וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למצוא נכס בחו"ל? רק עם א.ש. גרופ

בשיתוף א.ש גרופ

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 8:47

היעד החם בהשקעות נדל"ן בחו"ל בתקופה האחרונה היא באטומי בגאורגיה. מה התשואה וכיצד אפשר לקנות שם נכס? על כך בראיון הבא עם נציגי חברת א.ש. גרופ - השקעות נדל"ן בחו"ל

א.ש גרופ, נדל"ן מניב/אולפן הנבחרים

הכירו את א.ש. גרופ, חברה לייעוץ בהשקעות נדל"ן בחו"ל. נמצאים איתנו לראיון בנושא אלי ומיכאל, מומחים לנדל"ן מניב בחו"ל.

שאלנו אותם, איך נדע שיש ללקוח ביטחון בפרויקט:

"אנחנו עובדים אך ורק עם פרויקטים בטוחים, בודקים את המסמכים על רכישת הקרקע מול הרשויות, מבקשים לקבל אישור רכישת הקרקע על ידי הקבלן או היזם. בנוסף הפרויקטים שאנחנו מלווים ומשווקים הם של מותגי בתי מלון בינלאומים שהקבלן או היזם חתומים מולם. לפי הסכם זה הקבלן או היזם מחוייבים לבנות לפי סטנדרט בנייה וגבוהה ובינלאומי. בנוסף בפרויקטים יש חברות ניהול בינלאומיות עם ניסיון רב שנים בניהול מותגים של בתי מלון".

מה מקבל המשקיע?

"הלקוחות של החברה מקבלים את כל התוכניות של הדירות, הדמיות של עיצוב פנים או צילומים אמיתיים של נכסים לדוגמא, מפרט מלא של הריהוט - שוב בגלל שהפרויקטים במותגי בתי מלון הריהוט הוא ברמה המותאמת לדירוג של הבית מלון. לגבי הנוף, גם כאן הלקוח מקבל צילומים ומידע שקוף לגמרי לגבי הנוף - האם הנוף פתוח (ים, הרים או נוף פנורמי) במידע ויבנה מבנה שיכול להסתיר את הנוף הלקוח שלנו מקבל על כך מידע בזמן שיחת או פגישת הייעוץ. אנחנו לא מוכרים חתול בשק".

מהן ההוצאות הנלוות לרכישה?

"אנחנו מציגים ללקוח את כל ההוצאות הנלוות שיכולות להתווסף לרכישה כגון: עלות של עורכי דין במידת הצורך, ייפוי כח, תרגום מסמכים, שליחויות של מסמכים לחו"ל, הוצאות רישום בטאבו בחו"ל, הוצאות העברות כספים (עמלות של בנקים). בנוסף מוצגות ההוצאות השוטפות בניהול הנכס.

מה הייחוד שלכם?

שקיפות מלאה וזמינות מיידית! "בגלל שהלקוחות עובדים ישירות מול בעלי החברה ולא מול נציג מכירות, הם מקבלים מענה תמידי. אחד הדגשים החשובים לנו זה לתת שירות מעל 100% ולכן אנחנו תמיד עונים ללקוחות שלנו לכל שאלה בצורה שקופה אם זה בשיחה, וואצאפ, SMS במיידית".

אם הכתבה עניינה גם אתכם, אתם מוזמנים ליצור קשר עם א.ש. גרופ השקעות נדל"ן בחו"ל, כדי לקבל פרטים נוספים על השקעה בבאטומי, גאורגיה.

4912*

אלי שיראק: 0505799554

מיכאל זלצר: 0505252626

אתר החברה

עמוד הפייסבוק הרשמי

יצירת קשר בוואצאפ

ערוץ היוטיוב של א.ש. גרופ

בשיתוף א.ש גרופ
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully