וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל אדם כוכב יש בשמיים ומפה אסטרולוגית אישית

בשיתוף גונית פורת

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 12:25

אתם נמצאים בצומת דרכים מבחינה אישית או מקצועית? רוצים לשפר את היחסים שלכם במשפחה? לפעמים ייעוץ אישי אסטרולוגי יכול לפתוח את הראש שלכם לכיווני חשיבה חדשים. תשאלו את גונית פורת, אסטרולוגית, שמאמינה שבעזרת לימודי אסטרולוגיה אנחנו מעצימים את ההרמוניה עם החיים

גונית פורת, לימודי אסטרולוגיה/אולפן הנבחרים

כשגונית פורת, אסטרולוגית ובעלת מרכז סדנאות למלאכות קדומות ביודפת, מדברת על אסטרולוגיה, אי אפשר שלא להבחין בהתרגשות בקולה. היא עצמה מעידה ש"מבחינתי זה התחום הכי מרגש שפגשתי בחיים". היא מתייחסת לאסטרולוגיה ככלי שתומך בנו, בדיוק כמו שתחזית מזג אוויר מאפשרת לנו להערך בהתאם. "כשתחזית מזג האוויר מבשרת לנו שעומד לרדת גשם אנחנו יודעים שזה הזמן לזרוע את הזרעים של החיטה והם יוכלו לנבוט בזמן, או לצאת החוצה עם מעיל. אותו הדבר באסטרולוגיה, שנוגעת בכל תחומי חיינו".

יש לך דוגמה?

"דרך הבנה של תנועת הכוכבים אנחנו יכולים לקבל פרספקטיבה רחבה. כוכבי הלכת נמצאים בתנועה ומעוררים ומאירים את תחומי החיים השונים. דרך לימוד אסטרולוגיה, אנחנו יכולים לדעת להיערך נכון לשערים שנפתחים ולהזדמנויות שמגיעות. למשל, יש לנו מחזורים של יופיטר שמגיע כל 12 שנה לאותו מקום לידתי. אם אני יודעת מה היה לפני 12 שנה אני יכולה לנסות לצפות מה יהיה עכשיו, כשיופיטר חוזר לאותו מקום בשמים. בצורה כזו אפשר להסתכל על אירועים משמעותיים שהיו לנו בחיים, לדעת לזהות חלונות בזמן ולמנף את ההתרחשויות הבאות בצורה טובה ותומכת על סמך ניסיון מצטבר".

לכל אדם יש מפה ייחודית

הדרך להתבוננות על חיינו נעשית באמצעות הכנת מפה אסטרולוגית אישית: "יש פה תורה עתיקה שהשורשים שלה עמוק בהיסטוריה. היא מדברת על הקשר בין ארץ לשמיים, על זה שהכל מסונכרן ועובד ביחד. מה שקורה בשמים יתבטא במה שקורה כאן בארץ. מפת לידה משקפת את חותם הזמן, אותו רגע מופלא וחד פעמי, שבו נצרב כל הדבר היפה הזה והנשמה מתגשמת בעולם.

"דרך מפת לידה אנחנו יכולים לראות קווי אופי ואיכויות של אדם, מקומות חוזקה ותחומים שיהיו יותר מאתגרים בחייו. כל מפה היא ייחודית וחד פעמית. גם אם באותו הרגע נולדו שני תינוקות במקומות שונים בעולם, לכל אחד תהיה מפה שונה- אופק שונה, ומערך הכוכבים מסתדר אחרת ביחס לתחומי החיים. במקביל, אנחנו צריכים לזכור תמיד את הדיאלוג בין הצפוי לרשות הנתונה. עם אותה אנרגיה של מאדים-מרס אנחנו יכולים לבנות או להחריב. המטרה היא לנסות לנתב את הכוחות לביטוי הגבוה שלהם.

"האסטרולוגיה מהווה כלי תומך במסע ההתפתחות שלנו על פני האדמה. משמשת כלי עזר בתחומים שונים בחיים, כגון לימודים, עבודה, יחסי הורים וילדים ודינמיקה בין בני זוג. אני מעניקה ייעוץ אסטרולוגי בשילוב נומרולוגיה וקריאה בקלפים".

קורסים ללימוד אסטרולוגיה

מעבר לייעוץ אישי מעבירה גונית קורסים ללימודי אסטרולוגיה. היא מזמינה אתכם להצטרף לקורס מקיף שנתי, שמכיל חומר מרתק, ומשלב ידע מהאסטרולוגיה העתיקה והמודרנית. מגשר בין זרמים שונים לאורך הדורות, החל מהידע האסטרולוגי שהביא אברהם אבינו, ועד לימינו. לומדים לראות את הקשר בין ארץ לשמים, איך הכל ביקום מסונכרן ומתואם.

הלימוד אורך 8 חודשים ומתקיים מדי שבוע דרך הזום, בקבוצות קטנות ואינטימיות. מאפשר שיתוף אישי והתבוננות על מפות הלידה של המשתתפים. מלווה במצגות ובדוגמאות שממחישות את החומר הנלמד. בסופו יכולים המשתתפים לנתח מפת לידה ולערוך תחזיות.

למי מיועד הקורס?

"הקורס מתאים לכל מי שיש בו פתיחות ורצון להעשיר ולהרחיב את עולמו. הקורס מאפשר התבוננות עצמית, נותן כלים שמסייעים בתהליך של מודעות וצמיחה אישית. מסייע לכוון את המצפן שלנו בהתאם לקריאת הנשמה שהגענו איתה לעולם".

גונית פורת - אסטרולוגית ובעלת מרכז סדנאות

0528295787, 04-9800350

לאתר של גונית פורת - gonitporat.com

בשיתוף גונית פורת
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully