וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהלי אברהם - פחות כאב ראש לפני האירוע

בשיתוף אוהלי אברהם

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 8:39

פתרון מוצלח לכל סוג אירוע - זה מה שמספקת חברת סמיק ישראל - אוהלי אברהם, בבעלותם של דוד ואבי הרוש

אוהלי אברהם/אולפן הנבחרים

הכירו את סמיק ישראל, אוהלי אברהם, שירותי הפקה לאירועים. החברה קמה בשנת 2013, עד הקורונה התעסקו בנושא האירועים: מחסן גדול לכל הציוד לאירועים - הפקות, בר מצוות, אירועי חוף, אירועי טבע. בשל העובדה כי הקורונה ''חיסלה'' את ענף האירועים בשנה האחרונה החברה התמקדה בענף השני שבו היא עוסקת - ציוד ללוויות ואזכרות.

לאילו סוגי אירועים אתם מספקים ציוד?

"החברה מספקת מכלול של שירותים תחת קורת גג אחת: פתרון לכל אירוע : שולחנות בר, שולחנות אירוח, כיסאות, עיצוב, מפות, מתנפחים לחצר ועוד. אנחנו מתאימים למגוון אירועים: חתונות יוקרתיות או אינטימיות, בר או בת מצווה, ברית או בריתה, כנסים עסקיים, השקות מוצרים, ימי הולדת, מסיבות רווקים או רווקות, אירועי חברה ועוד".

מה הייחוד שלכם?

"תכנון האירוע מתבצע ביחד עם הלקוחות מבעוד מועד - שירות אישי לכל לקוח ומתאים את סוגי האטרקציות בקפידה לכל לקוח ועל פי דרישה. דבר נוסף, אנחנו מובילים בטרנד חדש של הפקת אירוע תחת כיפת השמים: העיצוב והתפאורה של החברה מותאמים לאירועי חצר, אירועי אולם, אירועי חוף: אוהלים מקורים ואטומים מפני מזג האוויר, מערכות ישיבה, פופים, מחצלות, ציוד לוגיסטי ועוד. חשוב לציין שאנחנו מקיימים שיתופי פעולה עם מגוון רחב מאוד של ספקים שיכולים להעניק שירותי קייטרינג איכותיים".

אז אם אתם צריכים להפיק אירוע, תורידו דאגה אחת מהראש. ציוד חדיש לכל אירוע תוכלו למצוא ב - "סמיק ישראל" בבעלותם של דוד ואבי הרוש.

0507304442

אתר

בשיתוף אוהלי אברהם
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully