וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול בראש: המדריך המלא לשיקום השיער

בשיתוף אנג'לה טטרו

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 12:55

גוונים, החלקות, הבהרות בחמצן וטיפולים כימיים אחרים, פוגעים אנושות בקרקפת ובברק הבתולי של השיער. אנג'לה טטרו, מומחית לשיקום שיער, מבקשת לחולל שינוי בתפיסה הישנה שמעודדת נשים להנדס את שיערן מחדש, ומשיקה ליין מוצרים על טהרת שיקום השערה וחגיגת השיער הטבעי שלך

עבודה של אנג׳לה טטרו. יח"צ,
עבודה של אנג׳לה טטרו/יח"צ

נתחיל מהסוף: מי זקוקה לתהליך של שיקום השיער?

שיקום שיער רלוונטי לכל אחת מפאת חלוף הזמן שנותן את אותותיו ופוגם בשיער ברמה כזו או אחרת. המקרים הקשים יותר הם תוצאה של תהליך כימי שגוי בשיער, קרי החלקות מחומרים שאינם מאושרי משרד הבריאות, הבהרות חוזרות או שימוש בצבעים מלאי אמוניה, עם אחוזי חמצן גבוהים. מי שמשלמת את המחיר בסוף היא כמובן הלקוחה, שמנסה לצאת בזול אבל משלמת ביוקר עם נזקים ארוכי טווח לשיער, שעלול להתייבש ולהיקרע. גם מי שאינה צובעת אך נחשפת לשמש, לים או לבריכה, זקוקה למוצרים משקמים שיעניקו חיות וברק לשיער הפגום.

מה הצעד הראשון בשיקום השיער?

ראשית, חשוב להגיע לבעל מקצוע שיודע לאבחן את השיער. שלב האבחון מהווה נקודת התחלה קריטית, משום שכל טיפול שתקבלי לאחר אבחון שגוי של סוג השערה, עלול לפגום בשיער אנושות. לדוגמה, לקוחה בעלת שיער דק וחלש שתגיע אלי לסלון ותבקש להבהיר את השיער לצבע שהוא כמעט פלטין, אסביר לה שהשיער שלה ייפגם ויהיה לה קשה מאוד לשקם אותו אחר כך. באותו אופן כשלקוחה עם שיער פגום מגיעה אלי לשיקום, אני קודם כל קשובה לה, ובעזרת הידע והניסיון שלי, אני מנסה יחד אתה לחבר בין החלום שלה לבין מה שנכון לה, לסוג השערה שלה ולטיפול שמתאים לה. אין אחת שלא תמצא אצלי מענה בטיפול מדויק עבורה כך שיש סיבה לאופטימיות!

מה האפשרויות של מי ששערה פגום?

הטיפול הביתי; מונע ומשקם

הוצאנו מספר סדרות של שמפו ומסכה, המותאמות לסוגי השיער השונים: דק ודליל, מקורזל ומרדני או פגום ומפוצל, לבנות שעברו טיפולים כימיים שהביאו לנזקים קיצוניים בשיער. פגעי הזמן, החשיפה לשמש או תהליך כימי פותחים את קשקשת השערה ומפצלים אותה, וכתוצאה מכך גורעים מהקראטין הטבעי והבתולי של השערה. שימוש בשמפו משקם לניקוי, יעניק ברק וגמישות לעומק סיב השערה, כמין ציפוי מגן לשיער, שהוא בגדר טיפול מונע.

ממש כמו שאת מורחת קרם הגנה לפני היציאה לשמש, שימוש תדיר בשמפו יספק לשיער את כל הלחות והקראטין שהוא צריך. המסכה שלנו מחזירה את יתר הוויטמינים הנדרשים לשיער, מועשרת בשמן פשתן ושמן ארגן מזוקק, שמעניקים גמישות וחידוש השערה. הסדרה הייחודית מכילה גם חומצה היאלרונית שחיונית לעור הקרקפת, ומיוצרת בטכנולוגיה מיוחדת שמעניקה רכות וגמישות לשערה. כבר ביומיים-שלושה הראשונים מרגישים את ההבדל. המוצרים החדשים שלנו הם טיפול ביתי מושלם למי שעברה תהליך כימי שגוי בשיער. שימוש קבוע בהם יחזיר לשיער את הזוהר והברק, לאורך זמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שמפו ומסכה לשיקום השערה מבית Angela. יח"צ,
שמפו ומסכה לשיקום השערה מבית Angela/יח"צ

טיפול משקם נקודתי

קיימים מספר טיפולים מקצועיים שמשפיעים אינטנסיבית על השערה. גם במקרה הזה, אני מאבחנת את השיער ומתאימה לכל לקוחה את הטיפול הנכון עבורה: טיפול קראטין שמיועד להחזרת הברק הטבעי, אמפולות לחיזוק סיב השערה, טיפול באדים שפותחים את קשקשת השערה ומחדיר לעומק חומרים פעילים, או טיפול שיקום לשיער מקורזל ומפוצל כמעט עד גובה הקרקפת.

תוספות שיער טבעי

פתרון נוסף עבור בנות עם שיער דליל במיוחד. לאחר שנים ארוכות של ניסיון ופיתוח, הגענו למוצר שאנו מייצרים בעצמנו: תוספות שיער מיוחדות במינן, אשר משתלבות בצורה הרמונית עם כל סוג שיער. גם כאן מתחילים באבחון השערה, מכיוון שתוספות שונות מתאימות לשיער שונה. קיימות טכניקות מגוונות: תוספות ביתיות, תוספות בלייזר המעניקות נפח במראה מאוד טבעי, ה"קוויקיז" - שיטה שמתאימה למי שרוצה לתת אורך ונפח, ה"מיקרוליים" מתאים למי שיש לה דלילות באזור הקדמי של הראש, וכמובן קיימות גם תוספות רשת למי שסובלת מהקרחה. יש לבחור בבעל מקצוע שיש לו ניסיון בעבודה עם תוספות שיער. בעבודה נכונה, תוספות השיער לא יפגעו בשיערך הטבעי.

שיקום בעזרת תוספות שיער טבעי. יח"צ,
שיקום בעזרת תוספות שיער טבעי/יח"צ

בהחלט נראה שכל אחת יכולה למצוא אצלך נחמה ופתרון, לא משנה באיזה מצב השיער שלה. איך הגעת לנישה של שיקום השיער ומה ביסס אותך כאוטוריטה בתחום?

בתור ילדה קטנה בנוף הגליל התנסיתי בסירוק כלות, בתור תחביב. כבר כנערה לא הייתה כלה מאזור שלא עברה אצלי. הפכתי לאימא בגיל צעיר, אבל לצד האימהות קיננה בי תמיד התשוקה ללמוד עוד על הפן הכימי של עיצוב השיער. הייתי נוסעת להשתלמויות בתל אביב, שם אנשי מפתח בתחום זיהו את הכישרון שלי ודחפו אותי להתחרות, בהתחלה בארץ ובהמשך זכיתי במקום שלישי באליפות העולם.
האומנות תמיד זרמה בי ותחילת הקריירה שלי נבנתה על ידע שרכשתי בעצמי, ללא לימודים ממוסדים. בהמשך למדתי בביה"ס הלונדוני לעיצוב שיער "Toni&Guy" והדרכתי 8 שנים בשוורצקוף. לאורך השנים המשכתי לטפח בארץ קהל לקוחות במסגרת העסק שבבעלותי "כל סודות היופי" שנמצא בנוף הגליל, עיר ילדותי, ובתל אביב.

מהעבודה הקרובה ללקוחות נחשפתי לחוסר אונים בקרב נשים שעברו פעולה כימית מזיקה ונזקקו לטיפול משמעותי. לכן את עשר השנים האחרונות הקדשתי ללמידה של תחום שיקום השיער. אני עדיין מסרקת כלות כי זו אהבתי הראשונה, וכמובן נותנת בסלון את כל שירותי עיצוב השיער, אבל הצורך הגובר בפתרונות עבור שיער פגום הביא אותי לרדת ליסודות הנושא הזה ולהתמחות במה שהכי מבעבע מהשטח. לכן החלטתי לקחת את כל הידע שצברתי ולרקוח את המוצרים המשלימים לטיפול ביתי, שאני סופר מתרגשת להשיק עכשיו. אני רוצה לתת לכל אחת את האפשרות להבריא את השיער שלה - לחזור לשיער שופע, בריא ומבריק.

עבודה של אנג׳לה טטרו. יח"צ,
עבודה של אנג׳לה טטרו/יח"צ

איזה טיפ תתני למי שנמצאת עכשיו בבית עם שיער פגום?

העצה הכי חשובה היא נקודת המוצא: ההבנה שכל אחת צריכה למצוא את הדרך לפאר ולהבריא את השיער הטבעי שלה. לעשות סתם גוונים לא ישפר את הנראות של שיער שאינו בריא. לעומת זאת, שיער בריא שתחליטי להעביר אותו תהליך כימי נכון, מאוזן ובשימוש בחומרים בריאים, ייראה מהמם בכל מצב. שיער זה הכתר של האישה וכדי לשמר את הברק והשומן הטבעי שלו, יש צורך בטיפול. ראשית בשגרת טיפוח כטיפול מונע, ושנית בבעל מקצוע שידע למצוא עבורך את הפתרון המתאים. זה השירות הכי חשוב משמעותי שאני מספקת ומתאפשר לי להעניק ברמה הגבוהה ביותר בזכות 30 שנות ניסיון.

אנג'לה טטרו - כל סודות היופי, נוף הגליל מעלה יצחק ותל אביב.

לקביעת תורים: 04-6469646

לרכישת המוצרים בחנות האונליין

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף אנג'לה טטרו
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully