וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איריס קוריאט גרינולד תשנה את הדעה שלכם על מתווכים

בשיתוף איריס קוריאט גרינולד

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 17:01

הרבה אנשים אינם חשים אהדה יתרה כלפי מתווכי דירות. מי שבאה לשנות את המצב היא איריס קוריאט גרינולד, בעלת משרד תיווך נדל"ן לבתים צמודי קרקע ודירות באזור השרון ובהוד השרון בפרט

איריס קוריאט גרינוולד, סוכנת נדל"ן/אולפן הנבחרים

הכירו את איריס קוריאט גרינולד, שהקימה את משרד התיווך "קוריאט גרינולד נכסים". היא הקימה את המשרד מתוך אמונה כי העיסוק בנדל''ן יכול להיות שונה לחלוטין ממה שהורגלנו ושאנו מכירים כיום. בניגוד לדעה הרווחת, הרואה בכל העוסקים בנדל''ן שקרנים ורמאים, היא מגיעה ממקום כנה ואמיתי של רצון לסייע לזוגות, משפחות ורווקים להשיג את בית החלומות שלהם.

איריס, איך היית מגדירה את עצמך?

"אני מנהלת את המשרד לבדי ופועלת כ'וואן מן שואו': משיחת הטלפון הראשונה, דרך בדיקה הצרכים, פגישת ייעוץ, תיאום ומכירה - את הכל אני מבצעת לבדי ומשתדלת להעניק את כל כולה למען הלקוחות".

מה דעתך על הדעה הרווחת כלפי המתווכים?

"חשוב לי מאוד לתקן ולשנות את הסטיגמה שקיימת בציבור לגבי מתווכים: אני מאמינה שחוויית קניית ומכירת נכס, צריכה להיות חוויה נטולת מתחים ככל הניתן על ידי ליווי צמוד והכרות אמיתית עם השטח ותנאי השוק וחתירה בלתי מתפשרת לעסקאות מנצחות לשני הצדדים ולכך בדיוק אני פועלת במסגרת עבודתי. מאוד מאמינה בשקיפות ובאמינות כערכים חשובים מאוד לעבודה מול הלקוחות".

מהו הערך המוסף שמעניק מתווך דירות מקצועי?

"המתווך הוא אובייקטיבי ולא פועל מתוך אמוציות כמו הצדדים שלוקחים חלק בעסקה. המתווך מגשר בין הצדדים ומביא אותם לכדי הבנה מתוך מטרה לחתור לעסקה כדאית לשני הצדדים. חשוב לציין כי אני מבצעת שיתופי פעולה רבים עם אנשי מקצוע וספקי שירות מובחרים, כל אחד מקצוען בתחומו: יועצי משכנתאות, עורכי דין וכל שירות שהלקוח זקוק לו במכירת/ רכישת דירה".

כפי שראיתם איריס, מקצוענית ומבינה דבר או שניים בעולם התיווך. לכן אם אתם מעוניינים בדירה באזור השרון, צרו קשר עם "קוריאט גרינולד נכסים".

0544814919

אתר

בשיתוף איריס קוריאט גרינולד
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully