וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את ד"ר אריאל ניימן - הכוכב החדש בעולם הפלסטיקה

בשיתוף ד"ר אריאל ניימן

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 9:34

הוא בוגר בית החולים רמב"ם לכירורגיה פלסטית, וכיום עובד בבית החולים העמק כרופא בכיר. הכירו את ד"ר אריאל ניימן, שעוסק גם ברפואה אסתטית

אריאל ניימן, כירורגיה פלסטית/אולפן הנבחרים

הכירו את ד''ר אריאל ניימן כירורג פלסטי. לרשותו קליניקה פרטית שם הוא מעניק טיפולים אסתטיים וייעוץ לניתוחים, אותם הוא מבצע בבית חולים. ד"ר ניימן הוא בוגר בית החולים רמב''ם לכירורגיה פלסטית. כיום הוא עובד בבית החולים העמק כרופא בכיר במחלקה לשחזורי שד וראש צוואר.

ד"ר ניימן, אילו טיפולים אתה מעניק בקליניקה שלך?

"אני מעניק את כל הטיפולים האסתטיים: החל מטיפולי הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית ועד לניתוחים פלסטיים. מעניק גם ייעוץ לפני ניתוח. חשוב לציין שאני מאוד מתחבר לתחום ניתוחי השחזורים: שחזור אף לאחר הסרת נגעים או בעקבות טראומה באף, שחזורי שד לאחר כריתה ועוד".

מה דעתך על כך שישראלים רבים נוטים לבצע ניתוחים פלסטיים בחו"ל?

"בתקופה האחרונה התחום האסתטי עולה לכותרות בעקבות העובדה שישראלים רבים בוחרים לבצע את הניתוחים הפלסטיים שלהם בחו''ל - לדעתי מדובר במעשה שגוי כיוון שהמון פעמים מתרחשים סיבוכים כאשר חוזרים לארץ ואז אין מי שיטפל. רק לאחרונה טיפלתי במטופלת שעברה ניתוח בטורקיה והיה לה זיהום משמעותי עם נמק. בארץ יש את מיטב הכירורגים הפלסטיים כולם מיומנים וטובים ולכן אני ממליץ לבצע את הניתוחים בישראל".

מה בנוגע למודעות של גברים לטיפולים אסתטיים?

"בשנים האחרונות אני מזהה מודעות גבוהה בקרב גברים לטיפולים אסתטיים בעיקר ניתוחי עיצוב הגוף: מתיחת בטן, עיצוב קוביות בבטן, גניקומסטיה(ניתוח להסרת שדיים גבריים) תחום ההזרקות אצל הגברים שונה מנשים - הטכניקה שונה וכך גם המיקום של ההזרקה הוא שונה - אצל גברים יש הדגשה של קו הלסת ויצירת מראה מלבני ומחוספס".

אתם כבר מבינים שמדובר ברופא משכמו ומעלה. רוצים לעשות שינוי קוסמטי? אל תהססו וצרו קשר עם ד"ר אריאל ניימן.

ניתן לקבוע פגישת ייעוץ אצל ד"ר אריאל ניימן בקישורים הבאים:

טלפון לקביעת תורים: 053-554-3967

האתר של ד"ר אריאל ניימן

הפייסבוק של ד"ר אריאל ניימן

האינסטגרם של ד"ר אריאל ניימן

בשיתוף ד"ר אריאל ניימן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully