וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדום או לבן? חוויה גלילית ביקב בן זמרה

בשיתוף יקב בן זמרה

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 9:42

בבעלותם הטרייה של משפחת הכורמים הוותיקה בוז'ו, יקב בן זמרה מתרחב לשוק היינות הלבנים ומתהדר במרכז מבקרים מחודש שהוא תחנת חובה עבור כל מי שיודע להעריך יין משובח ונוף גלילי משכר

יקב בן זמרה. מאור קינסבורסקי,
יקב בן זמרה/מאור קינסבורסקי

מי מכם שטרם נחשף ליינות של יקב בן זמרה, כנראה יישמע עליהם בזמן הקרוב. לאחר שנים ארוכות בהן התמקד היקב ביינות אדומים בלבד, לאחרונה החל לייצר יינות לבנים, וחובבי הז'אנר הם המרוויחים הגדולים. בין היתר היקב מייצר בלנד לבן, שרדונה מעולה ורוזה אביבי, אולם המלצתנו החמה הוא דווקא הסוביניון בלאן, פרי מדהים שהכרם שלו הוא הוותיק ביותר מכרמי היקב, ננטע בשנת 84' ובמרוצת השנים סיפק ענבים למיטב היקבים בארץ.

דור רביעי בארץ של חקלאים

בשנת 2003 הוקם היקב ולפני שנה משפחת בוז'ו, דור רביעי בארץ של חקלאים וכורמים ותיקים, הפכה לבעליו הבלעדיים של היקב במושב כרם בן זמרה, שנחשב לאחד המקומות המובחרים בארץ לגידול ענבי יין.

יקב בן זמרה בגליל הוא יקב משפחתי: שמעון ובנו עדן הם הכורמים, והם מעצימים את ייחודיות היקב כאשר כל תהליך גידול הענבים וייצור היין נשאר בכותלי המשפחה. האם סיגל מנהלת את מרכז המבקרים באדיבות ובחיוך רחב ואילו הלה, אשתו של עדן, אחראית על ייצור היין ביקב.

יין: שילוב של טבע, אדמה ויצירה

הלה גדלה בגולן, ואת עדן הכירה בלימודי תואר ראשון בחקלאות במכללת תל חי, ומכאן ההשתלבות של הלה בעסק המשפחתי של הענבים הייתה מתבקשת. את ההכשרה שלה בייצור היינות היא רכשה בפקולטה לחקלאות ברחובות. "תמיד נמשכתי לטבע, בחופשים מבית הספר עבדתי בעבודות חקלאיות. במשך שש שנים עבדתי בעונת הבציר במחלקה החקלאית של יקבי רמת הגולן. ומאז התאהבתי בעולם היין - שמשלב עולמות רבים - טבע, אדמה, יצירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

חזון המשפחה

"אנחנו רוצים להגיע אל כל חובבי היין, שיחשפו ליין איכותי ברמה גבוהה. חשוב לנו גם להיות נגישים לקהל צעיר שייהנה מיין במחיר שפוי. מאוד חשוב לנו הקשר עם האנשים, היחס האישי, אנחנו לא רוצים להיות משהו תעשייתי. אנחנו רוצים להעניק למבקר חוויה מקומית, בתוך המושב, עם נוף משגע ויין תוצרת מקומית", מספרת הלה.

משפחת בוז'ו קולעת למטרה ובגדול. מרכז המבקרים של יקב בן זמרה אפוף אווירה קסומה; מרגע שנכנסים, ניכרת האהבה האותנטית של המשפחה ליין, שרק מוסיפה לפסטורליות במקום; המבנה בנוי אבן עתיקה ונמצא בתוך שטח פתוח המשקיף לכרמי ומטעי המושב וללבנון שנמצאת באופק.

יקב בן זמרה. מאור קינסבורסקי,
יקב בן זמרה/מאור קינסבורסקי

חוויית גלילית מוקפדת

בביקור ביקב תזכו ליהנות לא רק מיין איכותי שמיוצר במקום, אלא גם ממעדנייה של תוצרת מקומית שמציעה זיתים, שמן זית איכותי, מוצרי דבורים, שוקולד ואפילו מארז פיקניק הכולל גבינות משובחות ומאפים מעולים מ"מאדם אלקלעי" הקונדיטוריה הצמודה, שניתן לרכוש כנשנוש לצד הטעימה, ואם תרצו, ניתן לקחת בטייק אוואי וליהנות מהמארז בנקודת תצפית במושב, בלב הטבע הקסום באזור.

לאחרונה, היקב החל לארח אירועים מצומצמים בשיתוף פעולה עם השף כרמי גופמן, ארוחת שף בליווי טעימות יין, לצידם ניתן לשלב הדרכה קלילה מאת הלה, יינית היקב. יחד, הם מציעים חגיגה אינטימית ומיוחדת המותאמת אישית לבקשת הלקוחות.

יקב בן זמרה. מאור קינסבורסקי,
יקב בן זמרה/מאור קינסבורסקי

יקב בן זמרה ששמו הולך לפניו, עומד בפתחו של פרק חדש. משפחת הכורמים הוותיקה מצליחה להפיח משב רוח רענן במותג היין הידוע. לצד מיתוג עדכני ומרכז מבקרים שרק תמונה שלו תצליח להוציא אתכם מהעיר, ליין היינות החדש שהושק לאחרונה זמין כעת לרכישה אונליין באתר היקב, ומגיע עד הבית. הרי לכם הזדמנות ליהנות מאחד האוצרות הכי אטרקטיביים שיש לגליל המיוחד שלנו להציע.

יקב בן זמרה - עוללת 100, מושב כרם בן זמרה

צרו קשר במספר 055-557-0829, בעמוד הפייסבוק או באינסטגרם

בשיתוף יקב בן זמרה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully