וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Imperial Clinic Complex - אימפריית הקוסמטיקה בירכא

בשיתוף Imperial Clinic Complex

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 15:30

טיפולי קוסמטיקה הן לא רק פינוק עבור רוב הנשים, אלא ממש עניין של שגרה טיפוח קבועה. אם גם אתן רוצות לדאוג לעצמכן, זה הזמן להכיר את מונא עטאללה, קוסמטיקאית מקצועית פרא-רפואית ובעלת הקליניקה Imperial Clinic Complex בירכא

Imperial Clinic Complex, מונא עטאללא/אולפן הנבחרים

הכירו את Imperial clinic complex, קליניקה לטיפולי ביוטי בירכא בבעלותה של מונא עטאללא. היא, למדה קוסמטיקה בתל אביב אצל סוזי לחמן, שיטת הלימוד שלה הייתה שונה ממה שנהוג בלימודי קוסמטיקה כיוון שהיא התבצעה במתכונת לימודים ''אחת על אחת'' במהלכה קיבלה הסברים אישיים ומפורטים.

אילו טיפולים את מעניקה בקליניקה שלך?

"אני מעניקה מגוון רחב מאוד של טיפולים קוסמטיים וטיפולי יופי בקליניקה: טיפולי פנים, הקפאת שומן, הסרות שיער בלייזר, אקנה, פיגמנטציה. בקליניקה שלי יש מכשיר לייזר הכי חדשני בעולם שעובד על גלי אור ומתאים גם לאזור הקרקפת. בנוסף אני מתמחה במיוחד בטיפולי נגעים, אקנה ובעיות עור בפנים. באמצעות המכשור המתקדם והשיטות הייחודיות אני מצליחה להגיע לתוצאות נהדרות בזמן קצר".

מה הייחודיות שלך?

"אני משתמשת בחומרים מעולים שנוסו בארץ ובעולם. זאת כמובן יחד עם המכשור הכי חדיש ומתקדם שיש. השילוב הזה מביא לתוצאות שלא ניתנות לדמיון. תוצאות יעילות מאוד ובזמן קצר, כל זאת הודות לחומרים ולמיכשור המתקדם ביותר".

מקצוענות היא שם המשחק בכל הנוגע ליופי וקוסמטיקה ואתן רוצות מישהי מוכשרת שתדע לטפל בכן. מונא עטאללה, היא בדיוק הקוסמטיקאית שחיפשתן ובפעם הבאה שאתן זקוקות לטיפול אסתטי, הרימו טלפון לקליניקה שלה ותקבעו תור.

0504214954

פייסבוק

בשיתוף Imperial Clinic Complex
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully