וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל מתחיל באנשים

בשיתוף דורית שני

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 14:25

קיבלנו משימה בה התבקשנו למצוא את מעצבת הפנים שתציג אור שונה לעומת הדברים האחרים שהתרגלנו אליהם - הכירו את דורית שני

Schwarzwald Resort, Sankt Blasien Germany. ליאור טייטלר,
עיצוב דירה בירושלים ע"י דורית שני/ליאור טייטלר

אין ספק שלחדש ולהתחדש זה כיף ומרענן, אך זה גם דורש ביצוע חכם ופרקטי, כזה שיגרום לעיצוב שלנו להישאר רלבנטי הרבה אחרי שאותם טרנדים יחלפו. אחרי הכל, כישרונו של מעצב פנים מוצלח נמדד ביכולתו לעצב את פנים המבנה או כל מרחב מחייה אחר באופן המקסימאלי, תוך ניצול נכון ומדויק של החללים בשטח.

צוות הנבחרים שלנו בדק בחודשים האחרונים מגוון רחב של מעצבות פנים, אז כמה רגעים לפני שאתם מסתערים בהתלהבות ומיישמים את הסגנונות החדשים בעיצוב הבית שלכם, חשוב שתעשו זאת בחכמה, שכן עיצוב פנים, באמצעות שימוש בטרנדים, עלול בקלות להפוך לכלוב מזהב מאחר והוא טומן בחובו אלמנטים לא מעטים.

מה עשינו? ישבנו וחיפשנו את מעצבת הפנים שתציג משהו ייחודי לעומת העיצובים האחרים שהתרגלנו אליהם. חיפשנו אחת כזאת שמצד אחד תוכל לשלב בעיצוב הבית סגנונות חדשים ועדכניים ומצד שני תגרום לנו לייצר שינוי שיביא לנחת. הכירו את דורית שני, מעצבת פנים, המתמחה בתכנון ועיצוב בתים, החל מפרטיים צמודי קרקע, דירות יוקרה ועד משרדים, בתי עסק ואפילו מלונות.

Schwarzwald Resort, Sankt Blasien Germany. אורי סיוון,
עיצוב מיני פנטהאוז בירושלים ע"י דורית שני/אורי סיוון

מהר מאד מצאנו, בבדיקה שלנו, כי הפרויקטים שלה מאד מגוונים, כלומר אין פרויקט שנראה כמו השני ואין אחד כזה שחוזר על עצמו - המקוריות שלה באה לידי ביטוי בכל פעם מחדש, דבר אשר העניק לה נקודות זכות רבות אצל צוות הנבחרים. העובדה כי דורית שני מעצבת בתים פרטיים, דירות ופנטהאוזים, באה לידי ביטוי בכך שהיא יודעת מה לעשות על מנת לתכנן מחדש את החלל המבוקש, אותו חלל כולל הפקת תכניות אדריכליות חדשות, בהתאם לצורך שלכם. בנוסף, דורית שני, יודעת להלביש כל בית מחדש, החל מיעוץ בצבעים ובטקסטורות, בריהוט, תאורה, אקססוריז וליווי עד לפרט האחרון. כמו כן, היא מציעה גם תכנון אדריכלי של משרדים וחנויות הכולל אדריכלות פנים פונקציונלית ועיצוב החלל.

כל פרויקט של דורית שני מיוחד ונבנה ביחד עם הלקוח, זאת מאחר כי כל אחד שונה מהשני, דבר המוביל כל פרויקט לתוצאה אחרת בסופו של דבר. בעבודה מול דורית שני, אתם תפגשו אישה קשובה שתעניק לכם את כל הידע המקצועי לו אתם נדרשים. תהליך העיצוב שלה יוצא לדרך בפגישה ראשונה, בוא היא בעיקר תקשיב לכם, תבין מה החלומות שלכם, איזה צבעים אתם אוהבים, איזה סגנון, איזה חומרים ולמה אתם מתחברים. "אני סופגת ורושמת את כל מה שאומרים לי''. סיפרה לנו דורית והוסיפה: "לאחר מכן אני בונה קונספט, בו אני מנסה להפגיש את הפונקציונליות של האנשים אל בין העיצוב החלומי שלהם. חשוב לי מאד שללקוח יהיה נוח בבית".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דורית שני. ליאור טייטלר,
דורית שני/ליאור טייטלר

על מה את שמה דגש?

"אני שמה דגש על תכנון נכון, אם צריך להזיז קירות או לתכנן מחדש את הבית, לייעל אותו, אני כאן בשביל הלקוח. המטרה שיהיה לו נוח להיות בו. מבשלים כל יום? נבנה אי גדול. העיקר שהוא יהיה מעוצב וראוי. אתם מאלה שמזמינים אוכל כמעט כל יום? הכל טוב. המטבח הוא לב הבית, ודורש תכנון מדוקדק ומוקפד של כל פרט, ולכן דורש מחשבה וידע''.

בשלב השני, אחרי הבנת הצרכים, דורית שני עורכת סקיצות של התכנון ומעניקה ללקוח מספר אופציות. ''אני מסבירה מה היתרונות של כל אופציה ובכך מאפשרת ללקוח לבחור את התכנית שהכי מתאימה לו, כשגם היא נתונה לשינויים במידת הצורך'' אמרה דורית. לאחר מכן היא מפקחת ומלווה את הלקוחות בחנויות השונות, בהתאם לתקציב. ''אני עושה שיעורי בית לפני כן ומתאימה את שעות הליווי בהתאם לקונספט העיצובי וכן התקציב.

יתרון נוסף של דורית שני, שמצאנו בבדיקה שלנו, בא לידי ביטוי בכך שהיא יודעת לעבוד עם תקציבים מאד מוגבלים, כך למשל, במלון בגרמניה, אותו עיצבה בפאתי היער השחור, הצליחה דורית לעצב גם עם הפריטים שכבר היו קיימים בו. הייתה לה אפשרות לשלב פריטים ישנים בחדרים או בלובאים השונים וכך היא הצליחה להביא לידי ביטוי את המקצועיות שלה, שזכתה לשבחים מעבר לים.

Schwarzwald Resort, Sankt Blasien Germany. אורי סיון,
Schwarzwald Resort, Sankt Blasien Germany/אורי סיון

כאמור, דורית שני עיצבה בעברה שני מלונות בגרמניה עם יזם ישראלי והיא אוהבת מאד לגוון את העבודות שלה. דורית מתאימה את העיצוב שלה ללקוחות והגדולה שלה היא לדעת לעצב בתים יפים גם בסגנונות שהיא פחות מתחברת אליהם, כלומר דורית פתוחה להמון רעיונות. ''האתגר שלי הוא לתכנן חלל ולעצב אותו בסגנון אל זמני, כלומר שייראה "fine גם בעוד כמה שנים. אני מאד אוהבת אתגרים ולהתאים את הצרכים עבור כל לקוח''. הסגנון האירופאי הקלאסי טבוע בה, מאחר והיא גדלה בצרפת, כאשר בנוסף היא מעצבת בסגנון מודרני עם נגיעות מיוחדות. ''אני מאד אוהבת לגוון בסגנונות שלי ואת הפרויקטים שלי. אני מאד אוהבת טבע וים, משם אני שואבת השראה ובעיקר, אני מאד אוהבת אנשים, זה מה שמניע אותי לעבוד, להכיר אנשים חדשים, לעזור להם להגשים את החלום ולעשות אותם מאושרים''.

לסיום, ביקשנו מדורית לקבל טיפ עיצובי, בתקופה בה מרביתנו עובדים מהבית: "אם אתם עובדים מהבית חובה עליכם לעשות פינה נעימה שאפשר לעבוד בה. חדר שיש בו מחשב, שכולם יכולים לעשות בו שימוש. אפשר לשלב שולחנות או דלפקים מתקפלים כשאין מספיק מקום בחדר כלשהו בבית. תמיד אפשר למצוא פינה קטנה בבית, לא חובה לקחת חדר שלם עבור פינת עבודה. יש המון אפשרויות ורהיטים מינימליסטיים שלא תופסים הרבה מקום ויכולים להתקפל כשלא צריך אותם. אקססוריז נכונים יעשו את פינת העבודה להרמונית ונעימה''.

הגיע הרגע בו החלטתם שאתם מעוניינים לעצב את הבית? דורית שני, מעצבת הפנים, היא זאת שתהפוך עבורכם את הדלום למציאות מאחר ובכל פגישה ושיחה היא תדאג להעניק יחס חם ואישי, כשהיא מלווה אתכם באחד השלבים החשובים בחייכם ודואגת להגשים לכם את החלום, תוך שילוב של ידע וניסיון רב. תתחדשו.

טלפון: 054-7442119

מייל: dorits.design@gmail.com

אתר

פייסבוק

בשיתוף דורית שני
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully