וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך לבית החלומות

בשיתוף מגי דוידוב

17.3.2021 / 8:01

בחרתם לשכור את שירותיו של מעצב פנים? אתם בדרך הנכונה. מעצבת הפנים מגי דוידוב מציידת אתכם בטיפים שהכי חשוב לדעת בפתחו של התהליך

מגי דוידוב. יח"צ,
מגי דוידוב/יח"צ

עיצוב הבית משפיע על איכות חיינו ועל רמת האושר שלנו. לכן, יותר ויותר אנשים משכילים להפקיד את המלאכה בידיו של בעל מקצוע - מעצב פנים. אך עם כוח גדול באה אחריות גדולה; תהליך תכנון ועיצוב הבית הוא תהליך מורכב ומאתגר, שגם בתור לקוחות, עלינו להתכונן אליו כראוי.

מגי דוידוב, אדריכלית ובעלת המשרד לעיצוב פנים DAV interior Design בראשון לציון, מלווה לקוחות פרטיים ועסקיים החל משלב הפנטזיה ועד פיקוח על בעלי המקצוע. בתור מי שעיצבה וליוותה בהצלחה אינספור פרויקטים פרטיים וציבוריים, החל מבתי מגורים ועד מגוון סוגי עסקים, היא מומחית בהפיכת החלומות שלכם למציאות.

עיצוב של מגי דוידוב. אמיר ארליך,
עיצוב של מגי דוידוב/אמיר ארליך

כעת, היא מעשירה אותנו בתובנות שצברה במהלך הדרך, וכדאי שתדעו בפתחו של תהליך עם מעצב פנים. אלו העצות שיקלו עליכם את תהליך העיצוב וישפרו את התוצאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

סמכו על מעצב הפנים

"מעצב הפנים הוא המנצח של פרויקט עיצוב הבית שלכם. אין זה אומר שדעתכם אינה חשובה, בדיוק להיפך, חלק גדול ממלאכתו היא להבין לעומק את השאיפות והצרכים האישיים שלכם ולשלב אותם מתוך נקודת מבט מקצועית, שמביטה על הפרויקט ממעוף הציפור. כדי לעשות זאת בהצלחה, חסכו בדעות נוספות מדודים ודודות, או בעלי מקצוע נלווים כמו קבלן שיפוצים. העובדה שהוא בעל מקצוע מבצע ואילו המעצב בעל מקצוע מתכנן, לא אומרת שהוא יודע יותר טוב מה הכי נכון עבורכם.

"כדי להגיע לתוצאה לשביעות רצונם של הלקוחות, אני יושבת לא פחות מ-3 שעות ומתחקרת אותם: מה האישה רוצה, מה הגבר רוצה, מה הכללים בבית ואיך נראית ההתנהלות היומיומית לפרטי פרטים, למשל שהם אוהבים לאפסן מוצרים יבשים במגירה ולא במדף חשוף. כנראה שאף אחד לא מקפיד לראות את התמונה בכללותה כמו מעצב הפנים, לכן כדאי שתפנו לו את כיסא הנהג ותתרווחו בנוחות בספסל האחורי".

עיצוב של מגי דוידוב. אמיר ארליך,
עיצוב של מגי דוידוב/אמיר ארליך

האיזון בין יופי לפרקטיקה

"רוב האנשים נעזרים בשירותיו של מעצב הפנים כדי לקבל חלל מעוצב שקולע לטעמם, וזה מה שעומד לנגד עיניהם בתהליך. אולם תפקידי כמעצבת פנים הוא לשקלל את כל המשתנים מעבר ליופי ואסתטיקה. הקונספט העיצובי שלי בא לידי ביטוי בקו מודרני, ומתאפיין בשילוב בין סגנונות של ישן לבין חדש תוך הקפדה על נוחות, פרקטיות, וחיבור מלא למטרות הלקוח וייעוד החלל המעוצב.

"תפקידו של מעצב הפנים הוא לעצב בצורה פרקטית כך שהחלל יענה על כל הצרכים היומיומיים שלכם. ככל שיש יותר נפשות בבית, כך יש יותר צרכים להתחשב בהם ולשלב ביניהם, לכן אצל משפחות, הדגש על הנוחות חשוב כפליים. כמעצבת תפקידי למנוע טעויות שנבחרות מתוך התמקדות ביופי על חשבון הנוחות. דוגמה עכשווית הם ברזים שחורים במקלחונים. זה טרנד שכולם משלבים בתקופה האחרונה, אך לא מבינים את ההשלכות - הברזים במהרה מאבדים את המראה החדש שלהם, ולא משנה כמה תנקו, זה לא יעזור.

"דוגמה נוספת היא זוגות שמבקשים מיטה ענקית בחדר השינה ולא לוקחים בחשבון שהיא לא תותיר מקום לעבור במרחב בצורה מרווחת ונוחה, ואני שם כדי להסב את תשומת ליבם לכך. מעצב הפנים מסייע לכם לבצע בחירות שהן גם יפות וגם פרקטיות, כך שהעיצוב לא יכביד על אורח החיים שלכם אלא להיפך - יקל עליכם".

עיצוב של מגי דוידוב. אמיר ארליך,
עיצוב של מגי דוידוב/אמיר ארליך

מילת הקסם: סבלנות

"עיצוב חלל היא משוואה בעלת משתנים רבים. לכן, עלינו להבין מראש שתכנון הבית הוא תהליך שעלינו להקדיש לו את הסבלנות הנדרשת ואת מלוא הזמן. לעיתים לקוחות ממהרים להבין איך דברים ייראו ומבקשים פתרונות מידיים, הם להוטים ובצדק! מדובר בתהליך מאוד מרגש. אולם מעצב טוב לא מספק פתרונות בשלוף. מעבר לתחקיר מעמיק על השימושים של כל חלל ומחשבה על איך הוא יעבוד, נדרש גם תכנון שיתחשב בצרכים הללו מול הרצונות שלכם.

"כל פרויקט הוא פאזל המורכב חלקים אחרים: לפעמים מדובר במשפחה ולפעמים בזוג צעיר שמתכנן להביא ילדים בשנים הקרובות, כך שצריך לקחת בחשבון גם תכנונים עתידיים. לתכנן בלי להתחשב בכל המשתנים הללו זו פשוט שגיאה מקצועית, ומי שישלם את המחיר יהיה הלקוח, שיקבל תוצאה שלא מתאימה לו. הסקיצה שאתם מקבלים ממעצב צריכה להיות כמו בגד חדש שנתפר עבורכם אישית. התאזרו בסבלנות במהלך התהליך כדי שהוא ישב עליכם בול!"

מגי דוידוב, DAV interior Design

054-3111359

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף מגי דוידוב
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully