וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפעמים חלומות מתגשמים עם "ביקאר אדריכלים"

בשיתוף ביקאר אדריכלים

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 16:54

השהייה הארוכה בבית גרמה לכם לרצות לשפץ אותו? הכירו את סאמח עדוי, בעלי סטודיו "ביקאר אדריכלים", לעיצוב פנים ואדריכלות שייתן לכם עצה או שתיים בנושא

ביקאר אדריכלים/אולפן הנבחרים

הכירו את סמאח עדוי, בעלי סטודיו "ביקאר אדריכלים". הוא סיים לימודי ארכיטקטורה לפני כ-10 שנים והקים את הסטודיו שלו לאדריכלות ביחד עם חברו לספסל הלימודים חאלד חמאיסי.

ספר לנו על הסטודיו שלך?

"המשרד מתמקד בתכנון ועיצוב עבודות בנייה פרטית ועסקים: עיצוב פנים, רישוי בניינים ועסקים. אנחנו מתאימים לאוכלוסייה צעירה בעיקר, אנשים שמעוניינים לעצב בתים ועסקים מודרניים בסגנון חדשני. ניתן לומר כי אנחנו מקדמים ראייה חדשה מבחינת סידור חללים ופונקציונליות: ביצוע תשתית לחשמל חכם בבית ועוד".

מה הייחודיות שלכם?

"אנחנו משתדלים בכל תכנון של בית לשמור על הזהות של הלקוחות שעתידים להתגורר בבית על מנת לספק להם את המקום המושלם ספציפית עבורם. בנוסף, מבצעים הדמיות ריאליסטיות ומדויקות המאפשרות ללקוחות לקבל התרשמות מלאה מהנכס העתידי שלהם. מדובר בתהליך ארוך של מעל כשנה, החל משלבי התכנון ועד המוצר גמר כולל אפשרות של עיצוב פנים אם הלקוח מעוניין בכך. בשירותי עיצוב הפנים שאנחנו מעניקים בוחרים יחד עם הלקוח את עיצוב החלל, הריהוט והמוצרים השונים. דבר חשוב נוסף הוא - אנחנו דוגלים דוגלים במקוריות: לכל פרוייקט יש את האופי שלו ולא ניתן למצוא עבודות זהות אחת לאחת בין שני בתים שונים".

כפי ששמתם לב, סאמח עדוי מקצוען בתחומו. אז אם אתם זקוקים לעיצוב פנים או עבודת אדריכלות, צרו איתו קשר ותיהנו משירותיו.


0524450082

בשיתוף ביקאר אדריכלים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully