וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב התכשיטים שהופך חלומות למציאות

בשיתוף Mosh jewelry

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 14:24

Mosh Jewelry הוא סטודיו בוטיק לעיצוב תכשיטים יוצאי דופן בעיצוב אישי. מאחורי ההצלחה עומדים האב, עפר יצחקוב, אחד מיצרני היהלומים הוותיקים בענף, והבן מוש, כישרון עולה בתחום עיצוב תכשיטים

Mosh jewelry studio. אלכסנדר קוז׳רנקו,
Mosh jewelry studio/אלכסנדר קוז׳רנקו

עולם היהלומים תמיד משך את משה (מוש) יצחקוב בן ה-32, ככה זה כשאתה בן לאחד מיצרני היהלומים הוותיקים בענף, למעלה מ-30 שנה. כבר בתור ילד גילה מוש כשרון לציור, פיסול ואמנות. האב עפר יצחקוב זיהה את הכישרון והפוטנציאל, ורתם את מוש לעסק המשפחתי ישר עם שחרורו מהצבא.

הסטודיו של יצחקוב ממוקם בבורסה לתכשיטים ברמת גן, שמתפקד גם כשואו רום בו מוצג מלאי מצומצם של תכשיטי היוקרה והאבנים של העסק. חלוקת העבודה בין האב והבן ברורה: האב אחראי על ניהול העסק, רכישת חומרי הגלם, היהלומים והזהב ואילו מוש אחראי על הצד העיצובי של התכשיט.

מוש מתמחה בעיצוב תכשיטים ייחודיים בהזמנה אישית, ואת הידע הנרחב שמאפשר לו להגשים לכל אחד ואחת את הפנטזיה האישית שלהן, הוא רכש מהמעצבים הגדולים בתחום.

האקס פקטור של מוש הוא חוש אסתטי מפותח ושונה בנוף, בזכותו מייצר תכשיטים מיוחדים ומלאי סטייל. לצד זאת, הדברים שהופכים אותו לאחד המעצבים הבולטים בתחום, הם תשומת הלב והמסירות שהוא משקיע לאורך תהליך העיצוב שנעשה בהרמוניה עם הלקוחות.

וידאו: Aviv Tishler Hagar Amibar Nadav Doron

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

One man show

היתרון של מוש שהוא גם בונה את המודל, המעצב והצורף: "אני משרטט עם הלקוח את המודל ולאחר שהלקוח מאשר, אני עושה את כל עבודת הצורפות. מעצבים אחרים הם רק הפנים והשם של המותג, ובדרך כלל שולחים את העבודה לצורף אחר. אני אחראי על כל התהליך על העיצוב, מתחילתו עד סופו".

אפילו האב עפר נעזר בשירותיו של מוש. לרגל גיל 50 עפר החליט להציע שוב נישואין לאשתו, לפי הספר. באירוע רב משתתפים הוא שלף טבעת שכמובן עוצבה ויוצרה על ידי מוש.

Mosh jewelry studio. אלכסנדר קוז׳רנקו,
Mosh jewelry studio/אלכסנדר קוז׳רנקו

טבעת אירוסין בעיצוב ובהתאמה מדויקת עבורך

בזכות העובדה שמוש לא רק מעצב, אלא גם זה שעובד על התכשיט בידיים שלו, אחד מתחומי ההתמחות שלו היא לסייע ולייעץ לגברים בבחירת טבעת אירוסין, בהתאם לטעם האישי, התקציב והסגנון של האישה.

"המטרה שלי להפוך חלום למציאות", מספר מוש, "בדרך כלל הגבר מגיע עם רשימת מכולת של החברה או אימה, מצייר תמונה מסוימת של חלום שהוא רוצה להגשים. אני מכווין אותו למה שבאמת רלוונטי עבורו ועבור האישה, כבעל מקצוע שהוא איש מלאכה, ולא רק כמעצב. למשל, אני יודע להתאים את הרמת הניקיון הנכונה של היהלום, כך שהגבר יקלע בדיוק לטבעת שהאישה חולמת עליה, בלי לחרוג מהתקציב", מספר מוש.

ב mosh jewelry- מקפידים על חומרי הגלם האיכותיים ביותר, כך שאת יכולה להיות בטוחה במה שאת מקבלת. "החשיבות לעבוד עם חומרי הגלם הטובים ביותר הינה גדולה מאוד, אני לא מוכן להתפשר על איכות בשביל רווח", אומר מוש, "חשוב לדעת שלכל יהלום יש מחיר, אין חוכמות. אם מצאת מחיר זול של יהלום, יש סיבה לכך".

Mosh jewelry studio. אלכסנדר קוז׳רנקו,
Mosh jewelry studio/אלכסנדר קוז׳רנקו

לא עוד טבעת מקטלוג

לאחרונה נכנסה לעסק המשפחתי שיר, אשתו של מוש, שאחראית על כל נושא הרשתות החברתיות והשיווק באינסטגרם. היא מספרת לנו על פידבקים מלקוחות: "אנשים מגיעים אלינו מפה לאוזן, או יותר נכון מיד ליד. אישה שרואה את הטבעת של מוש על מישהי אחרת, ישר מבחינה בכך שיש בה משהו אחר, איזה טאץ' מיוחד. זו לא עוד טבעת מקטלוג, כל תכשיט מעוצב ומיוצר מתוך מחשבה על האישה שהולכת לענוד אותו".

מותג התכשיטים בולט בזכות מוש, מהצורפים הבודדים שמשלבים כשרון אומנותי יחד עם ידע מקצועי, וליווי מאביו עפר, אחד היהלומנים המנוסים בארץ. האכפתיות והסובלנות שהוא מגלה כלפי הלקוחות, ותשומת הלב שהוא משקיע בכל פרט קטן, מצביעות על כך שהעיסוק של מוש הוא הרבה יותר מביזנס עבורו. בקצה הדרך, יש מישהי שהולכת לענוד את התכשיט לשארית חייה.

Mosh jewelry studio - ז'בוטינסקי 1, מתחם הבורסה ברמת גן

להזמנות צרו קשר: 054-3979077, באינסטגרם ובפייסבוק.

בשיתוף Mosh jewelry
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully