וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לכאבים עם לודה שקולניק

בשיתוף לודה שקולניק

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 16:52

עובדים קשה מדי? סובלים מבעיות אורתופדיות? הכירו את לודה שקולניק, בעלת קליניקה לטיפול, ריפוי ושיקום רפואי בשיטות ייחודיות ופורצות דרך

לודה שקולניק, רפואה אלטרנטיבית/אולפן הנבחרים

הכירו את ''קליניקה לודה'' לטיפול, ריפוי ושיקום של בעיות רפואיות שונות באמצעות שיטות ייחודיות ופורצות דרך בבעלותה של לודה שקולניק.

לודה, באילו בעיות רפואיות את עוסקת?

"הקליניקה היא היחידה בארץ המתמחה בריפוי ושיקום של עמוד השדרה ובעיות אורטופדיות שונות. אני מעניקה מגוון טיפולים רחב ומתקדם לכל הבעיות הרפואיות הקיימות כיום בעידן המודרני: בעיות גב, ישבן, בעיות פוריות, פיברומיאלגיה ועוד".

על מה את נותנת דגש במיוחד?

"הדגש החשוב ביותר הוא על הבדיקה והאבחון - המון מטפלים או רופאים כמעט לא מקדישים זמן לאבחון אלא ישר דוהרים אל עבר הניסיון לפתור את הבעיה. אני מבצעת סריקת מערכות מלאה ומקיפה לכל מטופל שמגיע אלי במטרה לאבחן במדויק את הבעיה, לפני שמתחילים ומתאימים שיטת טיפול".

ספרי לנו על חלק מהשיטות שלך?

"אני מבצעת שיטות טיפול שלא מכירים בישראל: מדובר בשיטות טיפול לא קונבנציונליות שבשילוב ציוד טכנולוגי מתקדם וניסיון של שנים רבות בתחום, מסייעת למטופלים שסובלים מבעיות ארוכות שנים להחלים. בקליניקה יש את המכשור הכי חדיש ומתקדם בעולם באמצעותו אני מעניקה 27 סוגי טיפולים שונים למגוון רחב מאוד של בעיות. לדוגמא, אני מטפלת באנשים חולי סוכרת עם פצעים שלא מתרפאים באמצעות 'גז אוזון' - מעשיר תאים בחמצן ומשפר את המערכת החיסונית ובכך מעלים את הפצעים".

אז אם ניסיתם את כל השיטות לבעיות הרפואיות שלכם, עכשיו יש פתרון - לודה שקולניק, תעזור לכם יחד עם הרפואה האלטרנטיבית.

0543051313

אתר

בשיתוף לודה שקולניק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully