וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה העוגה?

בשיתוף "פומרי בייקרי"

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 12:04

הכירו את ''פומרי בייקרי'', מאפיה לכלבים, המכינה מדי יום חטיפי בריאות טבעיים, עוגות יום הולדת, מאפים לכלבים ועוד מוצרים בריאים שהכלבים שלכם אוהבים

כמה פעמים שמעתם את המשפט: הכלב הוא חברו הטוב של האדם? אנחנו מניחים שכבר מאות פעמים. אם כך, לחבר הכי טוב שלכם מגיע את הטוב ביותר, הרי כל אחד מכם, שיש לו כלב בבית, יספר לכם שהוא אוהב את הכלב שלו ואכפת לו מהבריאות שלו. אך האם כל אחד יודע איזה רכיבים בדיוק הוא מכניס לגוף של חיית המחמד שלו? לא בהכרח וזאת הסיבה בגינה החלטנו לבחון את נושא מזון הכלבים לעומק והגענו למספר מסקנות.

ראשית, שירות המספק מוצרי מזון טבעיים לכלבים הוא הדבר הטוב ביותר שתוכלו להעניק לכלב שלכם מאחר והאכלת כלבים במזון טבעי זה מזמן כבר לא טרנד אלא אורח חיים בריא, מאוזן ונכון. מדובר בתזונה שהיא מבוססת על מזון טבעי וטרי, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ותוספים מלאכותיים, שעשוי מרכיבים בריאים וטבעיים.

צוות הנבחרים שלנו בחן לאחרונה מגוון רחב של דברי מזון עבור כלבים ומצא כי עם מאפיית הבריאות לכלבים, ''פומרי'', חיית המחמד שלכם תהיה הרבה יותר בריאה. החברה, בבעלותם של עומר לבון ואיה גור לביא, נפתחה בשנת 2015 מתוך רצון לתת מענה לבעלי החיים, שלא היה קיים דבר כזה עבורם בזמנו.

השניים הקימו את המאפיה הייחודית שלהם, בה בין היתר הם משווקים חטיפי סופר פוד טבעיים וטבעוניים (ארבעה סוגים), אשר נמכרים באתר, בחנויות חיות ובמרפאות וטרינריות ברחבי הארץ. עם השנים המקום הכשיר 'דוג קונדיטורים' אשר אופים במאפיה עוגות יום הולדת לכלבים, קאפקייקס, מאפים מיוחדים- והכל מרכיבים טבעיים ובריאים לכלבים.

פומרי בייקרי 1. DOG-MA photography,
פומרי בייקרי/DOG-MA photography

בבדיקה שערכנו מצאנו כי ''פומרי'' היא המאפיה היחידה בישראל שמשווקת מוצרי מזון טבעיים במאת האחוזים, כאשר רכיבי הסופר פוד, ללא יוצא מן הכלל, הם ללא סוכרים, מלחים, חומרים משמרים וצבעי מאכל. כל המתכונים מומלצים ומפוקחים על ידי וטרינרים, תחת אישור משרד החקלאות. בין חומרי הגלם השונים שהמאפיה עושה בהם שימוש תוכלו למצוא כורכום, אצות ספירולינה, זרעי צ'יה, זרעי פשתן, חמאת בוטנים טבעית, חרובים, נענע, פטרוזיליה ועוד.

בנוסף, אחד היתרונות המובהקים של ''פומרי'' בא לידי ביטוי בכך שבשנה האחרונה צמד הבעלים פיתחו מוצר חדש עבור השוק הבינלאומי: עוגות לכלבים ארוזות שמיועדות למכירה בחנויות הפיזיות וחנויות האונליין ברחבי העולם, מדובר במוצר חדשני שפותח בסיוע הרשות לחדשנות של משרד הכלכלה, כאשר בחודשים הקרובים הם צפויים לסיים את הפיתוח שלו ולשווק אותו ברחבי העולם וכמובן גם בישראל.

פומרי בייקרי 2. עמוד הפייסבוק של פומרי בייקרי,
פומרי בייקרי/עמוד הפייסבוק של פומרי בייקרי

בשיחה שערכנו עם עומר ואיה, הבעלים, התרשמנו שמדובר בצמד שיודע בדיוק מה חשוב לתזונת כלבים ולבעליהם: "כיום, הכלבים הפכו להיות בני בית לכל דבר, לכן המשפחות שמחזיקות אותם יודעות מה החשיבות של כל הדברים שמלווים אותם ביומיום, החל מהתזונה ועד רמת האילוף. בסופו של דבר הבריאות של הכלבים היא נגזרת של התזונה שלהם והמאפיה שלנו באה לעשות משהו חדשני שיעניק להם את האפשרות לפנק את הכלבים ולשמור עליהם בריאים וחזקים''.

במה זה מתבטא?

"לאחר שהשתכנענו שלכלבים שלנו מגיע יותר, חברנו לצוות מרפאות וטרינרי, התייעצנו עם מומחי תזונה לכלבים בארץ ובעולם ופיתחנו מתכונים מלאי ויטמינים ותוספי תזונה טבעיים, של חטיפי בריאות ומאפים מיוחדים. רצינו שסוף סוף הם יוכלו להתפנק במשהו טרי ובריא שיעשה להם טוב ויגרום להם לנבוח מאושר. בנוסף, לאור העובדה שהכל טבעי, זה מומלץ מאד לכלבים עם רגישויות. כמו כן, על אף הקשיים שהיו לנו מבחינת פיתוח המוצרים, כל הזמן התעקשנו להישאר ללא חומרים משמרים, סוכרים וכדומה. אחרי שמיצבנו את עצמנו בשוק הישראלי כמאפיית כלבים מובילה, אנחנו התחלנו בתהליך של שיתופי פעולה בינלאומיים לגבי המותג וכרגע אנחנו נמצאים בשלבי פיתוח עסקיים של פומרי".

''פומרי'' מפיצה את המזון (העוגות והחטיפים) לכל רחבי הארץ, כאשר ההזמנות מתבצעות דרך האתר או בטלפון. אז למה אתם מחכים? עוגת יום ההולדת של הכלב שלכם, עוד רגע יוצאת מהתנור...

פומרי בייקרי 3. עמוד הפייסבוק של פומרי בייקרי,
פומרי בייקרי/עמוד הפייסבוק של פומרי בייקרי
פומרי בייקרי 4. ליאור גולסד,
פומרי בייקרי/ליאור גולסד
בשיתוף "פומרי בייקרי"
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully