וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נקודת חן" - יופי של משתלה

בשיתוף נקודת חן

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 16:42

איזה כיף לבוא הביתה מהחוץ המפויח והסואן, להיכנס וליהנות מגינה פורחת, פרח חדש שגדל בעציץ או עציץ שצומח במלוא תפארתו. במשתלת "נקודת חן" תמצאו לא רק מגוון ענק של פרחים ועציצים, אלא גם ילמדו אתכם איך לעשות את זה נכון מבלי להתאכזב שוב ושוב מהצמחים שרכשתם

נקודת חן. יח"צ,
נקודת חן/יח"צ

תנאי אור טובים, השקיה ושטיפה של חצי דקה פעם ב-10 ימים - זה כל מה שצמח צריך על מנת לשרוד, לגדול ולשגשג. כך לפחות מאמין ויקטור, הבעלים של משתלת "נקודת חן" במושב הדר עם באזור עמק חפר, אחת המשתלות הגדולות והוותיקות באזור שקיימת מזה 25 שנה.

המשתלה החלה את דרכה כחנות פרחים קטנה בבעלות האב אליהו בוארון ז"ל, וכיום משתרעת כיום על פני 20 דונם וכוללת מגוון רחב של צמחים מסוגים שונים ומיוחדים - צמחי גינה, עצי נוי לבית, צמחי פרי, שתילים, פרחים, אדניות, כדים, צמחי תבלין, שתילי ירקות אורגניים, ריהוט גן ועוד.

פה בנקודת חן תוכלו להסתובב, לגעת, לבחון ולחזור הביתה עם צמחים ירוקים או פורחים להנאתכם. חשוב לציין שהמשתלה מציעה נגישות מלאה לנכים עם שבילי מעבר גדולים ומסודרים בצורה נוחה וחניה ענקית.

נקודת חן. יח"צ,
נקודת חן/יח"צ

צמחים מיוחדים

בין הפורחים המהממים שתראו במקום, הצבעים שממלאים את המשתלה ואווירת הרוגע שאופפת אותה, ניתן למצוא גם מחלקה של צמחים מיוחדים בייבוא מהולנד שלא ניתן למצוא בארץ כמו אנטוריום לב שחור, אלוקציות, קלתאות מיוחדות, סחלבים נדירים בצבעים שונים, עלווה גזורה ועוד. ואם כל זה לא מספיק, אז גם שתילי ירקות אורגניים כמו מלפפונים, עגבניות, אבטיח, מלון, דלועים למיניהם, פלפלים, ובחורף ניתן למצוא גם סלרי, עלי בייבי למיניהם וחסות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נקודת חן. יח"צ,
נקודת חן/יח"צ

שיטת גידול ייחודית

בשונה ממשתלות רבות, כל צמחי התבלין והעציצים במשתלת "נקודת חן" מטופלים בשיטה אורגנית ללא ריסוס וללא כל שימוש בחומרים מזהמים ומסוכנים למיניהם. הצמחים גדלים בשטחים פתוחים ללא חממות, מה שמבטיח שיגדלו בצורה חזקה ואיכותית יותר מאשר צמחים שגדלים בחממות.

"כשצמח יוצא ממשתלה מסוימת הוא עובר מגידול בתנאי חממה מבוקרים לתנאי חוץ, מה שגורם לו לחטוף שוק. כדי להימנע מכך שהצמח יעבור טלטלה במעברים מהמשתלה לבית ובמטרה להבטיח שיגדל בצורה בריאה ותקינה, אנחנו מגדלים את הצמחים בשטח פתוח. בזכות שיטה מיוחדת עם כיסוי רשת צל שמכסה את הצמח בצורה מספקת, הוא מקבל קור ומזיקים, וגדל בסביבה שמאפשרת לו להתרגל לתנאי החוץ. בכך יהיה לו קל להתאים את עצמו לסביבה החדשה ולהתאקלם לתנאי הגינה או הבית".

נקודת חן. יח"צ,
נקודת חן/יח"צ

שירותי ייעוץ מהמומחים

בנוסף לגידולים השונים, משתלת "נקודת חן" מציעה שירותי ייעוץ החל מגידול הצמחים, תכנון גינות, אחזקת גינות ועד עיצוב גינה על ידי מומחים בעלי ניסיון בתחום. כמו כן, אם השראה והיצירתיות החלו לפעום בכם וגלגלי השיניים שבמוחכם החלו לנוע ולחשוב כיצד תוכלו להקים גינה או מרפסת מדהימה בביתכם, תוכלו להתייעץ עם מחלקת עיצוב גינות ואדריכלות נוף. כדי שתוכלו לתכנן בצורה נכונה את הגינה בבית, צוות המשתלה יסייע לכם באמצעות בניית תכנית מסודרת לגינה חדשה או הדמיה פיזית של סידור הצמחים כפי שהם צריכים להיראות בגינה.

כתובת: שדרת הכפר 14, הדר עם

טלפון: 09-8987542

פייסבוק

בשיתוף נקודת חן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully