וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"Pampas mood"- הופכים את החיים בבית לשמחים ונעימים יותר

בשיתוף Pampas mood

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 16:25

חושבים לשדרג את סביבת המגורים ולעצב מחדש את הבית? לאחרונה, ולקראת החגים, הרבה אנשים מחדשים את האווירה בחלל הבית, ומרעננים את הפינות השונות, בעזרת עיצוב. הכירו את Pampas mood, שמביאים אלינו את אחד הטרנדים החמים היום בעולם העיצוב וההום-סטיילינג

פמפס. לאה ישעיהו, סטודיו lioness,
פמפס/לאה ישעיהו, סטודיו lioness

בין סגר לסגר, כנראה שגם אתם מצאתם את עצמכם בשנה האחרונה מבלים יותר זמן בבית. ומה עושים כשנמצאים הרבה זמן בבית (חוץ מאוכל וקניות אונליין)? משדרגים את סביבת המגורים והעיצוב! הרבה פינות הפכו פתאום להיות משמעותיות, ואנשים מבינים שהיום, בעזרת עיצוב, אפשר לשנות ולרענן את האווירה בחלל הבית. הכירו את Pampas mood, שמביאים אלינו את אחד הטרנדים החמים היום בעולם העיצוב וההום-סטיילינג.

כמו בסיפורים הכי יפים, גם העסק הזה התחיל ממש במקרה. לינוי הייתה אמורה לעמוד מתחת לחופה בחודש אוגוסט האחרון, אבל אז הגיעה הקורונה ואילצה אותה ואת בן זוגה לשנות את התוכניות, ולדחות את החתונה. על פניו - נשמע ממש מבאס, אבל בסיפור הזה (ותסלחו לנו על הקלישאה שמיד תגיע) - הלימונים הפכו מהר מאוד ללימונדה, וביטול האירוע הביא אתו קונספט ייחודי, שהתפתח די מהר להיות עסק מצליח.

'פמפס מוד' מתמחים ביצירת זרים מעוצבים לחללים מגוונים כמו בתים פרטיים ומשרדים, וגם לאירועים שונים. בנוסף, מציעה חנות האונליין שלהם גם פריטי נוי משלימים לבית, בסגנון בוהו שיק.

פמפס. דנה אלקולומברי,
פמפס/דנה אלקולומברי

אז איך הכל קרה?

כאמור, די במקרה. כחלק מההכנות לחתונה, הוזמנו גם סידורי פרחים וצמחים יבשים לקישוט האולם והרחבה, ולאחר דחיית האירוע, נשארה הסחורה שהוזמנה עזובה וללא שימוש. בשלב מסוים, עלתה המחשבה לייצר מהסחורה זרים מעוצבים וסידורי פרחים יפים שאפשר יהיה למכור. לינוי מספרת שכל העיסוק בצמחים ובסידור שלהם במהלך ההכנות לחתונה, היה מאוד מרגש ומהנה עבורם, וגרם לה להתעמק בתחום, לקבל השראה, וללמוד לייצר זרים מעוצבים. משם, הדרך לרעיון לפתוח עסק, ולהתחיל למכור את הצמחים לאנשים שרוצים לעצב את הבית, היתה קצרה וברורה.

את העסק הקימה לינוי לאחר שעבדה מספר שנים בתחום ההיי-טק, ולמרות התנאים הטובים והמשרה המעניינת, היא בחרה לצאת לדרך חדשה ולאתגר את עצמה בתחום שהיה קרוב לליבה. "כל הדבר הזה כבש אותנו ברגע" היא מספרת, "החלטנו ללכת על זה די מהר, ולא ציפינו שהביקוש, ההיענות וההתלהבות יהיו כל כך גבוהים". לשמחתה, ההודעות ממשיכות להציף אותם, והם מצליחים לשמח עוד ועוד אנשים בתקופה המאתגרת הזו. "אנשים ממש מברכים אותנו ומספרים שהצמחים משדרגים את האווירה בבית, ומכניסים חום ותחושה נעימה ומלאה שיק" הרבה לקוחות גם מתקשים להאמין שכל היופי הזה טבעי ולא מלאכותי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פמפס. גל פורטנוי,
פמפס/גל פורטנוי

נעים להכיר - פמפס

לטובת מי מכם שעדיין לא יצא לו להכיר, מדובר בטרנד עולמי עיצובי שקשה להתעלם ממנו. בארצות הברית, הולנד, בריטניה, קנדה ואפילו באיראן, יש ביקוש גדול מאוד לצמחי הפמפס. בישראל פרץ הטרנד במהלך השנה האחרונה, ומיום ליום הלך והתחמם עד שנהיה אחד הבולטים והמובילים בעיצוב בסגנון בוהו-שיק בארץ.

כדי שלא תרגישו מחוץ לעניינים, ריכזנו לכם את רשימת סוגי הצמחים הבולטים:

פמפס קרמי וויט - צמח מרשים, גדול, ובעל תפרחת נוצה מרהיבה.

פמפס חום פלאפי - צמח נעים ונוצתי בגווני חום, המוסיף מראה בוהו אותנטי.

בייבי באני - צמח עדין וקליל במראה פונפון נוצתי, המגיע בגוונים שונים.

מיני פמפס - צמח נוצתי מאורך המגיע בצבעי חום, ורוד ולבן.

כותנה ייחודית - גבעול כותנה עם פקעות פתוחות, המעניק מראה טבעי וישראלי לחלל.

באתר האונליין של פמפס מוד, תוכלו למצוא את שאר סוגי הצמחים המיוחדים הקיימים, האמת? הופתענו לגלות שיש כל כך הרבה.

פמפס. פמפס מוד,
פמפס/פמפס מוד

איך זה עובד בעצם?

ביקשנו מלינוי לשתף אותנו בתהליך הכנת הזרים, והיא מספרת שמדובר בתהליך מורכב ומהנה בו-זמנית. "כל הצמחים הטבעיים שאנחנו עובדים איתם מיובאים מחו"ל, ועוברים תהליכי חיטוי, ניקוי, ובקרה של משרד החקלאות והמשרד להגנת הצומח. לאחר מכן, הצמחים עוברים תהליך שימור ויכולים לשרוד תקופה ארוכה ללא צורך בהשקעה נוספת של זמן או מאמץ. אנחנו למעשה יוצרים זרים מצמחים טבעיים ויבשים, בהתאם לבקשת הלקוח. הרבה פעמים מדובר בזרים חדשים לגמרי, שמורכבים על בסיס רעיונות שעלו בדמיונם של הלקוחות שלנו.

"כל סידור מיוצר באופן אישי, מהבסיס, ויש לו את האופי הייחודי שלו. בחנות האונליין אפשר לראות את מגוון הזרים והעיצובים, וכמובן להזמין את הזר הייחודי והאישי שיורכב במיוחד עבורכם. את ההזמנות תוכלו לקבל ישירות הביתה באמצעות משלוח, או באיסוף אישי מהסטודיו בחדרה או בקריית טבעון".

מה העקרון המרכזי שמוביל את הצוות בעשייה?

"מעל לכל נמצאים הלקוחות" היא מציינת. "הכי חשוב לנו לתת שירות איכותי, מהיר, וכזה שעונה לדרישות הלקוח. רוב הלקוחות מתחילים מהזמנה אחת, ומהר מאוד חוזרים ומזמינים זר נוסף עם ואזה כמעט לכל פינה בבית. בחנות האונליין תמצאו מגוון אפשרויות לבחירה, בטווח מחירים רחב מאוד, המתאים לכל כיס. כל אחד יכול לרענן ולעצב את הבית, בהתאם לתקציב האישי שלו".

בעמוד האינסטגרם של העסק, מוצגות תמונות יפהפיות שצילמו לקוחות בביתם. נראה שהזרים מצליחים להוסיף אווירה וטאץ' של סטייל ייחודי, לפינות השונות בבית, ומשתלבים בצורה הרמונית עם הסגנון האישי של כל אחד ואחד.

פמפס. פמפס מוד,
פמפס/פמפס מוד

מה הכי משמח אותך בעסק?

"מה שהכי ממלא אותי למען האמת, הוא, העובדה שאנחנו מצליחים לשמח אנשים. הרבה אנשים חיפשו דרך להנעים את התקופה הארוכה בבית, ולהרגיש יותר קלילות וחיוביות. ובזכות העסק שלנו, אנחנו מצליחים להביא את זה אל הבתים שלהם. זאת באמת הסיבה שאני מתחילה כל יום עבודה בחיוך ענק" היא מוסיפה, בחיוך. "בתקופה האחרונה והמאתגרת הזאת, גילינו, שהדברים הקטנים והפשוטים, הם אלה שגורמים לאנשים להרגיש טוב יותר בבית".

לסיכום

במבט אל העתיד, מבחינתה של לינוי, השמיים הם הגבול. בתקופה הקרובה הצוות יתמקד ביצירת סידורי זרים חדשים שיופיעו בחנות האונליין, ולאט לאט יתווספו עוד אביזרי נוי משלימים שיתאימו לאווירה ולסגנון. החל מחודש מאי הקרוב, יתחילו להציע גם חבילות עיצוב לאירועים. בין לבין, מגיעות גם פניות מחו"ל, ומי יודע, אולי זה יהיה הצעד הבא לשאוף אליו.

לינוי מספרת שאנשים מתלהבים מהמוצרים של פמפס מוד כי הם מאפשרים להם להרגיש קרובים לטבע, גם כשהם נמצאים בתוך הבית, וכי הם מביאים איתם תחושת אושר בלתי מוסברת. וכל זה ללא מאמץ, השקיה, השקעה, או אכזבה מיותרת (בואו, למי מכם לא יצא להרוג צמח או שניים מתישהו בחיים).

"הכי חשוב לנו להמשיך לשמח אנשים" היא מסכמת "ההזדמנות שלנו לעזור לאנשים לשפר את האווירה בבית, היא הכיף הכי גדול מבחינתנו".

"Pampas mood" צמחים טבעיים יבשים לקישוט ועיצוב הבית

ניתן לבצע איסוף מהסטודיו בחדרה / קריית טבעון.

טלפון להזמנות: 050-545-5424

חנות האונליין להזמנות

עמוד האינסטגרם

דף הפייסבוק

בשיתוף Pampas mood
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully