וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסים רסולי - רובין הוד של סוכני הביטוח

בשיתוף ניסים רסולי

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 10:15

מסתבר שגם בענף הביטוח עוד אפשר למצוא סוכנים ייחודיים. קחו לדוגמה את ניסים רסולי, שמחשיב עצמו כ"רובין הוד" של התחום. ניסים יספר גם לכם איך הכינוי הזה בא לידי ביטוי בפועל

ניסים רסולי, סוכן ביטוח/אולפן הנבחרים

ניסים רסולי, נמצא בתחום הביטוח כבר מעל ל-40 שנה. הוא הקים את סוכנות הביטוח על שמו וגם הכניס את בנו, אדם, לעבוד יחד איתו. מדובר בסוכנות משפחתית היוצרת קשר קרוב ואישי אל הלקוחות שלה.

ניסים, מדוע אתה מגדיר את עצמך כ'רובין הוד' של ענף הביטוח?

"המון לקוחות מגיעים אלי, גם אם הם מטופלים על ידי סוכנים אחרים ואני מעניק שירות לכל אחד מהלב על מנת לתת לו את מה שמגיע לו בצורה הטובה ביותר".

מה הייחודיות שלך?

"אין לי מחשב במשרד, וזה מפתיע מאוד את הלקוחות כשהם מגיעים לפגישה ראשונה. המחשב יוצר ריחוק ביני ובין הלקוחות ואני לא מוכן לזה. אני רוצה ליצור קשר עין תמידי עם הלקוח ולהעניק לו את השירות הטוב ביותר והיחס האישי. בנוסף אני מלווה את הלקוחות לאורך כל תהליך התביעה, אני מתרוצץ איתם בבדיקות ובוועדות השונות".

על אילו ביטוחים אין מספיק דגש וחשוב לדעת עליהם?

"שני ביטוחים חשובים מאוד שאין להם מספיק הכרה ציבורית - ביטוח אובדן כושר עבודה וביטוח נכות - כשאדם נפצע בסוג של תאונה, אם נקבעת לו נכות הוא זכאי לפיצויים בסכומים גדולים מאוד של מאות אלפי שקלים לחשבון הבנק שפטורים ממס. בנוסף חשוב לי להדגיש כי - לא ניתן לצפות את העתיד, ולכן צריך לעשות הכל כדי לשנות אותו - לא ניתן לדעת אם נקלע לצרה מחר בבוקר או בעוד חמש שנים ולכן חשוב שיהיה לנו כיסוי ביטוחי מקיף לצרות הללו".

עם ניסיון שנצבר במשך למעלה מ-40 שנים בתחום, אתם יכולים להיות בטוחים שניסים רסולי ידאג לכל האינטרסים שלכם. צרו איתו קשר בהקדם.


0524088883

בשיתוף ניסים רסולי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully