וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיראז גוילי - הקוסמטיקאית שמהווה מקור השראה לנשים אחרות

בשיתוף שיראז גוילי

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 16:46

בשנים האחרונות רוב רובן של נשות המקצוע בתחום היופי וטיפוח בישראל בחרו ללמוד ולהתמקצע בנישה אחת בלבד אך יש מי שבחרה לעשות אחרת, שיראז גוילי, שהבינה כי על מנת להיות אשת המקצוע הכי טובה בסביבה, היא חייבת להעניק מעטפת שלמה הרבה יותר

שיראז גוילי. יח"צ,
שיראז גוילי/יח"צ

מפיקה חברת המערכת, קפצה אל הקליניקה של שיראז גוילי בחולון, שם ראתה מקרוב כיצד היא מנווטת ביעילות בין טיפולי פנים לגבות.

שיראז גוילי - נעים להכיר

שירז גוילי, בת 36, נשואה פלוס אחד, היא אחת מנשות המקצוע המוערכות ביותר בתחום הקוסמטיקה בישראל, מאחר והשכילה ללמוד כמה נישות נפרדות בעולם הטיפוח והיופי. כך, תחת קורת גג אחת, היא מעניקה לקהל לקוחותיה מגוון רחב של טיפולים.

את צעדיה הראשונים בתחום עשתה שיראז גוילי כקוסמטיקאית פרא רפואית בכמה מכונים שונים, ולאחר שצברה מספיק ניסיון, היא יצאה לדרך עצמאית משלה. תוך כדי תנועה, המשיכה ולמדה גם את תחום הקוסמטיקה הטבעית, ובשנים האחרונות הוסיפה נדבך נוסף, בדמות עולם האיפור הקבוע, כאשר למדה להכיר מקרוב את הפחדים של הלקוחות מצלקות ושאר תקלות, ופיתחה שיטת עבודה שנועדה להגן פני אלו, על ידי הדמייה ושרטוט מקדימים.

בנוסף, על כל טיפול היא מעניקה רשת ביטחון לחודשים ארוכים, כך שמבטיחה טיפול מסור, מעקב אדוק עד לפתרון של 100% מהבעיות. לכן אין זו הפתעה כי בכל יום מגיעים אליה לקוחות רבים, כאשר היא יכולה להעניק להן טיפול מושלם מא' עד ת'.

שיראז גוילי. יח"צ,
שיראז גוילי/יח"צ

שיראז גוילי - מגוון רחב של טיפולים

כיום, עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום, ארגז הכלים ששיראז גוילי מציעה מרשים באופן חסר תקדים:

*טיפולים טבעיים הוליסטים מרפאים.
*טיפול מיצוק ומתיחה.
*טיפול פיגמנטציה.
*טיפול באקנה.
*טיפול קלאסי.
*הדגשת גבות.
*שיטת השערה.
*השיטה המשולבת.
*שיטת הפודרה.
*הצללה.
*מיקרובליידינג.
*הרמת גבות בקראטין.
*הדגשת עיניים (אייליינר).
*הדגשת שפתיים לצבע טבעי וסימטריה.

על הרגע בו החליטה שיראז להתמקצע גם בעולם האיפור הקבוע היא סיפרה:
"אני חושבת שזה שילוב של שני דברים גם יחד. מצד אחד מאז שהייתי ילדה קטנה נמשכתי לאומנות ונהגתי לצייר במשך שנים רבות, ואיפור קבוע זו אומנות לכל דבר, מאחר והוא כולל בתוכו טכניקות של ציור, כך שזה כבר מסתדר. אך מעבר לזה, לאורך השנים כאשר טיפלתי בפנים של נשים, זיהיתי המון כשלים באיפור הקבוע שלהן, חלקן הגדול אף התלוננו בפניי כי לא היו מרוצות מהגבות שעשו להן.

"לי אישית קשה מאוד שלקוחה לא תצא ממני מושלמת, לכן יצאתי להשתלמויות בארץ ובחו"ל, זו החלטה שהקפיצה אותי בכמה דרגות קדימה כאשת מקצוע, כי מאחר וכיום אני יכולה להעניק גם טיפולים של תיקון איפור קבוע באופן מושלם, או הסרת איפור קבוע על ידי הוצאת הפיגמנט".

שיראז גוילי. יח"צ,
שיראז גוילי/יח"צ

איפור קבוע - הדגשים החשובים

"אם מישהו חושב כי על מנת לעשות איפור קבוע, כל מה שצריך זה לקנות מחט, מספר צבעים ולהתחיל בעבודה, הוא טועה בגדול. הטיפול הזה מתחיל עוד הרבה לפני, וחשוב שכל אחת שמגיעה אל הקוסמטיקאית שלה תדע לשאול את השאלות הנכונות, על מנת לקבל את הטיפול המתאים לה באופן אישי.

"כאשר מגיעה אליי לקוחה, אני בודקת לפרטי פרטים, כל מידע שיכול לעזור על מנת ללמוד את העור שלה, כי לכל אחת יש עור שונה, יבש, שמנוני וכד'. אני גם לוקחת בחשבון את מזג האוויר שלנו, העובדה שברוב ימות השנה חם פה מאוד, הנטייה שלנו כישראלים להשתזף ועוד, כי לכל אלו יש בסופו של דבר השפעה, לכן צריך לעשות חיבור חכם בין אלו לבין האיפור הקבוע", סיפרה לי שיראז גוילי בהרחבה.

שיראז גוילי. יח"צ,
שיראז גוילי/יח"צ

שיטת המיקרובליידינג

ביקשתי משיראז גוילי לספר לי יותר על שיטת המיקרובליידינג המדוברת כל כך בין הנשים בישראל: "שיטת המיקרובליידינג היא ככל הנראה השיטה הפופולרית ביותר כיום בתחום הגבות, היא עובדת על כל סוגי העור, אך חשובה טכניקת העבודה שמשתנה בהתאם, כאשר צריך לקחת בחשבון את סוג העור, צבע העור וסוג השערה.

"ברמת העיקרון, זו שיטה שעושים בעזרת מכשיר ידני, לא חשמלי, כאשר בראשה של המכונה יש מחט זעירה, ובעזרתן חורטים ציור של שערות עדינות בריקמת העור. השיטה הזו משפרת את מראה הפנים משום שהיא מעניקה לגבות מראה טבעי. השיטה הזו עובדת על כל סוגי העור, אך חשוב לקחת בחשבון את צבע העור ואת צבע השיער של האישה, ולעבוד בהתאמה".

שאלתי את שיראז לגבי הדבר ממנו חוששות נשים רבות השיטת המיקרובליידינג, צלקות, היא שמחה ששאלתי על כך והשיבה: "אני מכירה את כל הפחדים של לקוחות בכל הנוגע לצלקות באיפור קבוע, מגבות שהן לא שוות, או גבות שמשנות את הצבע וכד'. זה דבר שאני שמה עליו דגש, למנוע מהן את הכאב שחוו במקומות אחרים. כמו כן, פיתחתי פתרונות מעשיים בשטח, לתקן את העיוותים הללו, ולכן לא מעט לקוחות מגיעות אליי בפעם הראשונה, במיוחד בעבור הטיפול הזה".

שיראז גוילי. יח"צ,
שיראז גוילי/יח"צ

שיראז גוילי - תוכניות לעתיד

בזכות העובדה ששיראז גוילי פעילה בעולם הטיפוח ויופי כבר למעלה מעשר שנים, היא ראתה הכל מהכל. לאורך השנים היא טיפלה באלפי נשים, כאשר משלבת בין הקוסמטיקה הקונבנציונלית לבין זו הטבעית, ויודעת להעניק טיפול משלים של איפור קבוע.

מדובר באשת מקצוע שכבר לא מתרגשת מבעיות, אלא מפגינה ביטחון גבוה בזכות הידע הרב והניסיון שצברה, לכן הייתי סקרנית לשמוע על אילו יעדים היא עוד מציבה לעצמה, שיראז חייכה והשיבה: "אני קמה בכל יום מחדש בתחושת שליחות. בכל זאת, מגיעות אליי נשים שמבקשות להיראות טוב, להרגיש טוב ומדובר באחריות כבדה, לכן אני מתייחסת לכל טיפול בכובד ראש כאילו היה זה הטיפול הראשון שאני מעבירה בחיים. אני כן מנסה להנחיל ללקוחות שלי את החשיבות שאני רואה בשימוש בחומרי טיפוח איכותיים. אני חסידה של הקוסמטיקה הטבעית, ובעצמי רוקחת מוצרים משלימים שונים, אלו מכילים בתוכם וויטמינים ומינרליים חיוניים לעור, כך שאם יש משהו שאני מבקשת להוסיף בשנים הקרובות, זה לפתח את הנישה הזו, של ליין מוצרים אישי משלי".

שיראז גוילי - יצירת קשר

בשיתוף שיראז גוילי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully