וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנפרוטק - פתרונות הצללה לקיץ ולחורף

בשיתוף סנפרוטק

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 11:03

הבית שלכם סובל מגשם בחורף ושמש בקיץ? מעתה יש פתרון פשוט. סנפרוטק, יצרנית ויבואנית של מוצרי הצללה המתאימים לכל העונות. הצטרפו אלינו לראיון בנושא עם בעלי החברה, אלי רגונס

סנפרוטק, פתרונות הצללה/אולפן הנבחרים

הכירו את סנפרוטק, יצרנית ויבואנית של מוצרי הצללה ומערכות חשמליות המתאימות לקיץ ולחורף. בעלי החברה הוא אלי רגונס, והוא איתנו בראיון מעניין בנושא.

אילו פתרונות הצללה אתם מספקים בחברה?

"אנחנו מספקים את כל פתרונות ההצללה. סוככי בד ואלומיניום שנפתחים ונסגרים המיועדים לבית ולגינה. פרגולות אלומיניום שנפתחות ונסגרות המיועדות לקיץ ולחורף. אנחנו עובדים עם פרגולות אלומיניום, זה מוצר עדיף מהעץ, יפה יותר, לא צריך לצבוע כל שנה כמו העץ, זה מוצר שמחזיק מעמד שנים ומתאים גם להצללה מלאה וגם להצללה חלקית".

מה תוכל לספר לנו על "חוק הפרגולות"?

"מאז חל חוק הפרגולות העבודה שלנו עלתה. כיום מותר לסגור עד 40% משטח הבית בפרגולה. המערכות שלנו יודעות לתת מענה הרבה יותר נרחב מ-40% מהשטח המותר. בזמן הקיפול של המערכת היא מכסה כ-10% מהשטח. כלומר אנחנו גם עומדים בחוק, וגם מספקים מענה נהדר של הצללה לכל העונות למעשה".

כפי שראיתם מדובר בחברה מקצוענית, שיודעת דבר או שניים על פתרונות הצללה מועדפים. אם אתם זקוקים לפתרון כזה, צרו קשר עם סנפרוטק.


0556888630

אתר

בשיתוף סנפרוטק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully