וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק אל תקראו לו ד"ר: הרופא האסתטי שהביא את LA לתל אביב

בשיתוף The Clinic

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 9:41

ד"ר אמיר, סליחה מושיקו, הוא הרופא הכי לא שגרתי שתפגשו. בקליניקה שלו הוא מחבר טיפולים אסתטיים עם אומנית קעקועים ועמדת די ג'יי. אה כן, והכל מתועד לייב באינסטגרם

The Clinic. שגיא רומנו ואינה ליבשיץ,
The Clinic/שגיא רומנו ואינה ליבשיץ

לד"ר משה אמיר יש בקשה אחת איתה הוא מתחיל כל שיחה או פגישה - שלא תקראו לו דוקטור. "נעים מאוד, מושיקו", הוא מבקש כבר בשיחה בינינו בטלפון. הוא מקפיד על זה גם עם הלקוחות. כמה רגעים איתו מספיקים כדי להבין שלא מדובר ברופא סטנדרטי. גם הסיפור שלו כזה. מושיקו תמיד הלך בדרך שלו. מהילדות בפרדס כץ ועד הקליניקה לרפואה אסתטית שפתח בתל אביב, הוא עבר לא מעט שלבים. אימן ג'ודו, שירת בקבע, עבד במשרד הביטחון, שקל קריירה באדריכלות, למד בפקולטה לרפואה וכירורגיה באוניברסיטת בולוניה ורגע לפני שסיים את ההתמחות ברפואת עיניים, החליט ללכת לכיוון אחר.

"הבנתי שאני בכלל בקטע של יצירה, חשבו שאני משוגע", הוא מודה. מסלול לא שגרתי לאדם לא שגרתי. מושיקו רואה בעצמו אמן ולכן החליט לשלב בין התשוקה ליצירה ולאמנות לידע הרפואי שרכש. כך נכנס לעולם האסתטיקה. אחרי שהרגיש בו מספיק בנוח, הוא החליט לתת גם לו את הטוויסט של מושיקו. הקליניקה שלו לרפואה אסתטית ואמנות הקעקוע היא כנראה הדבר הכי רחוק מקליניקה רפואית שאתם יכולים לדמיין.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
The Clinic. שגיא רומנו ואינה ליבשיץ,
The Clinic/שגיא רומנו ואינה ליבשיץ

כן, קראתם נכון. קעקועים וטיפולים רפואיים באותה קליניקה. מה הקשר ביניהם? אמנות. החיבור בין מושיקו לאומנית הקעקועים ויקטוריה יצר מקום שנותן פתרון למי שרוצה ליצור את הגרסה הטובה יותר שלו. בטח לא יפתיע אתכם שבקליניקה אין מוזיקת מעליות משמימה או טלוויזיות שפתוחות על ערוץ מסחרי, אלא עמדת די ג'יי שמעצימה את החוויה הלא שגרתית. כל אלו יחד יוצרים וייב מטורף של חו"ל. אל איי בתל אביב.

מושיקו מבצע את כל טיפולי הרפואה האסתטית - שפתיים, בוטוקס, הזרקות וטיפולים לאיכות העור. הרעיון שלה היה לנטרל את אווירת הטיפול הרפואי. "כשמטופלת חושבת על הרגע שבו תגיע לקליניקה, היא מדמיינת רופא, שקט ומתח. אף אחד לא אוהב טיפול רפואי. הפכנו את זה למה שזה אמור להיות - כיף, חוויה, שירות וכמובן תוצאות ברמה הכי גבוהה שיש".

The Clinic. שגיא רומנו ואינה ליבשיץ,
The Clinic/שגיא רומנו ואינה ליבשיץ

חלק מהחוויה שמציע ד"ר אמיר היא תיעוד בלתי פוסק בעמוד האינסטגרם שלו שעומד על כעשרת אלפים עוקבים. כמו ב"אח הגדול" הכל מתועד בלייב. מתלבטת לגבי הטיפול? מחפשת המלצות? רוצה לדעת שאת לוקחת את ההחלטה הנכונה? שימי עוקב ותוכלי להרגיש כאילו את נמצאת בקליניקה. לקלוט לבד את הווייב ולראות בדיוק מה קורה בכל שלב.

The Clinic. שגיא רומנו ואינה ליבשיץ,
The Clinic/שגיא רומנו ואינה ליבשיץ

"כן, אני יודע שזה חריג ואני חריג עד הסוף", אומר מושיקו. מבחינתו, ב-2020 שיתוף ברשתות החברתיות זה חלק בלתי נפרד מהאמנות שלו וכמו שכבר הבנתם, הוא אוהב לעשות את הדברים בדרך המיוחדת שלו שהיא אנטיתזה לכל מה שאתם מצפים מרופא. "אני עושה מה שמרגיש לי באותו רגע וחלק מהחוויה בעיניי זה להראות את כל מה שקורה כמובן בתיאום ובאישור כל לקוח. זה השירות שלנו".

לעמוד האינסטגרם הייחודי של ד"ר אמיר

לאתר הרשמי של ד"ר אמיר

בשיתוף The Clinic
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully