וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגיי רזיניקוב ימכור לכם דירה במהירות

בשיתוף סרגיי רזיניקוב

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 10:52

כדי למכור דירה במחיר טוב כדאי לפנות למתווך טוב. מי שיכול לעזור לנו בנושא זה הוא סרגיי רזיניקוב, מתווך נדל"ן שמצליח להוציא מים מהסלע

סרגיי רזיניקוב, סוכן נדל"ן/אולפן הנבחרים

למצוא או למכור דירה בימינו, אינו דבר של מה בכך. לשם כך כדאי לכם להצטרף אלינו לראיון מסקרן עם סוכן הנדל"ן סרגיי רזיניקוב, מחברת רי/מקס.

באיזה שלב רצוי לפנות למתווך כאשר מוכרים דירה?

"הרבה בעלי דירות פונים למתווך לאחר שהם לא מצליחים למכור את הדירה לבד. אני טוען אחרת, דווקא שהדירה בתחילתה היא קלה יותר למכירה. דירה זה לא מוצר בפיקוח. כלומר, המחיר נקבע על ידי השוק, היצע וביקוש. לכן, צריך להגדיל את הביקוש על הנכס שלכם, וכך להביא לתחרות, כלומר לכמה הצעות מחיר בו זמנית. בדרך הזאת הוא יכול למקסם את המחיר על הדירה. בנוסף, לבעל הדירה אין פרטים על הקונה הפוטנציאלי, הוא לא יודע אם הוא מכר את הדירה שברשותו, הוא לא יודע את מידת הרצינות שלו. כמתווך אני חוקר ויודע היטב את הפרטים של הקונה עוד לפני שהוא מגיע לדירה וכך חוסך זמן למוכר ולא מביא קונים שהם לא רציניים".

מה הייחודיות שלך כמתווך?

"אני רואה את המתווך כאיש מכירות. מתווך חייב לדעת למכור. המתווך חייב להבין בשיווק כדי להביא קונים רלוונטים לאותו הנכס. אני עסקתי כל חיי במכירות, הייתי מנהל מכירות בבזק בינלאומי, לכן אני יכול להביא איתי את התכונה הזו היום לעסקי התיווך, דבר שעוזר לי מאוד".

כפי שראיתם, מדובר באיש מקצוע מהשורה הראשונה. אז אם אתם קונים או מוכרים בית, צרו קשר עם סרגיי רזיניקוב.

0559777778

בשיתוף סרגיי רזיניקוב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully