וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללמוד דרופשיפינג ומסחר אלקטרוני מהטובים ביותר

בשיתוף דרופשיפינג ישראל

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 11:39

עולם הקניות ברשת נמצא בתהליך של שינוי וצמיחה, אם גם אתם רוצים לקחת חלק בהתהליך ולנהל חנות וירטואלית מניבה, הצטרפו לקורסים של ''דרופשיפינג ישראל'' ותלמדו כיצד לעשות זאת על הצד הטוב ביותר

דרופשיפינג ישראל/אולפן הנבחרים

כמעט כל אחד מאיתנו שמע על חבר או חברה שהרוויחו בענק ממסחר בחנויות וירטואליות באינטרנט. אחת משיטות המסחר הפופולריות ביותר לעשות זאת היא הדרופשיפינג, ומסתבר שזה הרבה יותר קל ממה שנדמה לכם. חברת ''דרופשיפינג ישראל'' היא ההוכחה לכך. תוך מספר שנים חברת ''דרופשיפינג ישראל'' הפכה להיות החברה המובילה בתחום המסחר האלקטרוני בישראל עם אלפי אנשים שלמדו את השיטה ומוכרים בהצלחה באינטרנט.

אורן סויסה, מנכ''ל חברת ''דרופשיפינג ישראל'', מסביר על השיטה: "דרופשיפינג זה מודל כלכלי שמהווה כיום כ-50% ממחזור המסחר העולמי באינטרנט. כלומר, אחד מתוך שני אנשים שקונים ברשת יקנה בסופו של דבר מדרופשיפר שעומד מאחורי העסקה. בדרופשיפינג אנחנו מתווכים בין בעלי המוצרים, כלומר היצרנים, הספקים והמפעלים לבין הצרכנים. כדי להמחיש זאת, לדוגמה חברת 'גט טקסי' היא אחת מחברות המוניות הכי גדולות בעולם, אולם אין לה מוניות, היא רק מתווכת בין בעלי מוניות לבין הלקוחות. אותו עקרון קיים גם בדרופשיפינג".

איך אתם עושים את זה?

"אנחנו מפרסמים את המוצר באתר שלנו. לאחר שהלקוח קונה את המוצר באתר שלנו, אנחנו פונים לספק, שמים את הכתובת של הלקוח והוא מקבל את המוצר ישירות מהספק, מבלי שנצטרך להחזיק או להשקיע במלאי".

למה שהלקוח יקנה דרככם ולא ישירות דרך הספק?

"בגלל שאנחנו עובדים עם הרבה מאוד ספקים אנחנו מקבלים הנחות והטבות, כאלו שאדם פרטי לא יכול לקבל. בנוסף אנו לומדים איך לשווק ולפרסם את המוצר בצורה שבה הלקוח רוצה לקנות אך ורק מאיתנו, ולא מאף אחד אחר".

איך אתם בוחרים את הספקים שלכם?

"אנחנו בוחרים את הספקים לפי הרבה פרמטרים שונים, בין היתר לפי מהירות השילוח, עד כמה מהר הספק שולח את המוצר ללקוח, לפי איכות המוצרים שלהם, ועוד... ".

קורסים לדרופשיפינג

אז אם גם רוצים לנהל חנות וירטואלית מניבה, הצטרפו לקורסים של ''דרופשיפינג ישראל'', בהם תלמדו כיצד לבחור את הספקים הנכונים, אלו מוצרים כדאי להעלות לחנות שלכם ואת כל התחום שקשור למסחר אלקטרוני.

הקורסים מועברים באופן אישי, אחד על אחד באמצעות מנטור שמלווה את התלמיד באופן אישי. קורס דרופשיפינג יכול להתאים להרבה מאוד אנשים, אולם מצריך ידע באנגלית וידע בתפעול המחשב. לפני שמצטרפים לקורס יש מבחן קבלה. כאשר אותו מנטור בוחן את אחוזי ההצלחה של התלמיד, ומקים ביחד עם התלמיד את העסק בצורה הבטוחה והיעילה ביותר.

ומה לגבי התחרות בדרופשיפינג?

"יש המון ביקוש לקניות באינטרנט, כמעט כל בן אדם קונה באינטרנט, בין אם זה סבתא מבוגרת או ילד קטן, כולם עברו לקנות ברשת. הביקוש לקניות באינטרנט הרבה יותר גבוה מההיצע של הסוחרים והמוכרים שנכנסים לתחום - עכשיו זה הזמן הטוב ביותר להתחיל למכור באינטרנט".

קהילה וירטואלית של מעל 23 אלף איש

אחת מההוכחות להצלחתה של דרופשיפינג ישראל היא קהילת הפייסבוק הגדולה והוותיקה בישראל שמונה כיום מעל 23 אלף איש, בה חברים אנשים שסוחרים שנים רבות וגם חדשים בתחום, שעוזרים אחד לשני, שואלים שאלות, ומתייעצים. "ההדדיות הזו היא נפלאה בעיני", אומר אורן.

אתר האינטרנט של דרופשיפינג ישראל

קהילת הפייסבוק הוותיקה והתומכת של דרופשיפינג ישראל

עמוד האינסטגרם הרשמי של דרופשיפינג ישראל

לעמוד היוטיוב הרשמי של דרופשיפינג

טלפון ליצירת קשר: 03-9494044

בשיתוף דרופשיפינג ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully