וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

cakes and more - עיצוב מדהים וקינוח טעים

בשיתוף cakes and more

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 15:21

מי מאיתנו לא אוהב קינוחים? הכירו את אומימה בשיר קזל, שהחלה כעסק ביתי של מתוקים בעבודת יד, ואט אט עשתה לעצמה שם בכל אזור הצפון. היום היא בעלת בית הקפה cakes and more בכפר מעאר

cakes and more/אולפן הנבחרים

הכירו את אומימה בשיר קזל, בעלת בית הקפה Cakes and more בכפר מעאר. לאחר שסיימה לימודי קונדיטוריה במכללת חיפה ובישול בבית הספר רימונים בטבריה החלה כעסק ביתי של קינוחים בעבודת יד שלאט לאט תפס תאוצה בסביבה הקרובה שלה ועד מהרה עשתה לעצמה שם בקרב האזור. בתמיכת בעלה פתחה את בית הקפה שלה שם היא מציעה את הקינוחים לצד ארוחות דרוזיות מסורתיות ומנות מודרניות.

מה ניתן למצוא בתפריט שלך?

"בתפריט המגוון של בית הקפה ניתן למצוא מנות רבות כגון סלטים, ארוחות בוקר, מאפים, קינוחים, ארוחות בוקר ועוד. כל המאכלים במקום מוכנים בעבודת יד על ידי והצוות המסייע, אף מוצר לא מגיע קנוי, הכל טרי מידי יום. בימים אלו משיקים תפריט חדשני ומתחלף במנות דרוזיות אסליות: מגדרה, מקלובה, עלי גפן פריקה ועוד".

מהי הייחודיות שלך?

"אנחנו משקיעים באוכל, עושים אותו מתוך אהבה - כשנכנסים אנשים לעסק אני מחייכת ויש מצב רוח, מזה אני שואבת את הסיפוק שלי. בתקופת הקורונה יצאנו בקונספט חדשני של משלוחי האוכל ובמיוחד ארוחות הבוקר מבית הקפה ישירות אל הצימרים הסמוכים".

אם גם לכם יש חשק לקינוחים ברמה אחרת, ולעוד מנות מפתיעות, הגיעו לכפר מעאר לבית הקפה של אומימה, לא תתחרטו, מילה שלנו.

0503322397

בשיתוף cakes and more
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully