וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקיר נס - אימפריית כושר באיש אחד

בשיתוף יקיר נס

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 9:20

כבר בגיל 17 סומן יקיר נס כהבטחה בעולם הספורט. הוא היה התלמיד הצעיר ביותר שסיים את לימודי הכושר והתזונה במכון וינגייט ואפילו השתתף וזכה בתחרות "מר ישראל" מספר פעמים. לכן אין זה פלא שהיום הוא מאמן כושר מהבולטים בארץ

יקיר נס, מאמן כושר/אולפן הנבחרים

הכירו את יקיר נס, מאמן כושר ותזונה שיצר תכנית מהפכנית הכוללת תזונה ואימונים.

שאלנו את יקיר, מה הייחודיות שלו?

"הקמתי ''אימפריית כושר'' באונליין - תכנית האונליין שמשנה את כללי המשחק: תכנית תזונה ואימונים מהבית המאפשרת להשיג את הגוף שתמיד חלמתם עליו. הקונספט ייחודי כיוון שאין צורך כלל לצאת מהבית וניתן לעשות הכל מרחוק, בהתאם לעולם החדש שהורגלנו אליו בתקופת הקורונה. בנוסף אני מתאים לכל מתאמן או מתאמנת את התפריט האישי בהתאמה אישית לפי הצרכים וסדר היום שלהם".

איך עובדת תוכנית האימון שלך?

"כל מתאמן או מתאמנת מקבלים שאלון אישי מפורט כבר לפני תחילת התהליך שבאמצעותו אני מכיר אותם לעומק ומסייע להם בבניית תכנית וליווי אישי עד להגעה ליעדים שלהם. ישנם בסך הכל שלושה מסלולים: מסלול בסיסי הכולל שיחת היכרות, בניית תכנית אימונים וליווי אישי, מסלול מתקדם המתמקד בעיקר בתכנית תזונה, ומסלול 'הארדקור' הכולל אימונים, תפריט תזונה וליווי אישי 7\24".

האם אתה מתחייב לתוצאות?

"אחוזי ההצלחה גבוהים מאוד ואני מתחייב לתוצאות - מתאמן או מתאמנת שנמצאים בתוכנית מעל שלושה חודשים ולא רואים תוצאות מקבלים החזר כספי מלא".

רוצים לעבוד על חיטוב הגוף ולשמור על כושר מעולה? עם השיטות של יקיר נס תוכלו לעשות בדיוק את זה, ולנהל אורח חיים הרבה יותר בריא. צרו קשר וכנסו לקצב.

0506693588

אתר

בשיתוף יקיר נס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully