה עמידות האיפור. אני לוקחת בחשבון שהכלה יוצאת לצילומים ליום מאוד ארוך, לכן היא מקבלת ממני ערכת טאץ' אפ לתיקונים קטנים של אודם והברקות.

"במקרה שצריך תיקונים מעבר, אני כאן עבור הכלות שלי. אפשר לקפוץ למקצה שיפורים אחרי הצילומים ורגע לפני תחילת האירוע. בדרך כלל הן לא צריכות את זה, אבל כשהן יודעות שיש את האפשרות הזאת הן יותר רגועות. אני דואגת להכל".

איפור כלה,. יח"צ,
איפור כלה/יח"צ

מה ההבדל בעצם בין איפור כלה לערב?

"השירות שאני מעניקה לכלה מתחיל הרבה לפני יום האירוע. ביום החתונה יש המון אמוציות. לכלה קשה להחליט בזמן אמת איך היא רוצה להיראות. פה נכנס לתמונה האיפור ניסיון, אליו היא מגיעה הרבה יותר רגועה. באיפור ניסיון נעשה תיאום ציפיות, אבין את הסגנון שלה, אבחן את תווי הפנים ואחליט מה כדאי להבליט בהתאם. אנחנו נבנה את "הטוטאל לוק" המושלם עם השמלה והשיער. יש המון דברים שצריך להכיר באיפור כלות. יש טריקים שצוברים רק עם הניסיון".

מה מייחד כל כך את האיפור שלך?

"כל אחת שמגיעה אליי, אני יודעת איך להוציא אותה הכי טוב. אני אוהבת שיש הרמוניה באיפור שלי. למשל אם השפתיים אדומות ולוהטות האיפור בעיניים יהיה יותר מעודן, ואם העיניים יהיו מאופרות במראה מעושן ודרמטי אז השפתיים יהיו נקיות יותר. האיפור שלי עדין אבל עם זאת זוהר ואלגנטי.

"לכל אחת יש את מה שמייחד אותה. אין אצלי 'העתק הדבק'. חשוב לי שלקוחה תרגיש נוח, לא מחופשת. לכן האיפור חייב להיות מותאם לה. אני לא כופה את הסגנון שלי אלא מעניקה לה את הלוק האולטימטיבי שבו היא נראית 'הוליווד'".

איפור. יח"צ,
איפור/יח"צ

אחרי האיפור הן נראות אחרת. מה הקסם?

"לאיפור יש כוח. לא רק להבליט את היפה אלא גם לתקן את מה שפחות. בעזרת הצללות ניתן לחטב את הפנים. הן מאפשרות לי להדגיש עצמות לחיים, להצר אף וכו', ממש כמו בציור. לכן אני טוענת שהחלק הכי חשוב זה הבסיס באיפור. אם הקונסילר, המייק אפ וההצללות נעשו טוב, אפשר אחר כך להצליח עם כל סגנון. כשמאופרת אומרת לי "לא ידעתי שאני כזו מדהימה" זה לגמרי הסיפוק שלי בעבודה".

ועכשיו את לוקחת את ההצלחה הלאה אל ליין המוצרים?

"הרבה זמן רציתי לפתח מוצרי איפור משלי. בעקבות הקורונה התבטלו אירועים והתפנה לי זמן להתעמק בזה. תמיד היה לי חשוב בסיס טוב, בטח עכשיו בעידן של מסכות שמכסות חצי פנים. חשבתי על מוצר שיעזור להדגיש את העיניים בכל סיטואציה מעבודה ועד יציאה. לכן החלטתי להוציא קונסילר.

"קונסילר הוא מוצר שבדרך כלל לנשים קשה להתאים לעצמן. כדי להקל בהתאמה קיימים 2 גוונים: ה-DIAMOND מתאים לבעלות עור בהיר וה-GOLD מתאים לבעלות עור כהה. הקונסילרים שלי מעניקים מראה נקי לעין. הם מטשטשים כהויות ויוצרים הארה יפה לעין. עמידים ל- 24 שעות וקלים לשימוש ואפילו הריח שלהם ממכר".

אז איפה ניתן להשיג אותם?

"ניתן להשיג אותם רק דרכי ישירות או ברשתות החברתיות. ישנם משלוחים לכל הארץ. היתרון שאפשר להתייעץ איתי בהתאמת הגוון ואופן השימוש, וישנם גם סרטוני הדרכה על כך.

"התגובות ממש נלהבות ומחממות את הלב. אני יודעת שעשיתי משהו טוב ומאמינה שבעתיד יהיו מוצרים נוספים".

לפרטים ומידע נוסף: לנה זינמן אח"י אילת 44 חיפה 054-9548030

לאתר>>

לפייסבוק>>

לאינסטגרם>>

בשיתוף לנה זינמן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully