וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים לגור בארמון? הכירו את רשא יאסין

בשיתוף רשא יאסין

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 14:24

רוצים שהבית שלכם יראה כמו ארמון? רשא יאסין, היא הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים המתמחה בעיצוב בתי יוקרה והיא תנסה להגשים לכם את החלום

רשא יאסין, הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים/אולפן הנבחרים

הכירו את רשא יאסין, מעצבת פנים המתמחה בעיצוב בתי יוקרה ו''ארמונות''. היא עוסקת בתחום מעל ל-25 שנה. התחילה כשכירה לאחר שסיימה את לימודיה ולאחר שהתמקצעה פתחה חברת עיצוב פנים משלה בה היא מתמחה בעיצוב בתי יוקרה.

ספרי לנו באילו בתים את מתמחה?

"אני מתמחה בעיצוב בתי יוקרה וארמונות: ''ארמון'' הוא בית מעל 500 מ''ר בנוי. מרגישה שבחללים רחבי היקף אני יכולה להביא את עצמי לידי ביטוי ואוהבת לעצב בתים יוקרתיים שמאפשרים להפליג עם הדמיון וליצור תוצאה מושלמת. הסגנון העיצובי שלי מאופיין בסגנון ''רנסנס'' אירופאי עתיק, עיצוב קלאסי בשילוב חפצי אומנות וחיפויי אבן".

מהי הייחודיות שלך?

"הייחודיות שלי זה האומץ והתעוזה שאני מפגינה בעיצוב - לא חוששת לערבב סגנונות שונים, להשתמש בצבעים עזים ובאלמנטים ייחודיים שלא ניתן לראות במקומות אחרים. אני מייבאת את הפריטים המעוצבים והיוקרתיים שאני מעצבת איתם מחו''ל, על מנת להוזיל עלויות עבור הלקוחות. ניתן לומר שאני 'שוחה נגד הזרם' - לא מקובעת לפי טרנדים עיצוביים שמקובלים בשוק אלא רואה מה כולם עושים ועושה ההפך, חושבת על הטרנד הבא בעולם העיצוב ומבצעת אותו באמצעות הדמיון המפותח".

לסגנון עיצוב כזה מיוחד לא נחשפים כל יום. אם אתם זקוקים ל הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים, צרו קשר עם רשא יאסין.


0546765919

אתר

בשיתוף רשא יאסין
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully