וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבנתי שיש צורך עמוק להביא משחקים שיפתחו את המחשבה של הילדים ויוציאו אותם מהמסכים"

בשיתוף Marcello Toys

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 12:15

משבר הקורונה חידד לרנא פרח נג'ם בת ה-32 את הצורך במשחקים איכותיים לבנה הקטן, ולכן היא החליטה לפתוח חנות משחקים שתיתן מענה לכולם

מרסלו טויס. נארימאן סלימאן,
Marcello Toys/נארימאן סלימאן

Marcello Toys, שנמצאת בגוש חלב (ג'יש) ליד צפת, היא חנות צעצועים ומשחקי חשיבה לילדים ומבוגרים בגילאים שונים, שנפתחה בסוף שנת 2020. מעבר למשחקי חשיבה והתפתחות, החנות מציעה ספרים, מזכרות, פאזלים, כלי כתיבה ועוד.

מרסלו טויס. נארימאן סלימאן,
Marcello Toys/נארימאן סלימאן

חנות שנולדה מתוך משבר הקורונה

החנות, שנמצאת בבעלותה של רנא פרח נג'ם מגוש חלב, נפתחה באוקטובר בשנה שעברה, בזמן השיא של משבר הקורונה, מתוך צורך אמיתי של ההורים להעסיק את ילדיהם שבילו ימים ארוכים סגורים בבתים. מהמציאות הלא פשוטה, שבה ההורים חיפשו דרכים להעסיק את הילדים, נולד וצמח העסק, כשהחזון של רנא היה להביא משחקים לילדים באיכות וברמה גבוהה.

בחנות של רנא ניתן למצוא משחקים שמתאימים לכל ילד, בהתבסס על שלבי ההתפתחות השונים, ולדבריה טווח הגילאים הוא "מגיל 0 ועד 99". המשחקים מיובאים מחברות מוכרות ומותגי משחקים מחו"ל, והם עשויים מחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה.

בעקבות משבר הקורונה וההגבלות השונות, רנא פתחה מערך משלוחים לכל רחבי הארץ, וניתן להיכנס לרשתות החברתיות של החנות ולהזמין כל משחק מהחנות ועד לפתח הבית.

לאינסטגרם

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מרסלו טויס. נארימאן סלימאן,
Marcello Toys/נארימאן סלימאן

מהאקדמיה לחנות המשחקים

רנא בת ה-32, היא אמא לתינוק בן שנתיים, ובמהלך תקופת הסגר הבינה את הצורך של ההורים במשחקים איכותיים שיעסיקו ויפתחו את הילדים. בנוסף, בהיותה, בעלת השכלה אקדמית של תואר ראשון לגיל הרך והתפתחות הילד, מבינה רנא מקרוב את הצרכים והחשיבות של התפתחות הילדים. "מכיוון שיש לי רקע אקדמאי בתחום, הורים רבים היו פונים אליי להתייעצות, כדי להעסיק ולפתח כישרונות אצל הילדים שלהם", מספרת רנא.

במקביל, בתקופת הסגרים רכשה רנא צעצועים ומשחקים רבים מחו"ל עבור מרסלו, הבן הקטן שלה, שעל שמו נקראת החנות. "כולם סביבי היו שואלים אותי מאיפה אני מביאה את המשחקים המיוחדים האלה למרסלו, ובשלב מסוים הבנתי שיש ממש צורך עמוק להורים להביא משחקים אחרים שיפתחו את הילדים שלהם ושיוציאו אותם מהמסכים, וככה בעצם הגעתי להחלטה שאני פותחת חנות משחקים כזאת".

מרסלו טויס. נארימאן סלימאן,
Marcello Toys/נארימאן סלימאן

משחקים עם ערך מוסף

בחנות ניתן למצוא משחקים איכותיים לכל הגילאים וביניהם משחקי קופסא, משחקי חשיבה, ספרים לילדים ומבוגרים, כלי כתיבה, פאזלים, יומנים, קלפי השראה, ערכות ניסויים להעשרה בתחומי הפיזיקה, הכימיה והרובוטיקה, מתנות ועוד ועוד.

"אצלנו כל אחד יכול למצוא את מבוקשו. אפשר להיכנס לחנות, להתרשם ולהכיר אותנו", מספרת רנא. לרנא חשוב לציין שהיא לא רק מוכרת משחקים, אלא מבצעת התאמה לכל ילד וילד שמגיע לחנות: "אנחנו מתאימים את המשחק ליכולות, לצרכים ולכישרונות של הילד. חשוב לי לתת יחס אישי להורים ולהסביר להם בדיוק על המשחק שהם רוכשים, המשחק תמיד מלווה בהסבר נרחב על כל היכולות והכישורים שהוא מפתח אצל הילד".

לפייסבוק

בשיתוף Marcello Toys
  • עוד באותו נושא:
  • משחקים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully