וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את גופכם לקיץ עם מאמן הכושר עמוס פלאח

בשיתוף עמוס פלאח

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 10:48

אם תקופת הקורונה גרמה לכם להעלות במשקל, אל דאגה. הכירו את עמוס פלאח, מאמן כושר בכיר, בוגר וינגייט, שבעזרת תוכנית ליווי תזונתית המשלבת אימונים ייחודיים וקצרים יחזיר אתכם להראות חטובים

עמוס פלאח, מאמן כושר/אולפן הנבחרים

בעקבות הקורונה פיתח מאמן הכושר הבכיר, עמוס פלאח, סדרת קורסים דיגיטליים שהפכו ללהיט בקרב מתאמנים בארץ ובעולם: מדובר בתוכניות ליווי תזונתית המשלבת בתוכה אימונים קצרים וייחודיים בהדרכתו של עמוס עד להשגת היעדים.

עמוס, מה גרם לך לפתח את הקורס הדיגיטלי?

"בעקבות הקורונה היינו צריכים להתאים פלטפורמה שתיתן לאנשים מענה, גם כשאנחנו סגר וגם כשאנחנו לא בסגר. אחד הרעיונות שעלו היה לפתח תוכנית המשלבת ליווי תזונתי ואימונים שיתאימו לכל מצב, שאותה תוכלו לעשות בכל מקום ותגרום לכם להתמיד באימונים".

אנשים זקוקים למסגרת

עמוס מאמין שאנשים זקוקים למסגרת על מנת לראות תוצאות, במיוחד בתקופת הקורונה. "כשאין מסגרת, אין יציבות. כשאת עושה אימון אחד או כשאת עושה אימון שקשור למסגרת - זה לא אותו הדבר. מסגרת גורמת לך להתמיד". את האני מאמין שלו הוא תרגם לתוכנית הדגל שהוא פיתח בשם "תוכנית 12-21".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מה היא "תוכנית 12-21"?

"התפרסם מחקר בבריטניה שמדבר על זה שצריך מינימום 12 דקות כדי לפרק את הגליקוגן, שזו הפחמימה שאגורה בשריר. ב-12 דקות אני משיג אפקט מסוים שמשפיע חזק מאוד ומסייע להוריד במשקל. הלכתי על המודל הזה. כלומר התוכנית מבוססת על אימון מדי יום, שנמשך רק 12 דקות, במשך 21 יום. למה 21 יום? כי 21 יום לוקח להקנות הרגל חדש. כל עוד יש לך רצף מתפרק הגליקוגן וזה גורם להשפעה של פירוק השומן ברמה יותר טובה. אפשר לבצע את האימון לפני עבודה, אחרי עבודה, באמצע עבודה, את יכולה לפתוח את הקורס בטלפון, במחשב, את יכולה לבצע את האימון בגינה ובכל מקום".

מסגרת של ליווי תזונתי

התוכנית כוללת גם מסגרת של ליווי תזונתי על ידי דיאטנית. "בשבוע הראשון את מקבלת ליווי תזונתי. התזונאית מתקשרת אלייך. היא מחשבת מה את צריכה לאכול, וכך את יכולה להגיע לגרעון קלורי, וכמובן שקילה כל שבוע".

עמוס גם פיתח בעזרת תזונאית אפליקציה בשם I FOOD המאפשרת להיות במעקב על כל הקלוריות שאת אוכלת מדי יום. "זו תוכנית שמקיפה ועוטפת אותך מכל הכיוונים", מסכם עמוס.

מי קהל שלך?

"בעיקר נשים שקשה להן להתאמן לבד, ללא הדרכה צמודה, לנשים שרוצות לראות תוצאות, גם לנשים שמעולם לא התאמנו, בגלל שזה קצר זה מאוד נגיש, לנשים שתקועות במשקל ובעיקר לאנשים שרוצים תוצאות מהירות. האימונים מתאימים לאזורים שהאישה מאוד מכוונת אליהם: בטן, ישבן, ירכיים, יד אחורית".

עמוס גורס שבעקבות הקורונה כל עולם הכושר משתנה: "חייב להיות מודל היברידי. לדעתי, יהיו עוד סגרים. מתברר שאת חייבת שתהיה לך גינה צמודה, במידה ולא תוכלי להתאמן בחדר כושר, תוכלי להתאמן בחוץ".

סטודיו חדש בחולון

לאחרונה פתח עמוס סטודיו חדש, ברחוב הלוחמים 53 בחולון ליד בית החולים וולפסון. גם הסטודיו החדש תואם את תפיסת עולמו של עמוס: מתן מעטפת שלמה של אימונים ותזונה: "הסטודיו החדש משלב גם אימונים מיוחדים לחיטוב והרזיה וגם תהליכים של הרזיה וחיטוב עם ליווי ומסגרת, כדי שתקבלי תוצאות".

אם אתם רוצים להכין את גופכם לקיץ עם מסגרת של מאמן כושר ודיאטנית צמודים אז צרו קשר עם המאמן הבכיר עמוס פלאח, שמבטיח לכם תוצאות באופן הדרגתי, בריא ובטוח על מנת שתוכלו להגיע למשקל בריא וגוף חטוב.

בשיתוף עמוס פלאח
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully