וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיער חלק בשיטה חדשנית? רק אצל ליז קשרי

בשיתוף ליז קשרי

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 17:40

כבר מגיל צעיר ידעה ליז קשרי במה היא תעסוק כשתהיה גדולה: עיצוב שיער. היום היא מתמחה בהחלקות שיער בבתי לקוחות ומצטרפת אלינו לראיון שיעזור לכם להכיר אותה קצת יותר טוב

ליז קשרי, החלקת שיער/אולפן הנבחרים

הכירו את ליז קשרי, מגיל קטן זוכרת את עצמה כמי שמתעסקת בשיער והיה לה ברור כל הזמן שהיא תעסוק בתחום בעתיד. במקביל לשירותה הצבאי עבדה במספרה והחלה לצבור ניסיון בתחום. למדה את עולם ההחלקות בבית הספר ''סרג'יו'' וכעת מעניקה החלקות שיער איכותית בבתי הלקוחות.

ספרי לנו על הרקע שהוביל אותך לעסוק בתחום?

"אני חושבת שאחד הדברים שהובילו אותי אל התחום הזה היה הרצון שלי להרגיש סיפוק מוחשי, מידי. יש קסם אדיר בדבר הזה שנקרא "לפני ואחרי" אני מוכנה ומשקיעה שעות רבות בשביל הרגע הזה שהלקוחה ואני מסתכלות על השיער ומתפעלות מהמראה, מהתוצאה הזו המוחלטת הזו, שאין שניה שלה. אבל האמת שאני פשוט מכורה לחיוך הקטן הזה, הקצת מבויש של הלקוחה, האפשרות הזו להגשים לה חלום, החלקת שיער היא כוח, זה שאיפה, זה באמת פנטזיה של לא מעט נשים, והרגע הזה שזה קורה עבורן זה רגע של קסם, רגע שאני עובדת מאוד קשה בשביל להגיע אליו".

מה הסיפוק שלך מהעבודה ומהתוצאות שלה?

"זה דווקא די מצחיק שאני חושבת על זה, כי ה"לפני והאחרי" זה עניין של שתי דקות אבל מה שקורה באמצע זה עולם שלם, אני עובדת ארבע שעות בדקדקנות ויסודיות בשביל להגיע אליו, ותכלס אצלנו במקצוע יש את הדיבור הזה של הזמן שזה לוקח וכמה התהליך הוא מתיש אבל כמו שאמרתי אני מוכנה לעשות הרבה בשביל הרגע הזה שנקרא "אחרי", הרבה מאוד. תמיד עניין אותי ה "אחרי", אולי בגלל זה אני לא נוהגת לדבר ולבכות על מה שקורה עכשיו עם הקורונה, מעניין אותי מה יקרה אחרי, אני ממש מתרגשת, לראות מה יקרה במקצוע שלנו, בחיים של אנשים, תמיד יהיה לי את "האחרי" הזה, תמיד אני ארגיש מנוצחת בגלל זה, ודרך ההחלקות אני מצליחה לשמור על השפיות הזו, זה אדיר מה שאני עושה ולמען האמת אני מרגישה מבורכת אפילו בימים האלה שיוצא לי אולי לעשות את זה קצת פחות אבל אני יודעת שזה משהו שהוא לכל החיים שלי אז יהיה בסדר".

מה לגבי ההחלקות בבתי הלקוחות?

"בגלל שמדובר בתהליך מאוד ארוך שאת צריכה להרגיש בו כמה שיותר נינוחה מראש אני חושבת שעדיף לעשות את זה בבית ולא עם עוד לקוחות מסביב. בשבילי להגיע ללקוחה אחת לבית שלה ולעבוד ארבע שעות על החלקה אחת זה שווה ערך כמו לעבוד במספרה שלי ולקבל כמה לקוחות ביום, אני מתגעגעת לימים האלה אבל אני גם מאוד מוקירה תודה על הלקוחה האחת הזו".

אם גם את רוצה לדאוג לשיער חלק בלי לצאת מהבית, הפתרון הזה פשוט מושלם בשבילך. פני לליז קשרי ותהני מהתוצאות.

0502575298

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ליז קשרי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully