וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיר החלקות - אשת מקצוע צעירה שתגיע רחוק

בשיתוף ספיר זכריהו

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 11:05

מערכת "הנבחרים" ממשיכה לחפש ולמצוא עבורכם הקוראים את בתי העסק הייחודים ביותר, והפעם החלטנו להיעזר בחוכמת ההמונים בכל הנוגע לעולם החלקות השיער

ספיר זכריהו, החלקות שיער/אולפן הנבחרים

1,500 נשים אשר רשומות במערכת הסכימו לקבל מאיתנו שאלון ובו כל אחת מהן ציינה את המספרה המועדפת עליה ביותר. מי שקיבלה מספר גדול של המלצות באזור המרכז היתה ספיר זכריה, הבעלים של "ספיר החלקות".

ספיר רק בת 22 אך כבר הספיקה לעשות לעצמה שם גדול בתחום, לכן מפיקה חברת המערכת יצאה למספרה שלה אשר ממוקמת ברחוב ז'בוטינסקי 75 בעיר רמת גן, היא חזרה מוקסמת מאישה צעירה שמכוונת הכי גבוה שאפשר.

ספיר זכריה חיה ונושמת על עולם החלקות השיער כבר 5 שנים. אומנם היא עדיין בחורה צעירה, אבל בגלל שגדלה בבית שלא יכול היה לעזור לה כלכלית, סיפר לקחה את גורלה בידיה והחלה לחפש לעצמה עבודה כבר בגיל 17. "החיים לא השאירו לי ברירה וידעתי כי אני צריכה לבנות את עצמי מאפס בעשר אצבעות. לא ידעתי כלום על עולם התספורות, אבל עברתי בין חנויות וראיתי כי במספרה מסויימת מחפשים עובדת ללא ניסיון, נכנסתי פנימה, התאהבתי בתחום ומאז לא הסתכלתי לאחור", סיפרה לי ספיר בקול נרגש.

כך, מהשטח עצמו, ספיר החלה להתמקצע ולצבור לעצמה ניסיון וכיום היא מתמחת בשלושה אספקטים עיקריים, החלקה, תוספות שיער ותסרוקות.

ביקשתי לשמוע מספיר על סוג החלקת השיער שבחרה בו מכל הסוגים: "בזכות הניסיון שצברתי ידעתי אני לא יכולה להתפשר על פחות מהטוב והבריא ביותר עבור הלקוחות שלי. לכן בחרתי בהחלקה שנקראית "החלקת משי". מדובר בהחלקה היחידה שמאושרת על ידי משרד הבריאות בכל הנוגע למחליק עצמו. היתרון שלה בא לידי ביטוי בין היתר שיש בה שמן מרולה ולו סגולות רבות. הוא מיועד גם לטיפולי אנטי אייג'ינג ולכן קוסמטיקאיות רבות עושות בו שימוש, מאחר והוא נוגד קמטים ועשיר בויטמין E.

"השמן חודר במהירות אל תוך העור בלי להשאיר תחושה שמנונית, הוא נספג בקלות ומכיל ערך גבוה של חומצה אולאית וחומצת שומן לינולאית. בנוסף הוא מכיל מינרלים, צמחי מרפא וכ 30% חלבון כך שמרכך באופן טבעי, מזין ומחייה את העור. לכן השימוש בו עוזר לשקם את השיער ומעודד צמיחה ומונע נשירה לטווח ארוך.

"היופי הוא כי לאחר ההחלקה אין כל צורך לעשות שימוש בפן או בשמפו מיוחד, אלא פשוט להתנהג טבעי ואפשר לעשות כל דבר, גם להיכנס לים או לבריכה. ההחלקה הזו מתאימה לכל סוגי השיער, גם שיער שעבר תהליך כימי".

מעבר למקצועיות הגדולה שלה, אחד הדברים שמייחדים את ספיר בזמן העבודה והופכים אותה לנחשקת על ידי נשים רבות זו העובדה כי היא קבעה לעצמה חוקים ברורים על מנת להנעים את הזמן של כל אחת. ספיר עובדת בשיטה אחת על אחת, גם אם מדובר בעבודה שלוקחת מספר שעות גדול, היא מעדיפה לתת את מלוא תשומת הלב על חשבון האפשרות להרוויח יותר כסף.

"כאשר הלקוחה קובעת איתי תור היא תקבל את מלא השירות והיחס, על מנת לשמור על הרמה המקצועית הגבוהה ביותר שיש. כך אני יודעת שכל לקוחה תמליץ באהבה עלי ומעגל הלקוחות שלי יתרחב.

"צריך להבין, כל שיער הוא שונה ודורש תהליך מדויק וזה לא יהיה הוגן מבחינתי אם לא אהיה מרוכזת בכל אחת בנפרד על מנת שהלקוחות שלי יהיו מרוצות עד הגג", הסבירה ספיר.

למדתי כי בכל הנוגע לעולם התוספות ספיר בחרה לעבוד בשיטת המדבקה. זו שיטה שלא יכולה לגרום נזק לשיער בשום צורה כל עוד עושים זאת נכון, ולספיר יש בדיוק את הניסיון הזה.

"גם השיטה הזו יכולה לגרום לשיער להתמלא עד שאפשר לאחר מכן להוריד את התוספות, זה קרה לי עם לקוחות יותר מפעם אחת. אם מדביקים נכון ומבצעים את ההרמה כל חודשיים בצורה עדינה, הפעולה לא תקרע את השיער שצמח בינתיים", סיפרה ספיר.

עוד למדתי כי השיער שבו היא עושה שימוש לתוספות הוא 100% שיער טבעי שמגיע מרוסיה, כאשר ההרכבה עצמה פשוטה, ללא כאבים ויש עליה אחריות לשנה.

תוך כדי השיחה הבנתי כי ספיר פרפקציוניסטית בכל מה שהיא עושה. היא לרגע אחד לא תיתן שתהיה איזו מקריות בעבודתה, הכל מתוכנן ומחושב מראש על מנת להגיע לתוצאה המושלמת, והיא לא מתפשרת על פחות, תוך כדי ששומרת על אווירה נעימה ומשפחתית במספרה.

על מחשבות לעתיד ספיר סיפרה: "באופן טבעי אני רוצה להגדיל את המקום, להנגיש אותו לקהל רחב ולהכניס דברים נוספים מעבר לתחום השיער, שתהיה זו קורת גג אחת לכל עולם הטיפוח הנשי. עבור הזה אני אצרף אנשי מקצוע נוספים שיעבדו לצידי".

"ספיר החלקות", היתה לי פגישה מרתקת עם אשת מקצוע נהדרת, חכמה, מקצועית ואדיבה. לפרטים נוספים והזמנת תור ניתן ליצור קשר בטלפון: 0549192787

כרטיס ביקור

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף ספיר זכריהו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully