וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמקצוענות ועץ נפגשים - מולטי דק

בשיתוף מולטי דק

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 12:36

לא כל אחד זוכה להפוך תחביב למקצוע, אבל זה בדיוק מה שקרה למוטי שוהם, הבעלים של "מולטי דק", חברה המתמחה בתכנון ובנייה של עבודות עץ לבית ולגינה

מולטי דק/אולפן הנבחרים

מוטי שוהם, הוא רב סרן במילואים, בוגרB.A במנהל עסקים. מאז ומעולם יצר עבודות בעץ, למד והשתלם אצל טובי אומני העץ. ובשנים האחרונות זכה להפוך את התחביב למקצוע באמצעות הקמת חברת - "מולטי דק".

מוטי, במה החברה מתמחה?

"אנחנו מתמחים בתכנון ובבנייה של עבודות עץ לבית, לעסק ולשטחים ציבוריים. כגון: פרגולות, משטחי דק, חיפויי קיר, גדרות עץ, מחסנים מעוצבים ודשא סינטטי. ניתן לומר כי הפרגולות הפכו למוצר הלוהט ביותר בנגרות החוץ - כיום שכבר אין צורך באישור לבניית פרגולה מדובר במוצר נגרות החוץ החם ביותר לעיצוב הגינה והמרפסת".

מה הייחודיות שלכם?

"אנחנו מבצעים לכל לקוח התאמה אישית של הפרגולות והדק לפי הגינה או המרפסת שלו - לכל לקוח מתאים משהו אחר בהתאם לצרכים שלו ולתקציב שברשותו. השלד של הפרגולות מורכב מעץ מלא בלבד: דוגלים באיכות הטובה ביותר עבור המוצרים שלנו. דבר נוסף שחשוב להדגיש - צוות העובדים במולטי דק נבחר בקפידה על סמך המקצועיות תוך מתן דגש על הכישורים האישיים של העובד ביחסי-אנוש ועל היכולת שלו למתן שירות איכותי ללקוח".

מה לגבי טווח המחירים?

"אנחנו דוגלים בשקיפות מלאה ולכן הצעת המחיר תמיד ניתנת בבית הלקוח - לעולם לא נותנים הצעות מחיר טלפוניות או קבועות מראש, כל לקוח יקבל הצעת מחיר מותאמת אישית בהתאם לסוג העבודה. בנוסף לכך, אנחנו מעניקים שירות מלא כולל אחריות לחמש שנים על העבודה - אם צריך מגיעים עד לבית הלקוח ומתקנים את כל מה שנדרש".

אם אתם זקוקים לעבודות עץ לבית, לעסק או לשטח ציבורי, צרו קשר בהקדם עם מולטי דק, כי למקצוענות אין תחליף.


0538080819

אתר

בשיתוף מולטי דק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully