וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם "אינדיגו" האנרגיה שלכם תחזיק הרבה זמן!

בשיתוף אינדיגו

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 17:07

הכירו את - ''אינדיגו'', משקה אנרגיה המבוסס על מיצוי צמחים מקבוצת מזונות העל המספק אנרגיה טבעית ארוכת טווח ללא תופעות לוואי, ללא גלוטן וללא תוספת סוכר עם שלל יתרונות שאין במשקאות אנרגיה אחרים

אינדיגו, משקה אנרגיה/אולפן הנבחרים

הכירו את שרון דרורי, מפיץ עצמאי של "אינדיגו", משקה אנרגיה המבוסס על מיצוי צמחים. הצטרפו אלינו לראיון מסקרן עימו, בו הוא מספר על יתרונותיו של המוצר אותו הוא משווק.

מה זה אינדיגו בעצם?

ה"אינדיגו" הוא משקה אנרגיה העשוי מיצוי צמחים והוא עשוי להיות מעורר לטווח ארוך. הצמחים מהם מורכב המשקה מגיעים מקבוצת מזונות העל המוכרים בכל העולם בהם גוג'יברי, מאקה-רות, אסאי, גוארנה ועוד. המשקה מסייע בחיזוק המערכת החיסונית בזכות הויטמינים החיוניים שהוא מכיל, בהם - בי 3, בי 6, בי 12 וויטמין סי בכמות גבוהה ועוד".

מהם היתרונות של אינדיגו על פני משקאות אנרגיה אחרים?

"ה"אינדיגו" הינו משקה אנרגיה בעל שני יתרונות מובהקים על פני שאר המשקאות והם - המשקה ללא כימיקלים והמחיר שלו מתאים לכל כיס ביחס לשאר. אינדיגו מחזיק אותך ערני כשש שעות, לכן אין צורך בכל שעה לקנות משקאות מעוררים אחרים שהם הרבה פחות בריאים".

למי מיועד המשקה?

"בראש ובראשונה המשקה מתאים לספורטאים, הוא עוזר בספיגה של חלבונים, מה שעוזר בתוצאה של האימון שהופכת ליעילה בהרבה. בנוסף המשקה מתאים גם לסטודנטים שלומדים הרבה שעות, הוא עוזר בפוקוס, ריכוז לאורך שש שעות. מתאים לאנשים שעובדים שעות מאומצות, ולאנשים שעייפים באופן כרוני".

לסיכום;
תשכחו מכל מה שחשבתם עד כה על משקאות אנרגיה. האינדיגו הוא משקה מעולה שנותן הרבה יותר מכל משקה אחר.

טלפון להזמנות: 054-6730006

לפרטים נוספים באתר

בשיתוף אינדיגו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully