וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריה דוידוביץ עיצוב פנים - כי על מעצבת פנים צריך לסמוך בעיניים עצומות

בשיתוף מוריה דוידוביץ

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 16:30

עיצוב בית לא מתבצע בזמן קצר, על אחת כמה וכמה כאשר הבית נבנה מהיסוד או כאשר מדובר על דירות קבלן. כדי לצאת לדרך הזו חשוב לקבל ליווי ממעצבת פנים שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות, ואנו - ב"נבחרים", מאמינים שמצאנו מעצבת כזו

מוריה דוידוביץ. ארז חיים,
מוריה דוידוביץ/ארז חיים

אנו שמחים להכיר לכם את מוריה דוידוביץ - מעצבת פנים מנוסה שמביאה עימה הרבה אנרגיות טובות, ידע ויצירתיות.

פתיחת העסק העצמאי - הולכת עם החלום

מוריה דוידוביץ נמצאת כבר 12 שנים בתעשיית עיצוב הפנים. היא הוכשרה כהנדסאית אדריכלות, מעצבת פנים והום סטיילינג. מוריה החלה את דרכה כשכירה בחברות מטבחים ובמקביל לעבודה זו היא פתחה עסק עצמאי. לפני שנתיים היא החליטה להתמקד בעסק העצמאי שלה ולהיות מעצבת פנים עצמאית באופן מלא.

"תמיד בער בי הרצון להיות עצמאית. לאחר שהבשלתי ובניתי משפחה החלטתי שזה הזמן לצאת לדרך חדשה, לתפוס אומץ וללכת עם החלום שלי. חיכיתי עד שצברתי ניסיון וידע כדי שאוכל לעשות את הצעד כשאני סומכת על עצמי", אומרת מוריה.

עיצוב של מוריה דוידוביץ. סטודיו רותם מאור מויאל,
עיצוב של מוריה דוידוביץ/סטודיו רותם מאור מויאל

מגוון נרחב של פרויקטים - התאמה לתקציבים ולצרכים

מוריה מספקת את שירותיה בעיקר ללקוחות פרטיים שבונים בית למגורים, לבעלי וילות, לאנשים שרוכשים דירות מקבלן, ובנוסף, לבעלי דירות קטנות ולבעלי משרדים. מוריה מלווה את הלקוחות לאורך כל התהליך, לדבריה: "יש לי פרויקטים ביישובים בצפון הארץ ובחיפה. אפשר לומר שעיקר העבודה היא מקריית שמונה עד חדרה. רבים מהפרויקטים הם בתים פרטיים, וילות מושקעות עם בריכות ופינוקים ועסקים פרטיים."

מוריה מספרת שהיא מתאימה את עצמה לתקציב של כל לקוח. מיד בהתחלה היא עורכת שיחה ראשונית להבנת הצרכים ובחינת התאמה בין הלקוח ובינה. היא מקפידה להיפגש עם כל לקוח ובמהלך הפגישה, לאחר שהיא מבינה מהם צרכיו, היא נותנת לו הצעת מחיר.

עיצוב של מוריה דוידוביץ. סטודיו רותם מאור מויאל,
עיצוב של מוריה דוידוביץ/סטודיו רותם מאור מויאל

"הדבר החשוב ביותר הוא החיבור ללקוחות"

מוריה מדגישה שהדבר החשוב ביותר עבורה הוא החיבור ללקוחות שלה, לדבריה: "בלי חיבור לא ניתן להתקדם ולהצליח, כי רק כשיש כימיה יכולים לצאת דברים טובים. כדי לעצב בית יש לעבור דרך ארוכה, בין אם מדובר על בנייה פרטית או קניית דירה מקבלן, התהליך לוקח חודשים ארוכים ולעיתים שנים. ללא אמון לא ניתן להצליח בתהליך הזה. אני נמצאת עם הלקוחות שלי הרבה זמן והחיבור הוא הנוסחה להצלחה".

עיצוב של מוריה דוידוביץ. סטודיו רותם מאור מויאל,
עיצוב של מוריה דוידוביץ/סטודיו רותם מאור מויאל

סגנון מודרני עם אלמנטים חמים

כשבוחנים את התמונות של העיצובים, ניתן לראות כי מוריה מעצבת בעיקר בסגנון מודרני, חם ונקי. "אני משלבת בין סגנונות ואפשר לראות בעיצובים שלי נגיעות תעשייתיות, אלמנטים חמים, שימוש רב באור טבעי ושילובים בין חומרים תוך כדי יצירת הרמוניה עדינה ומוצלחת", היא אומרת, ומוסיפה: "כמובן שאני מתאימה את עצמי לסגנון של הלקוח ולצרכים שלו וחושבת כל הזמן על השילוב הנכון בין פרקטיות ויופי - שיהיה גם נוח ולא רק מעוצב. אני לא חושבת שפרקטיות צריכה לבוא על חשבון יופי ותמיד שואפת לייצר את האיזון בין השניים".

האנרגיות של מוריה

מוריה מגיעה אל העבודה עם הרבה אנרגיות. היא אדם חיובי מאוד ומתחברת לאנשים במהירות. כמו כן, היא מאסטרית במתן פתרונות יצירתיים, מתקתקת עניינים ויודעת לספק מענה גם ללקוחות בעלי תקציב מוגבל. לדבריה: "אני אדם שמח, אנרגטי ואסרטיבי מאוד - גם מול הלקוחות וגם מול בעלי המקצוע. אני עוזרת ללקוחות שלי לסגור פינות, לא להתלבט הרבה וחוסכת להם כאבי ראש.

"אני יודעת כמה קל ללכת לאיבוד בתוך ים ההחלטות שיש לקבל. לסובבים אותנו יש הרבה דעות - הבעל אומר משהו, האשה חושבת אחרת, הדודה מציעה משהו שונה - לפעמים מאוד קשה לקבל החלטות. אני חושבת שמעצבת טובה יודעת להכיל ולדייק את הדברים, כך שהיא מקלה על הלקוחות בלקיחת ההחלטות הקשות.

"בנוסף, אני מציעה ללקוחות שירות הדמיות, המאפשר להם לראות את התוצאה הסופית. זה מאוד עוזר להם ומרגיע אותם, כך הם יודעים לקראת מה הם הולכים ואנו יוצאים לפגישות מוכנים.
כמו כן, אני מאוד זמינה ללקוחות שלי ואם למשל אני רואה שאין לי את הזמן הדרוש עבורם אני אומרת להם שכדאי לדחות את התחלת העבודה לעוד חודש או חודשיים. אני מאוד כנה. חשוב לי להיות שם בשביל הלקוחות שלי".

מוריה דוידוביץ היא מעצבת פנים מוכשרת ומקצועית, יצירתית ואמינה, אחת שאפשר לסמוך עליה, אז אם אתם מעוניינים להתחיל דרך חדשה עם אנרגיות טובות, אתם מוזמנים לפנות אליה ולקבל שירות אמין וליווי לאורך כל הדרך.

עיצוב של מוריה דוידוביץ. ארז חיים,
עיצוב של מוריה דוידוביץ/ארז חיים

המלצות

מוריה אהובתי היקרה

אלופת עולם, אחת ויחידה ??

תודה, תודה, תודה על בית מהחלומות!! ???

מהרגע שבו הכרנו אותך, ידענו שאת האחת בשבילנו.

ידעת לתכנן ולעצב עבורנו במקצועיות חסרת פשרות, בכישרון, ביצירתיות, בהתאמה מדויקת לצרכים שלנו, בליווי צמוד אישי ויומיומי, תמיד זמינה לכל שאלה והתלבטות.

ומעבר לפן המקצועי, את אדם מדהים לא פחות. מקסימה, נעימה, אנרגתית וכיפית.

תענוג גדול לעבוד איתך ולבלות במחיצתך ובהחלט כבר מזמן הפכנו ליותר ???

תודה שסבלת את התקפי ההורמונים שלי ?

ושתמיד היית שם לכל דבר, הרבה מעבר למה שהיית צריכה ואני אוהבת אותך! ❤️❤️❤️

אז מומלצת בחום - ללא שום ספק!!!

אין מה להתלבט ולא לחשוב פעמיים, כל מי שיבחר לעבוד איתך, פשוט יזכה ???

מירב שוורצמן

ממליצה לכם בחום על מוריה לתכנון ועיצוב הבית שלכם פשוט כי היא מביאה גם וגם.

מצד אחד את המקצוענות והסטייל ובמקביל את הגישה הנכונה וההבנה האמיתית לאיך לגרום לבית להיות גם וגם. גם יפה וגם נוח, גם חלומי וגם נעים...?

להמלצה מצרפת את שלל בעלי המקצוע שנהנו ופירגנו לתכנון וההכוונה של מעצבת הפנים שלנו.

שני אלימלך

אישיות מדהימה בשילוב כשרון מקצועית משקיענית ולא פחות חשוב קשובה לרצון הלקוח ועושה הכל מהלב

תמר כהן

לעמוד הפייסבוק

לאתר הבית

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף מוריה דוידוביץ
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully