וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חווית הרוכבים - החופשה המשפחתית המשתלמת ביותר

בשיתוף חווית הרוכבים

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 13:00

מזג האוויר החמים שאט אט חודר לאזורנו עם בוא האביב משתלב מצויין עם פתיחתם מחדש של מקומות הבילוי והנופש

חווית הרוכבים. יח"צ,
חווית הרוכבים/יח"צ

מאחר וזהו זמן מצויין לצאת לחופשה משפחתית, לאחר השנה הקשה שעברה עלינו, שנת הקורונה, נשאלת השאלה, לאן יוצאים? תכנון של חופשה משפחתית הוא לא עסק קליל, מאחר וכל אחד מבקש לעצמו סוג אחר של בילוי. יש מי שמחפשים לנפוש בשיטת הבטן גב בסמוך לבריכה, יש מי שלא מוכנים לוותר על חוף הים, ישנם כאלו שמבקשים להוציא אנרגיות בפעילות גופנית כזו או אחרת, ויש את מי שבעיקר רוצים לאכול טוב, כיד המלך.

במערכת "הנבחרים" ביקשנו למצוא עבורכם את החופשה המושלמת, כך שיהיה נוח ונעים לכולם, מקום שבו גם הילדים ימצאו עניין, וגם המבוגרים ימצאו בו את מבוקשם. לאחר בדיקה מקיפה של כל המקומות השונים ברחבי הארץ, שם אחד עלה שוב ושוב כמקום המומלץ ביותר, "חווית הרוכבים".

מפיק חבר המערכת יצא לנפוש למשך 48 שעות בחווה הקסומה, על האטרקציות השונות שהיא מציעה, בכתבה הבאה.

חווית הרוכבים - וייטנאם שעל הכרמל

על פסגת הכרמל, בסמוך לקיבוץ בית אורן, מול נוף עוצר נשימה של נמל חיפה והים התיכון, ממוקם לו מתחם ענק שמציע הכל מהכל עבור חופשה משפחתית מלאה. מדובר בחווה הגדולה והוותיקה ביותר בארץ, זו פעילה כבר קרוב לארבע עשורים כאשר מציעה מגוון גדול של אטרקציות לכל המשפחה:

*בריכת שחיה.
*רכיבה על סוסים.
*טיולי תום קאר.
*תחרויות חץ וקשת.
*פעילות לייזר טאג.
*טיולי טבע רגליים בליווי מדריך.
*מסעדת "קאת בלו" עם תפריט בוקרים ייחודי ועוד.

אחת הפעילויות הכי פופולריות מצד רבים היא חווית הרכיבה שמוצעת כחלק מחבילה כוללת, כאשר ניתן להזמין אותו גם באופן פרטי, מאחר ומדובר בפעילות מרתקת ביער סבוך.

הרכיבה של הילדים הקטנים נעשית בליווי צמוד של מדריכים מנוסים, כאשר החבר'ה המבוגרים נהנים מטיולי רכיבה במגוון של מסלולים שונים, כאשר כל אחד מהם מציע נוף מרהיב ביופיו של מערב פרוע מצד אחד, וחורש ירוק ומלבלב מצד שני, כולל הפסקות באזורי תצפית שונים.

חווית הרוכבים. יח"צ,
חווית הרוכבים/יח"צ

המוהיקני האחרון

מי שמנהל את כל האופרציה המטורפת הזו הוא אילן פלג, בן 69, מהראשונים בארץ שהקים ויצר מתחם נופש משפחתי. ביחד עם אשתו דורה, השניים השקיעו בחווה הון עתק לאורך השנים, אך את עיקר טביעת האצבע שלהם ניתן לזהות בשירות המופתי שמעניקים כל העובדים מסביב.

לאורך כל השהות שלי במקום, נדמהתי לגלות כי למרות שמדובר בארץ ישראל המחוספסת, אפשר לקבל שירות ברמה אירופאית לכל דבר. כל בקשה, שאלה או עזרה שהייתי צריך, נענו ברצון עז להנעים את זמני, הכל בנימוס, רוגע וסבלנות מעוררת השראה, עשה רושם כי עושים פה הכל על מנת להעניק את החוויה המושלמת.

מתחם גלמפינג מפנק

את הלינה העברתי באוהל כמוהו לא נתקלתי קודם לכן בעבר. מדובר באוהלי גלמפינג יוקרתיים, תוצרת דנמרק.

בכל אוהל יש מחיצות שמפרידות בין הילדים להורים, עם מיטות זוגיות, סדינים וכיסויים נעימים, ממש כמו בבית מלון, רק תחת כיפת השמיים. בכל אוהל יש מיזוג, לקירור וחימום, והוא מציע חמישה מקומות + אפשרות לתוספת של לול לתינוק, כאשר לכל אוהל בנפרד יש מתחם אישי של שירותים ומקלחות מפנקות.


ניצלתי את ההזדמנות ושוחחתי עם כמה מהמשפחות שהגיעו לנפוש במקום גם כן, כולם היללו את המקום והשירות שקיבלו, וההסכמה הגורפת היתה כי מדובר בשוויצריה הירוקה. כל המשפחות ששוחחתי עימן רכשו חבילה של שני לילות, זו כוללת ש ארוחות ואת כל האטרקציות שמסביב. טיולי סוסים בחווה הכי גדולה בארץ, כאשר נכון להיום מדובר ב 30 סוסים שונים. טיולי תום קאר, רכבי שטח בטוחים תוצרת כחול לבן (ילדים מגיל 3 ומעלה) משחק לייזר טאג (לילדים מגיל 5 ומעלה), משחק ירי מלחמתי ובטוח שמשוחק בתוך היער, כך שזה מעצים את החוויה, כאילו היה זה שדה קרב לכל דבר, פינת חץ וקשת, ולמדתי כי בקרוב מאוד תתווסף לחבילה הזו גם פינה של רובים לירי אוויר.

חווית הרוכבים. יח"צ,
חווית הרוכבים/יח"צ

מסעדת "קאת בלו"

אי אפשר בלי הדובדבן שעל הקצפת, מסעדת גריל עם תפריט בוקרים מרשים, כשיש מנות שגם מתאימות לצמחונים שבינינו. לאחר שאכלתי שם מספר מנות (ארוחת בוקר ישראלית, ארוחת צהריים ברביקיו וארוחת ערב ישירות מהמעשנה) לא יכולתי שלא להוריד את הכובע בפני השף והמלצרים, כל מנות הבשר היו עשויים במידה הנכונה, פשוט כפי שכתוב בספרים. אי אפשר היה שלא לחוש בחומרי הגלם הטריים ואיכותיים.

היופי הוא שגם עבור הילדים יש מנות מותאמות, כך שבניגוד למקומות בילוי אחרים, פשוט אין צורך להיכנס לאוטו ולחפש מסעדות. מאחר והמסעדה כשרה, בשבתות הנופשים נהנים מדוכני אוכל מיוחדים בשטח האתר עצמו, אז כל המאכלים הטעימים נעשים על הפלנצ'ה.

חווית הרוכבים. יח"צ,
חווית הרוכבים/יח"צ

חווית הרוכבים - גם אני רוצה

להזמנות, פשוט נכנסים לאתר חווית הרוכבים צומת בית אורן, ולגלמפינג חווית הרובים, מקליקים ומשריינים את התאריך שבו רוצים לצאת להרפתקאה ייחודית.

בנוסף, ניתן ליצור קשר טלפוני עבור חופשה משפחתית ב"חווית הרוכבים", או הזמנה של אחת מהאטרקציות השונות בנפרד: 04-8248474.

אתר

פייסבוק

בשיתוף חווית הרוכבים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully