וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה ביוטי: טיפולים מתקדמים לפנים ולגוף

בשיתוף יונה ביוטי

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 15:51

כל בחורה שמכבדת את עצמה יודעת שמגיע לה להיות יפה, להרגיש מטופחת ונשית. מקום אחד בבת-ים, יכול להעניק לך את כל האפשריות הללו

יונה פוגל. יח"צ,
יונה פוגל/יח"צ

כל בחורה שמכבדת את עצמה יודעת שמגיע לה להיות יפה, להרגיש מטופחת ונשית. מקום אחד בבת-ים, יכול להעניק לך את כל האפשריות הללו עם מגוון טיפולי פנים, עיצוב ושיקום גבות, הסרת שיער ועוד. מדובר על מכון היופי, יונה ביוטי, בבעלותה של יונה פוגל. צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה מגוון רחב של קוסמטיקאיות באזור המרכז, אבל מבחר כה גדול כמו זה שזכינו למצוא אצל יונה ביוטי, לא מצאנו בעוד מקום.

הקליניקה של יונה ביוטי מעניקה, כאמור, מגוון טיפולים. הלקוחות שמגיעים למקום נהנים משירות אדיב ומקצועי והיא מצידה יכולה להרשות לעצמה להשוויץ גם בטיפולים עבור נשים רבות שמגיעות אליה לטיפולים אסתטיים מתקדמים בקליניקה. בין מגוון הטיפולים הקוסמטיים תוכלו למצוא: טיפולי פנים, אנטי אייג'ינג, אקנה, טיפול פנים ליפטינג, טיפול נגד צלוליט, הצרת היקפים, מיצוק עור, פילינג, איפור פנים, שעווה, עיצוב גבות, ריסים, הסרת שיער, הסרת קעקועים, הסרת פגמנטציה, מיזותרפיה, חיטוב גוף, טיפול בנימים ועוד.

יונה פוגל. יח"צ,
יונה פוגל/יח"צ

תחום נוסף בו יונה ביוטי מתמחה הוא איפור מקצועי אשר יודע להבליט ריסים ארוכים, גומות חן, עיניים, שפתיים, לחיים וכדומה. ''זה משהו שמושך מהר מאד את העין ליופי שיש באישה וכמובן עוזר לה להשתלב עם האופי, סגנון הלבוש ואפילו תנועות הגוף''. אמרה לנו יונה בשיחה שערכנו איתה והוסיפה: "אין ספק כי כל אחת יכולה לאפר ולהתאפר, אך רק איפור מקצועי יהיה זה שירומם את הנתונים הטבעיים של כל אישה לפסגת היופי''. צוות הנבחרים שלנו הגיע למסקנה כי יונה תדע להבליט את מה שצריך ולטשטש את מה שפחות נאה, כך שכל אחת תוכל להרגיש ולהראות יפה.

קיבלנו את הרושם כי יונה פוגל למדה הרבה בשנים האחרונות והניסיון שצברה העניק לה יתרון מובהק: "כמו כל אישה, תמיד נמשכתי ליופי, לאיפור איכותי, לבגדים אופנתיים, וכמובן לעור מושלם ובריא. עבר הרבה זמן עד שקיבלתי החלטה להפוך את האהבה שלי ליופי לבחירת מקצוע'', נזכרה יונה שלפני מספר שנים סיימה את לימודי הקוסמטולוגיה שלה בהצטיינות ויצאה לדרך חדשה בחייה. "זאת הייתה דרך ארוכה אך מעניינת, היו בה המון קורסים, נושאים ורעיונות חדשים. תמיד יש מה שהוא חדש ללמוד בתחום. בסופו של יום, כל מה שאני עושה זה הופכת את הלקוחות שלי ליפים יותר. לקוחות שמחים ומרוצים הופכים אותי למאושרת ובעלת מוטיבציה להמשיך ולהתמיד במקצוע שלי. היום אני יודעת שבחרתי במקצוע הנכון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יונה פוגל. יח"צ,
יונה פוגל/יח"צ

ביקשנו מיונה פוגל לקבל טיפ והיא נענתה בשמחה: "חשוב לשמור לא רק על עור הפנים אלא על בריאות הנפש, אם אדם בריא בנפשו ומביט על הכל באור חיובי הכל יהיה בסדר. לטפל בעור הפנים זה חשוב מאחר ומראה נאה מעניק ביטחון עצמי יותר טוב. כשאת מקפידה על טיפול מדי חודש, אז את מתמלאת באנרגיות חיוביות, פנים זוהרות, פחות קמטים ויותר מטופחת. צריך להקפיד על הנושא הזה כי למשל אני רואה הרבה נשים שהולכות כל שלושה שבועות לציפורניים ולא מבינה מדוע הן מזניחות את הפנים, זה משהו יותר חשוב. להגיע לקוסמטיקאית כל חודש זה מצוין, לא צריך לחכות לבעיה בשביל להגיע לטיפול. לטפל בבעיה זה משהו יותר מורכב, אז כמו שעושים טיפול לרכב באופן קבוע, כך גם מוטב לטפל בפנים שלנו".

יונה פוגל. יח"צ,
יונה פוגל/יח"צ

הלקוחות שמגיעים למקום נהנים משירות אדיב ומקצועי, ואכן, יונה פוגל יכולה להרשות לעצמה לומר שהגשימה חלום. אחת הלקוחות שעברה טיפול ביונה ביוטי אמרה: "כאשר הגעתי לכאן בפעם הראשונה, הייתה לי חוויה מדהימה לצד אווירה נהדרת. יונה פוגל מאד סבלנית ומנומסת. הרגשתי בנוח כי היא גם הבחינה באזורים בעייתיים בפנים, עשתה מעל ומעבר כדי לטפל טוב בפנים שלי. הביקור היה משתלם מאחר וגם המחירים היו הוגנים".

טלפון: 054-207-9020

כתובת: בלפור 30, בת ים.

אתר

פייסבוק

מייל: zhdupisem777@gmail.com

בשיתוף יונה ביוטי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully