וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספרת מלי וסאמיה מציגה: תוספות שיער בשיטה בלעדית

בשיתוף מספרת מלי וסאמיה

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 14:48

בתקופה האחרונה, אנחנו רואים יותר ויותר נשים שעושות שימוש בתוספות שיער, אבל כדי שהתוספות ייראו טבעיות והשיער ייראה נהדר, כמו שכל אישה רוצה, יש לבצע את העבודה על פי הספר, אחרת התוצאה עלולה להיות הפוכה מהמטרה שלשמה התכנסנו

מספרת מלי וסאמיה. יח"צ,
מספרת מלי וסאמיה/יח"צ

צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה מגוון רחב של מספרות שעוסקות בין היתר בתחום תוספות השיער.
מהר מאד הבנו כי ישנן המון שיטות שונות זו מזו, חלקן טובות יותר וחלקן טובות פחות, אבל שיטה אחת, כמו זאת שמצאנו במספרת מלי וסאמיה מיפו, לא מצאנו בשום מקום אחר. הכירו את סאמיה מורקוס, האישה שעשתה מהפך בתחום תוספות השיער האורגניות בשיטת התפירה.

היתרונות של תוספת שיער בשיטת התפירה הם רבים עבור כל מי שרוצה למלא ולהאריך את השיער שלה. השיטה נעשית במהירות וניתנת לאחר זמן מה לפירוק והרכבה כאשר השיער מוצמד במקצועיות לשיער הטבעי ובכך מגיעים לתוצאה הרצויה. ניתן כמובן להשתמש בתוספת השיער גם כתוספת קבועה, כך שניתן לצבוע את השיער, להתקלח איתו, להבריש אותו ועוד. ''כל אישה שמבקשת לרכוש תוספות שיער תוכל למצוא אותן בצבעים ובגוונים רבים, לכן חשוב להתאים את צבע התוספת לצבע וגוון השיער הטבעי וכן להתאים את סוג השיער לשיערכן הטבעי.'' אמרה לנו סאמיה בשיחה שערכנו איתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מספרת מלי וסאמיה. יח"צ,
מספרת מלי וסאמיה/יח"צ

אין ספק כי לא חסרות מספרות שעוסקות גם בתוספות שיער, אבל העובדה כי כל הלקוחות של מספרת מלי וסאמיה דיווחו על כך שעם הזמן שיערן הטבעי ארך כמו התוספת ולא נפגם, הפך את החוויה שלהן לחלומית ממש. "תוספות שיער, מסוג זה, פונות לכל מי שמעוניינת להקנות לעצמה מראה מחמיא וחדשני. באמצעות טכניקת תפירה ייחודית, כל אחת יכולה ליהנות ממראה טבעי המתמזג ישירות עם השיער הקיי,.'' הוסיפה סאמיה שציינה בפנינו גם כי הרכבתה של תוספת שיער צריכה להתבצע על-ידי איש מקצוע אשר יידע לערוך את ההתאמות הנדרשות.

מספרת מלי וסאמיה. יח"צ,
מספרת מלי וסאמיה/יח"צ

שקיפות מלאה

השיטה של סאמיה מורקוס היא בלעדית עבורה. תפירה אורגנית בלבד ללא דבק וללא הלחמות. הדבר שדחף אותה לבצע תוספות שיער בשיטה הזאת הייתה העובדה שהרבה נשים הגיעו למספרה שלה אחרי הלחמות עם בעיות שנוצרו להן בעקבות דבק בשיער. ''נשים בכו לי על השיער שהלך להן כי הן לא ידעו שהלחמות והדבקות הורסות את השיער לאורך זמן", אמרה סאמיה והמשיכה: "אני טיפלתי בהן ועזרתי להן בשיטה הייחודית שלי בה אני עובדת כבר כמה שנים. ברגע שהן מקבלות את תוספת השיער בתפירה אורגנית הן לא מאמינות. כיף לי שבאות אלי נשים אחרי שלושה חודשים כדי להרים את התוספת והיא יורדת בקלות. האישה מביטה על השיער ורואה שהוא לא נחתך, אלא להפך, הוא השתקם - הלקוחה שמחה ואני מאושרת. אם התוספת לא נראית מתאימה ללקוחה, אני לא שמה אותה מראש ואני אומרת לה את זה. אני לא רצה אחרי הכסף אלא אחרי האמון של הלקוחות שלי. אני שומעת שוב ושוב את אותו המשפט "למה לא הכרנו אותך קודם וחסכנו כסף ושמרנו על השיער".

אחת הלקוחות שביצעה תוספת שיער במספרת מלי וסאמיה אמרה: " אני חייבת לציין מהחוויה שעברתי פעם ראשונה שאני שמה תוספות בשיטת התפירה ואני ממש מרוצה ברמה שאי אפשר לתאר. אני שמחה לפרגן לסאמיה על תוספת השיער בשיטת התפירה, ללא צמות. תפירה באיכות גבוהה מאוד, סוף סוף ארך לי השיער. סאמיה גרמה לשיער שלי להתארך ושלא נדבר עד כמה השיטה שלה נוחה, לא כואבת ולא מפריעה. אפשר להתנהל בשיער כרגיל: לחפוף, לעשות בייביליס ועוד. אני מודה לה מאוד על השירות, היחס המושלם, השיער המהמם ועל השיטה הייחודית שלה."

מספרת מלי וסאמיה. יח"צ,
מספרת מלי וסאמיה/יח"צ

אז אם אינך בטוחה איזו תוספת שיער תתאים לך, במספרת מלי וסאמיה ידאגו לבצע את ההתאמות הנדרשות כך שתקבלי את המוצר הטוב והאיכותי ביותר אשר יענה על כל הצרכים שלך, בין אם הוא
חלק או גלי .

סאמיה מורקוס עוסקת בתחום כבר 15 שנה וממשיכה להתקדם ולשדרג את העסק שלה.פרט לתוספות שיער אורגניות בשיטת התפירה, היא עוסקת גם בהדבקת ריסים איכותיים, תסרוקות מרשימות ליומיום ולאירועים, עיצוב גבות בניית ציפורניים ועוד. תתחדשו!


לתיאום תור מראש: 0545386437

כתובת: יפת 47 יפו.

שעות פעילות: 10.00 - 19.00

מייל 22samia@gmail.com

אתר

פייסבוק: לחץ כאן

אינסטגרם: לחץ כאן

בשיתוף מספרת מלי וסאמיה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully