וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו שחר של יום חדש

בשיתוף זיו שחר

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 9:33

אירוע משמעותי שעיצב את חייו גרם לזיו שחר, להפוך למומחה ב-NLP והתפתחות אישית. היום, הוא מספר לנו על המקרה ואיך הוא בחר לסייע לאנשים אחרים

זיו שחר/אולפן הנבחרים

הכירו את זיו שחר, מומחה לNLP ולהתפתחות אישית. עם שחרורו מהצבא הציפייה מהמשפחה הייתה שהוא ישתלב בעסק המשפחתי בענף הבניין. הוא התחיל ללמוד הנדסאות במטרה להשתלב בעסק אך הבין מהר מאוד כי המקצוע הזה כלל לא בשבילו. האירוע המשמעותי שעיצב אותו היה כשהזמינו אותו להופיע בפני המון אנשים על שירותו הצבאי ביחידת ''אגוז'', הוא נתקף בפחד קהל משתק ולאחר שלקח מספר קורסים בהתפתחות אישית שסייעו לו להתמודד עם הפחד הוא הבין את הכוח שיש לתחום הזה והחליט להתמקצע בו במטרה לסייע לאנשים אחרים.

ספר לנו על הקורס שלך - "תפסיקו לשרוד ותתחילו לחיות" ?

"בקורס אני מלמד כיצד להיות בטוחים, מאושרים, מוגשמים, אוהבים ומצליחים. אני דואג למחוק כל אמונה הרסנית ומחשבה שלילית שמונעות לחיות את החיים במלוא הפוטנציאל. הקורס משלב טכניקות NLP מקצועיות וכלים פסיכולוגיים שמשנים את התפיסה והגישה כלפי החיים".

איך הלימוד עזר לך להשפיע על אחרים?

"בזכות לימוד ההתפתחות האישית, הפכתי מבחור ביישן לאחד שמופיע בערבי סטנד אפ מול מאות אנשים בכל ערב. הניסיון האישי שלי מאפשר להבין היטב מה אנשים במצבי מרגישים ולסייע להם באמצעות הכלים השונים שרכשתי וסייעו לי להתגבר על הקושי. כיום אני מלווה אנשים בהתפתחות אישית בשיטות שונות ובעיקר ב-NLP בדרך אל ההצלחה".

מה הייחודיות שלך?

"הגישה שלי שונה לחלוטין ממנטורים אחרים, אני דוגל בכך שקודם כל צריך להוביל את האדם להיות שמח ומאושר, ולאחר מכן להתמקד בתוצאות - ברגע שמשוחררים מהלחץ להצליח, התוצאות יגיעו".

כמו שהבנתם שינוי זה עניין של רצון. אני מאמינה שמי שאכן רוצה לעשות שינוי יפנה למומחה בתחום וזהו ללא ספק זיו שחר.


053-538-8501

זמין גם בוואטסאפ

אתר

חפשו "zivshahar" באינסטגרם

בשיתוף זיו שחר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully